Obszar roboczy (Excel)
REKLAMA
REKLAMA
Większość użytkowników arkusza kalkulacyjnego operuje na stałej ilości skoroszytów. Specjalnie dla nich stworzone zostało narzędzie – Obszar roboczy, które znacząco przyspiesza pracę w programie Excel.
REKLAMA
Sprawdź: Jak wykorzystać potencjał serwera
Utworzenie nowego obszaru roboczego jest dziecinnie proste – najpierw otwieramy wzystkkie pliki, które mają wejść w skład pakietu. Teraz z menu Plik wybieramy Zapisz obszar roboczy.
W nowym oknie musimy sprawdzić czy w polu Zapisz jako typ wybrany jest „format” Obszary robocze. Wszystkie dalsze kroki są analogiczne do zwykłego zapisywania plików w programie Excel. Na koniec klikamy oczywiście – Zapisz.
Czytaj: Przewodnik internetowy
Po kliknięciu na Zapisz utworzy się nam obszar roboczy z rozszerzeniem *.xlw, otworzyć go możemy jedynie z poziomu Excela, klikając na Plik, w polu Plik typu wybrać Obszary robocze, i potwierdzić klikając na Otwórz.
Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA