REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak wygląda przykładowy program e-szkolenia?

Przykładowe programy e-szkoleń?
Przykładowe programy e-szkoleń?

REKLAMA

REKLAMA

E-szkolenie zwykle bywa postrzegane jako coś ulotnego: tu jakaś animacja, tu jakiś komentarz audio, tam kilka pdf-ów, a między tym wszystkim nie ma logicznego połączenia. Zebranie całego pomysłu na szkolenie w jednym programie pozwala nie tylko udanie nim zarządzać: rozwijać, adaptować, uprzyjemniać w odbiorze, ale też porównywać podczas zakupu dla działu HR i całej firmy.

Przykładowy program e-szkolenia „Zarządzanie projektami” wygląda następująco:

REKLAMA

REKLAMA

Cel główny szkolenia: Nabycie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia projektu

Lekcja 1 – Wstęp do zarządzania projektami 

Ekran początkowy – Cele lekcji (forma przedstawienia treści: tekst czytany przez lektora).
Ekran 1 – Definicja projektu (forma: tekst + lektor).
Ekran 2 – Definicja zarządzania projektami (forma: tekst + lektor).
Ekran 3 – Typy projektów (forma: tekst + lektor, okno pop-up z definicją danego typu).

Ekran 4 – Cykl życia projektów (forma: animacja obrazująca cykl życia projektu, okno pop-up z opisem charakteryzującym różne cykle).
Ekran 5 – Główne procesy w ramach zarządzania projektami (forma: schemat, tekst, pop-up z opisem danego procesu).
Ekran 6 – System zarządzania projektem w firmie (forma: tekst + ikony prezentujące programy do zarządzania).

REKLAMA

Ekran 7 – Kluczowe osoby zaangażowane w projekty (forma: schemat (zdjęcia) z podziałem na role, pop-up z opisem odpowiedzialności).
Ekran końcowy – Podsumowanie lekcji 1 (forma: tekst + lektor).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Ile zarabia polski menadżer?

Lekcja 2 – Przywództwo w zarządzaniu projektami

Ekran początkowy – Cele lekcji (forma: tekst + lektor, przewodnia grafika).
Ekran 1 – Lider a kierownik (forma: tekst z opisem cech).
Ekran 2 – Atrybuty lidera (forma: ćwiczenie).
Ekran 3 – Budowanie autorytetu lidera (forma: filmiki prezentujące złe i dobre praktyki).
Ekran końcowy – Podsumowanie lekcji nr 2 (forma: tekst + lektor).

Lekcja 3 – Budowanie i motywowanie zespołu projektowego

Ekran początkowy – Cele lekcji (forma: tekst + lektor).
Ekran 1 – Zespół projektowy (zachowania konstruktywne i destruktywne) (forma: filmik + tekst).
Ekran 2 – Skład zespołu (forma: graficzny schemat, tekst).

Ekran 3 – Preferowane role w zespole (forma: tekst).
Ekran 4 – Etapy budowy zespołu (forma: animacja pokazująca etapy budowy zespołu).
Ekran 5 – Style kierowania a poziom dojrzałości członka zespołu projektowego (forma: schemat).
Ekran 6 – Motywacja i zaangażowanie członków zespołu (forma: tekst).
Ekran końcowy – Podsumowanie lekcji 3 (forma: tekst + lektor).

Polecamy:  Dlaczego pracujemy lepiej,a zarabiamy gorzej?

Lekcja 4 – Zarządzanie konfliktami w projektach

Ekran początkowy – Cele lekcji (forma: tekst + lektor).
Ekran 1 – Rodzaje konfliktów w zespołach – konflikty konstruktywne (forma: tekst + filmik poglądowy), konflikty destruktywne (forma: tekst + filmik poglądowy).

Ekran 2 – Geneza konfliktów – podłoże funkcjonalno-organizacyjne (forma: animacja), podłoże psychologiczne (forma: animacja).
Ekran 3 – Zapobieganie konfliktom (forma: animacja).
Ekran 4 – Techniki łagodzenia (likwidacji) konfliktów (forma: tekst + lektor).
Ekran końcowy – Podsumowanie lekcji 4 (forma: tekst+ lektor).

Fragment pochodzi z książki „E-learning. Tajniki edukacji na odległość” Marleny Plebańskiej (Wydawnictwo C.H. Beck, 2011). Wykorzystanie za wiedzą Wydawcy.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

REKLAMA

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

5 wyzwań sektora energetycznego - przedsiębiorcy rozmawiali z ministrem

5 wyzwań sektora energetycznego to m.in. usprawnienie funkcjonowania NFOŚ w kontekście finansowania magazynów energii, energetyka rozproszona jako element bezpieczeństwa państwa, finansowanie energetyki rozproszonej przez uwolnienie potencjału kapitałowego banków spółdzielczych przy wsparciu merytorycznym BOŚ.

REKLAMA

Sto lat po prawach wyborczych. Dlaczego kobiety wciąż rzadko trafiają do zarządów? [Gość Infor.pl]

107 lat temu Piłsudski podpisał dekret, który dał Polkom prawa wyborcze. Rok później powstała Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych. A dopiero w tym roku kobieta po raz pierwszy zasiadła w jej zarządzie. To mocny symbol. I dobry punkt wyjścia do rozmowy o tym, co wciąż blokuje kobiety w dojściu do najwyższych stanowisk i jak zmienia się kultura zgodności w firmach.

BCC Mixer: Więcej niż networking - merytoryczna wymiana, realna współpraca

Networking od lat pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi rozwoju biznesu. To właśnie bezpośrednie spotkania — rozmowy przy jednym stole, wymiana doświadczeń, spontaniczne pomysły - prowadzą do przełomowych decyzji, nowych partnerstw czy nieoczekiwanych szans. W świecie, w którym technologia umożliwia kontakt na odległość, siła osobistych relacji wciąż pozostaje niezastąpiona. Dlatego wydarzenia takie jak BCC Mixer pełnią kluczową rolę: tworzą przestrzeń, w której wiedza, inspiracja i biznes spotykają się w jednym miejscu.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA