REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak rozwijać markę online? - Konferencja Rewise 2019

Jak rozwijać markę online? - Konferencja Rewise 2019 /fot. Shutterstock
Jak rozwijać markę online? - Konferencja Rewise 2019 /fot. Shutterstock
fot.Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Rewise to największa konferencja online dla e-commerce oraz sprzedawców detalicznych. Wydarzenie odbędzie się 6 i 7 lutego. Pierwszy dzień poświęcony będzie rozpoczęciu swojej działalności w e-commerce, zaś drugi skalowaniu i rozwijaniu marki. Pośród gości konferencji znajdą się m.in. Revolut, Paypal, DB Schenker, Royal Mail, PrestaShop oraz zapakuj.to. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal infor.pl.

Dynamiczny charakter e-commerce

Popularność sprzedaży internetowej zmienia zachowania konsumentów oraz sposoby zawierania transakcji. Dzięki dostępności wielu narzędzi do tworzenia własnego sklepu, założenie firmy e-commerce jest prostsze niż kiedykolwiek. To powód, dla którego część osób rezygnuje z pracy w korporacjach - właśnie na rzecz swojej działalności.

REKLAMA

REKLAMA

Świat sprzedaży detalicznej także uległ zmianie. Chociaż konsumenci chętnie sięgają po wygodę e-commerce, wielu z nich traktuje tradycyjne sklepy jako okazję do sprawdzenia produktu przed zakupem. Sprzedaż tradycyjna, nawet pomimo rosnącego znaczenia drogi online, nadal pozostaje istotnym kanałem dystrybucji.

Zmienny kształt modeli biznesowych tworzy okazje dla nowych rodzajów przedsiębiorstw. Liczba marek e-commerce stale rośnie, przez co zwiększa się też konkurencyjność całego rynku. To zaś powoduje, że właściciele takich firm (jak i Ci, którzy dopiero przymierzają się do rozpoczęcia własnej działalności) muszą pracować nad lepszą organizacją i poszerzaniem wiedzy.

Nowoczesny przedsiębiorca to osoba, która wykorzystuje każdą okazję do rozwijania swojej marki. W natłoku narzędzi dostępnych online, łatwo takie szanse przeoczyć. Stąd narodziła się koncepcja konferencji Rewise - wydarzenia, które pozwoli właścicielom sklepów oraz działalności e-commerce rosnąć i rozwijać się efektywniej”. - komentuje Szymon Pruszyński, Head Of Promotion Konferencji Rewise.

REKLAMA

Czym jest Rewise?

Rewise ma być odpowiedzią na wyzwania stojące przed nowoczesnymi właścicielami marek e-commerce.

Dwudniowe wydarzenie odbywać się będzie całkowicie online. Każdy użytkownik dostaje dostęp do platformy, na której - w konkretnych godzinach - dodawane będą prezentacje oraz wykłady speakerów. Będzie także możliwość pobrania materiałów oraz ponownego ich odtworzenia - wszystko w najdogodniejszym terminie dla danego uczestnika.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wydarzenie pozwoli:

  • posiąść niezbędną wiedzę z zakresu kształtu rynku e-commerce
  • zrozumieć proces “przekucia” pomysłu na markę
  • nauczyć się skalowania i strategii rozwoju firmy
  • poznać najlepsze praktyki z zakresu brandingu, logistyki oraz zarządzania marką e-commerce
  • oraz więcej!

Rewise stwarza okazję właścicielom firm e-commerce do zdobycia wiedzy bez wydatków na podróż, zakwaterowanie oraz przede wszystkim - inwestycji w postaci czasu. Formuła konferencji online to dogodny sposób na rozwój bez poświęcania swoich cennych godzin pracy. To po prostu nauka w zaciszu domowym.” - argumentuje Wojciech Sadowski, CEO zapakuj.to (organizator wydarzenia).

Ponadto, każdy uczestnik otrzyma eksluzywną paczkę ze specjalną ofertą od firm prezentujących podczas Rewise.

Kto jest prelegentem podczas Rewise?

Podczas dwóch dni Rewise wystąpią prelegenci z m.in. następujących firm:

  • Revolut, jeden z najciekawszych start-upów fintech
  • Brand 24, start-up z platformą online do monitorowania mediów
  • Paypal, globalny gigant branży płatności
  • PrestaShop, platforma online dla e-commerce
  • DB Schenker, lider logistyki na świecie
  • IndaHash, platforma do influencer marketingu
  • Packhelp (w Polsce znany jako zapakuj.to), dostawca personalizowanych opakowań e-commerce
  • & wiele więcej

* * *

Więcej informacji o Rewise

Rewise to konferencja online, organizowana przez zapakuj.to. Celem wydarzenia jest zapewnienie właścicielom marek online oraz sprzedawcom w kanałach tradycyjnych nowoczesnego spojrzenia na rynek e-commerce. Pierwsza edycja odbędzie się 6 oraz 7 lutego, 2019 roku. Prelegenci konferencji to m.in. Revolut, Prestashop, Brand24, Paypal, Indahash, Paypal, Stowga, Metrilo oraz zapakuj.to.

Kontakt:

Szymon Pruszyński

szymon.pruszynski@rewise.co

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

REKLAMA

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

REKLAMA

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

"Zrób to sam" w prawie? To nie działa!

Obecnie w internecie znaleźć można wszystko. Bez trudu znajdziemy gotowe wzory umów, regulaminów, czy całe polityki. Takie rozwiązania kuszą prostotą, szybkością i przede wszystkim brakiem kosztów. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnodostępnego wzoru nieznanego autora zamiast zapłacić za konsultację prawną i przygotowanie dokumentu przez profesjonalistę.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA