Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)
REKLAMA
REKLAMA
Przyczyn takiego zachowania Internet Explorera może być kilka. Jeden z poniższych sposobów powinien im jednak zaradzić:
REKLAMA
1. Czyścimy cache przeglądarki
Uruchamiamy IE i z menu Narzędzia wybieramy Opcje internetowe -> Ogólne -> Usuń pliki cookie, Usuń pliki i Wyczyść historię.
2. Sprawdzamy datę i godzinę
W bezpiecznych połączeniach wykorzystywana jest aktualna data i godzina. Jeśli zegar naszego komputera chodzi zupełnie inaczej niż zegar na serwerze, nie zostaniemy dopuszczeni do witryny. Dlatego warto sprawdzić datę i godzinę.
3. Sprawdzamy wersję IE
Ze względu na ograniczenia eksportowe dotyczące USA, starsze wersje Internet Explorera korzystały wyłącznie ze słabych 40-bitowych algorytmów szyfrowania. Tymczasem na witrynach standardem są algorytmy 128-bitowe. Aby sprawdzić, czy nasza przeglądarka je obsługuje, należy kliknąć Pomoc -> Internet Explorer - informacje i poszukać wartości "128" w linii Siła szyfrowania.
REKLAMA
REKLAMA