REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak podlascy przedsiębiorcy mogą promować się w kraju i za granicą dzięki unijnym funduszom

Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Promocja w kraju i za granicą dzięki unijnym funduszom
Promocja w kraju i za granicą dzięki unijnym funduszom

REKLAMA

REKLAMA

Tylko do 30 lipca br. będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie przedsiębiorców, którzy chcieliby promować swoje produkty za granicami Polski. Na ten cel przeznaczono kwotę ponad 1,5 mln PLN.

Dzięki funduszom unijnym istnieje możliwość wypromowania swoich produktów i usług w kraju i za granicą. Wystarczy tylko w terminie do 30 lipca br. złożyć wymaganą dokumentację aplikacyjną. Jest ona przyjmowana przez organizatora konkursu, czyli Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego. Szansę otrzymania dotacji oferuje konkurs odbywający się w ramach poddziałania 1.2.2 Promocja gospodarcza regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Celem konkursu jest podniesienie aktywności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym poprzez udział w misjach gospodarczych oraz udział w targach i wystawach międzynarodowych.

REKLAMA

Szczegółowe zasady naboru wniosków o dofinansowanie zostały określone w regulaminie konkursu dla poddziałania 1.2.2, który dostępny jest pod adresem strony internetowej: http://rpowp.wrotapodlasia.pl

Dla kogo unijne wsparcie?

O wsparcie unijne w ramach tego konkursu mogą ubiegać się przedsiębiorcy (w rozumieniu przepisów unijnych) z terenu województwa podlaskiego. Oznacza to, że podmiotem ubiegającym się o dofinansowanie może być wyłącznie przedsiębiorstwo posiadające swoją siedzibę na obszarze województwa podlaskiego. Organizator konkursu zastrzegł, że wsparcie unijne będzie można otrzymać maksymalnie na dwie imprezy (targi, wystawy, misje) w ciągu roku.

Zobacz również: Trwa konkurs dla przedsiębiorców w województwie podlaskim – część I

Przedmiotem dofinansowania mogą być jedynie imprezy targowo-wystawiennicze oraz misje gospodarcze, które odbędą się nie wcześniej niż data złożenia wniosku i nie później niż 9 miesięcy od daty złożenia wniosku o dofinansowanie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W przypadku uczestnictwa w targach przed dniem złożenia wniosku o dofinansowanie, refundacja kosztów np. budowy stoiska wystawienniczego nie będzie możliwa do uzyskania w ramach tego konkursu. 

Na jakie działania?

W ramach konkursu przewiduje się wsparcie działań związanych z udziałem w charakterze wystawcy w imprezach targowo-wystawienniczych w kraju i za granicą, organizacją i udziałem w misjach gospodarczych w kraju i za granicą, realizacją kampanii reklamowych promujących region w kraju i za granicą. 

Polecamy serwis Umowy w firmie

W jakiej wysokości?

REKLAMA

Maksymalny udział wartości dofinansowania w wydatkach kwalifikowalnych wynosi 90% kosztów kwalifikowalnych projektu.
Maksymalna kwota dofinansowania została określona na poziomie:
1) 60 tys. zł / jeden podmiot w przypadku projektów dotyczących udziału w charakterze wystawcy w imprezach targowo-wystawienniczych;
2) 12 tys. zł / jeden podmiot w przypadku projektów dotyczących udziału w misjach gospodarczych.

W przypadku realizacji projektu polegającego na udziale w targach wystawienniczych w Monachium przedsiębiorca szacuje, że koszty poniesione z tego tytułu łącznie 100 tys. złotych, z czego 90 tys. złotych będą stanowiły koszty kwalifikowane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dla Programu. Przy tym założeniu kwota dofinansowania z UE będzie mogła wynieść maksymalnie 81 tys. złotych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA