REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak poprawnie promować i informować o unijnym dofinansowaniu w łódzkim?

Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Jak poprawnie promować i informować o unijnym dofinansowaniu w łódzkim?
Jak poprawnie promować i informować o unijnym dofinansowaniu w łódzkim?

REKLAMA

REKLAMA

Przedsiębiorcy realizujący projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego są zobowiązani do zachowania odpowiednich wymogów w zakresie promocji i informacji o unijnej pomocy.

Dla poszczególnych rodzajów projektów stosowane są instrumenty informacyjne i promocyjne zawiadamiające o zakresie realizowanego projektu i wsparciu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ze środków tego funduszu wypłacane są dotacje dla przedsiębiorców realizujących projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. W przypadku projektów realizowanych w ramach III Priorytetu najczęściej używanymi narzędziami promocji są tablice informacyjne i pamiątkowe oraz plakietki informacyjne. W miejscu realizacji projektu stosuje się tablice i tabliczki informacyjne oraz tablice pamiątkowe.

REKLAMA

W okresie realizacji projektu stosowane są tablice i tabliczki informacyjne. Po zakończeniu projektu (inwestycji), nie później jednak niż 6 miesięcy, powinny one zostać zastąpione tablicami pamiątkowymi.

Tablice informacyjne

Zapoznaj się także Budżet projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

REKLAMA

Tablice informacyjne zawierają informacje o zakresie realizowanego projektu i wsparciu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Umieszczane są w miejscach realizacji projektu dotyczącego finansowania robót infrastrukturalnych i budowlanych, którego całkowity wkład publiczny jest równy lub przekracza 500 tysięcy euro.

Wymiary tablicy nie mogą być mniejsze niż 1,5m (wysokość tablicy) na 2m (szerokość tablicy). Jeśli tablice informacyjne spełniają wymogi tablic pamiątkowych, nie trzeba ich wymieniać po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Tabliczki informacyjne

Tabliczki informacyjne stosuje się w przypadku małych inwestycji infrastrukturalnych, (tj. ścieżek rowerowych, placów zabaw, budowy, modernizacji małych powierzchni itp.), gdy całkowity wkład publiczny wynosi mniej niż 500 000 euro.

Wymiary tabliczki informacyjnej nie mogą być mniejsze niż 1m na 0,7m - w przypadku budowy, remontu całych budynków lub nie mniejsze niż 0,6m na 0,4m - w przypadku modernizacji pomieszczeń lub części obiektu.

Tablice pamiątkowe

Tablice pamiątkowe umieszczane są w celu pozostawienia trwałej informacji o wsparciu inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w przypadku, gdy całkowity wkład publiczny do projektu jest równy lub przekracza 500 000 euro, a inwestycja dotyczy zakupu środków trwałych lub finansowania robót infrastrukturalnych lub budowlanych.

Polecamy serwis Umowy

Wymiary tablicy pamiątkowej nie mogą być mniejsze niż 0,7m (wysokość tablicy) x 0,9m (szerokość tablicy).
Szczegółowe zasady prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych zapisane są w „Zasadach promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013” dostępnych na stronie internetowej www.rpo.lodzkie.pl.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA