REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pokolenie Z ceni rozwój i dobrą atmosferę

Prawie 70% przedstawicieli pokolenia Z marzy o dobrej atmosferze w miejscu pracy.
Prawie 70% przedstawicieli pokolenia Z marzy o dobrej atmosferze w miejscu pracy.
embuk-importer

REKLAMA

REKLAMA

Pokolenie Z marzy o dobrej atmosferze w miejscu pracy i o rozwijaniu swoich umiejętności, wynika z raportu opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield „Generacja Z: Miejsce pracy liderów jutra”.

Co to jest pokolenie Z?

Pokolenie Z to pokolenie ludzi urodzonych po 2000 roku. Ludzie z pokolenia Zet nie znają świata sprzed Internetu.

REKLAMA

- To oznacza, że w dużej mierze konsumują życie i świat online oraz korzystają z technologii do podtrzymywania więzi - mówi Joanna Malinowska-Parzydło, Executive Partner w Younicorn, Think Tank HR Influencers.

Polecamy: PPK Pracownicze plany kapitałowe. Obowiązki pracodawcy

Gdzie chce pracować pokolenie Z?

REKLAMA

Pokolenie Z opisuje swoje wymarzone miejsce pracy jako przestrzeń wspierającą zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie nowych umiejętności. Takie oczekiwania miało blisko 70% ankietowanych w badaniu przeprowadzonym na potrzeby raportu. Drugim bardzo ważnym aspektem dla generacji Z jest dobra atmosfera w pracy (64%). Przedstawiciele pokolenia Z chcą mieć również poczucie niezależności oraz możliwość elastycznego wyboru miejsca i godzin pracy.

Ludzie z pokolenia mają niezaspokojoną potrzebę rozmowy, budowania prawdziwych, niefejkowych relacji, przeżywania, doświadczania i uczenia się w świecie offline. Jak pokazują badania, są pragmatyczni i racjonalni, świadomi swoich potrzeb. Ponieważ społecznościowo realizują się w Internecie, to w pracy chcą pracować – otrzymywać jasne cele od kompetentnych, profesjonalnych szefów oraz pracować na indywidualny sukces i spełniać się zawodowo w warunkach, które pozytywnie wpływają na długość dobrego życia – mówi Joanna Malinowska-Parzydło

Dalszy ciąg materiału pod wideo

pozytywne_doświadczenia.png

Czy pokolenie Z interesuje ekologia?

Z raportu opublikowanego przez Cushman & Wakefield wynika, że „Zetki” raczej nie czują potrzeby uczestniczenia we współtworzeniu i współprojektowaniu miejsca pracy. Niespełna 20% badanych wykazało chęć posiadania możliwości ruchu fizycznego w czasie pracy. Przedstawiciele pokolenia Z wykazali również niewielkie zainteresowanie miejscem pracy promującym ekologiczne podejście do życia.

Jakie powinno być miejsce pracy dla pokolenia Z?

Biuro skrojone na miarę potrzeb pokolenia Z powinno być odzwierciedleniem kultury organizacyjnej, wyróżniającej się jakością, opartej na zaufaniu, wzajemnym szacunku, gdzie codzienna możliwość interakcji z koleżankami i kolegami oraz z kompetentnymi przełożonymi jest najlepszym benefitem, zachęcającym do pracy – mówi Anna Trochim, Country HR Manager, Cushman & Wakefield.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Cushman & Wakefield

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA