REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ruszył konkurs na innowacyjnego przedsiębiorcę w województwie lubelskim

Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Innowacyjny przedsiębiorca w województwie lubelskim
Innowacyjny przedsiębiorca w województwie lubelskim
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Przedsiębiorcy korzystający z funduszy unijnych mają szansę powalczyć o miano najbardziej innowacyjnej firmy w regionie. W walce o tytuł liczy się m.in. ilość wprowadzonych innowacji, skala innowacyjności i wprowadzenie technologii ICT.

 „Innowacyjny Przedsiębiorca Województwa Lubelskiego” to konkurs organizowany wspólnie przez Lubelską Agencję Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, Polską Fundację Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland" oraz Stowarzyszenie „Innowacyjne Lubelskie”. Honorowy Patronat nad konkursem Innowacyjny Przedsiębiorca Województwa Lubelskiego objął Marszałek Województwa Lubelskiego.

REKLAMA

Konkurs rozpoczął się 15 sierpnia, termin zgłoszeń mija 1 października 2010 r. Laureatów poznamy 18 listopada 2010 r.

Kto może wziąć udział w konkursie?

W konkursie mogą wziąć udział przedsiębiorcy - Beneficjenci korzystający z funduszy unijnych w ramach I Osi Priorytetowej oraz działania 2.4 Marketing gospodarczy schemat A II Osi Priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

Porównaj: Jak wypełnić wniosek o przyznanie renty strukturalnej

Przez beneficjenta w konkursie należy rozumieć wnioskodawcę, z którym Instytucja Pośrednicząca II stopnia podpisała umowę o dofinansowanie realizacji projektu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przedsiębiorcy zainteresowani uczestnictwem w tym konkursie mogą zgłaszać swoje kandydatury w ramach 6 kategorii:

  • Innowacyjna firma – premiowane będą przedsiębiorstwa, które wykażą się największą liczbą wprowadzonych innowacji, największą skalą innowacyjności i konkurencyjności oraz wprowadzeniem technologii ICT.
  • Dynamicznie rozwijająca się firma – premiowane będą przedsiębiorstwa, które wykażą się największym wzrostem zatrudnienia, największą skalą innowacyjności i najlepszą strategią firmy.
  • Lider funduszu RPO WL - premiowany będzie Beneficjent, który podpisał największą liczbę umów biorąc pod uwagę działania I Osi Priorytetowej i działanie 2.4 schemat A II Osi Priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
  • Najlepszy start – premiowane będą nowo powstałe mikroprzedsiębiorstwa, które wykażą się największą skalą konkurencyjności, wprowadzą nowe lub ulepszone produkty/usługi i których założone wskaźniki finansowe są możliwe do osiągnięcia i utrzymania w okresie trwałości projektu.
  • Najlepszy produkt turystyczny – premiowane będą firmy, które zróżnicują ofertę turystyczną w regionie, będą realizowały cele Planu Marketingu Turystyki w Województwie Lubelskim oraz będą rozwiązywały definiowane potrzeby turystyczne w regionie.
  • Nagroda Specjalna - spośród Laureatów powyższych kategorii Kapituła wybierze dwóch najlepszych.

W zależności od kategorii przyznawane są punkty w określonej wysokości. I tak np. dla kategorii „Innowacyjna firma” największą liczę punktów można zdobyć za liczbę wprowadzonych innowacji, skalę innowacyjności, skalę konkurencyjności oraz wprowadzenie ICT.

Polecamy serwis: Umowy w firmie

Nagrody i wyróżnienia 

W ramach każdej z kategorii, dla nominowanych beneficjentów zostaną rozdane dyplomy. Ponadto w każdej z kategorii dla Laureata nagrody Innowacyjny Przedsiębiorca Województwa Lubelskiego zostanie przyznana Statuetka. Dwóm przedsiębiorcom wyłonionym w kategorii Nagroda Specjalna zostanie przyznana nagroda w postaci reklamy telewizyjnej – ogłoszenie płatne.

Dyplomy, Statuetki oraz Nagroda Specjalna zostaną wręczone Laureatom przez Marszałka Województwa Lubelskiego, na Gali kończącej konkurs w 18 listopada 2010 r.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA