Kopiujemy książke adresową (Outlook Express)
REKLAMA
REKLAMA
W programie Outlook Express, który jest domyślnym klientem pocztowym we wszystkich edycjach systemu Windows robi się to następująco:
REKLAMA
1. Wybierz menu Narzędzia -> Książka adresowa.
2. W nowym oknie wejdź do Plik ->Eksportuj -> Książka adresowa.
3. Wpisz nazwę pliku, w którym zostaną zapisane Twoje kontakty, i wybierz katalog.
4. Kliknij Zapisz. Możesz teraz skopiować ten plik na pendrive, nagrać na płytę.
Druga faza to wgrywanie z powrotem książki adresowej na nowym systemie:
1. W Outlook Express wybierz Narzędzia -> Książka adresowa.
2. Przejdź do Plik -> Importuj -> Książka adresowa
3. Odszukaj plik i kliknij Otwórz. Książka adresowa zostanie uzupełniona o zapisane kontakty.
Szukasz porad ?? Wejdź na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA