reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Firma w Unii > Koronawirus Niemcy. Ograniczenia w branży turystycznej

Koronawirus Niemcy. Ograniczenia w branży turystycznej

Prowadzisz biznes i współpracujesz z kontrahentami z niemieckiej branży turystycznej? Sprawdź, jakie restrykcje wprowadził niemiecki rząd.

Restrykcje w turystyce

Niemiecki rząd federalny oraz rządy krajów związkowych uzgodniły, że w związku ze wzrostem liczby zakażeń koronawirusem wprowadzą ograniczenia w turystycznych wyjazdach mieszkańców regionów o szczególnym nasileniu infekcji.

Chodzi tu o powiaty, w których liczba wykrywanych nowych nosicieli koronawirusa przekracza przez siedem kolejnych dni poziom 50 na 100 tys. mieszkańców. Ludność tych obszarów wezwie się, by bez niezbędnej potrzeby nie podejmowała wyjazdów na te tereny ani wyjazdów z nich.

Zobacz również:

Koronawirus - wynik testu

Większość krajów związkowych zgodziła się na udzielanie turystycznych noclegów tylko tym mieszkańcom wspomnianych regionów, którzy wylegitymują się negatywnym wynikiem testu na koronawirusa, przeprowadzonego nie wcześniej niż przed dwoma dniami.

Pięć krajów związkowych zastrzegło sobie odrębne postępowanie w tej sprawie. Turyngia jest na przykład przeciwna ogólnemu zakazowi korzystania z hoteli przez przyjezdnych ze szczególnie zagrożonych koronawirusem regionów, a Dolna Saksonia chce jeszcze sprawdzić, czy da się w jej przypadku wprowadzić uzgodnione rozwiązania w życie. Natomiast Meklemburgia-Pomorze Przednie nie zamierza zrezygnować z obowiązujących obecnie własnych restrykcji, które są od tych uzgodnień surowsze.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA  

reklama

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Finesia Consulting Sp. z o.o.

Usługi księgowe i kadrowo-płacowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama