REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Samsung GALAXY Pro – pełna klawiatura z Androidem dla biznesu

Kamil Rogala
Samsung GALAXY Pro
Samsung GALAXY Pro

REKLAMA

REKLAMA

Na rynku nadal niewiele jest telefonów przeznaczonych konkretnie dla odbiorców biznesowych. Na szczęście grupa ta powiększyła się o jeden model Samsunga. Galaxy Pro to telefon oferujący szerokie możliwości i bogate zaplecze systemu operacyjnego Android. Ponadto ekran dotykowy, jak i pełna klawiatura QWERTY zapewnią wygodę użytkowania w każdych warunkach. Poznajmy bliżej Samsunga Galaxy Pro.

REKLAMA

Firma Samsung twierdzi, że model Galaxy Pro został zaprojektowany z myślą o użytkownikach biznesowych. Świadczyć ma o tym fakt połączenia dotykowego ekranu o przekątnej 2,8 cala z pełną, czterorzędową klawiaturą QWERTY. Dzięki temu korzystane z dokumentów firmowych oraz komunikacja ma być jeszcze łatwiejsze i bardziej funkcjonalne. Ponadto smartfon oferuje bezpieczną transmisję danych przez WiFi dzięki Cisco Compatible Extension, zgodność ze standardem VPN, co gwarantuje szyfrowane połączenie z firmową siecią. Oprócz tego telefon oferuje możliwość zarządzania urządzeniem i jego bezpieczeństwem z pomocą rozwiązań Sybase Afaria.

REKLAMA

Dzięki zastosowaniu powyższych rozwiązań, deklaracje producenta jakoby nowy Galaxy Pro był telefonem czysto biznesowym nie są bezpodstawne. Oczywiście to nie koniec typowo firmowych funkcji, jakimi może pochwalić się nowy Galaxy Pro. Po pierwsze klient poczty Active Sync ułatwia korzystanie z dokumentów firmowych, natomiast Think Free Office pozwala na tworzenie, przeglądanie i edytowanie plików w popularnych formatach biurowych.

Polecamy: Wirusy na komórki – czy niosą zagrożenie?

REKLAMA

Jakby tego było mało funkcja Social Hub w wersji Premium ułatwia zarządzanie wpisami do kalendarza i wiadomościami z różnych źródeł, na przykład z poczty elektronicznej, serwisów społecznościowych czy też wiadomości SMS. Oczywiście nie tylko biznesem człowiek żyje, dlatego też nowy Galaxy Pro ma dostęp do bogatego zaplecza aplikacji w postaci Android Market oraz Samsung Apps. Możemy również dostosować telefon do potrzeb własnych i firmy dzięki dostępności pakietu dla programistów Google Android.

Zaglądając do specyfikacji technicznej możemy wyróżnić między innymi takie pozycje jak system Android 2.2 Froyo, wyświetlacz o przekątnej 2,8” i rozdzielczości 320x240, procesor o taktowaniu 800 MHz czy aparat fotograficzny z matrycą 3.2 MPix. Za transmisję danych odpowiada oczywiście moduł Bluetooth 3.0, złącze USB 2.0, a także kontroler sieci bezprzewodowych Wi-Fi 802.11 (b/g/n) z funkcją routera WiFi.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Do pozostałych pozycji należy zaliczyć między innymi pamięć 384MB RAM, dzięki której działanie aplikacji jest płynne i bezproblemowe. Użytkownik ma do dyspozycji pamięć wewnętrzną o dość skromnej pojemności 156 MB, którą można powiększyć o dodatkowe 32 GB dzięki czytnikowi kart microSD. Całości dopełniają takie dodatki jak klient VPN, możliwość zdalnego zarządzania telefonem, odbiornik GPS czy czujniki zbliżeniowe, przyspieszenia i położenia. Wszystko to zamknięte jest w obudowie o wymiarach 66,7 x 108,6 x 10,65 mm i wadze 103,4 gram. 

Warto przeczytać: Zamiennik czy oryginał – jaka bateria do laptopa?

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

Czy polskie firmy są gotowe na ESG?

Współczesny świat biznesu zakręcił się wokół kwestii związanych z ESG. Ta koncepcja, będąca wskaźnikiem zrównoważonego rozwoju, wpływa nie tylko na wielkie korporacje, ale coraz częściej obejmuje także małe i średnie przedsiębiorstwa. W dobie rosnących wymagań związanych ze zrównoważonością społeczną i środowiskową, ESG jest nie tylko wyzwaniem, ale również szansą na budowanie przewagi konkurencyjnej.

REKLAMA

ESG u dostawców czyli jak krok po kroku wdrożyć raportowanie ESG [Mini poradnik]

Wdrażanie raportowania ESG (środowiskowego, społecznego i zarządczego) to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla dostawców, w tym działających dla większych firm. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy powołać koordynatora i zebrać dane, to tak naprawdę proces ten wymaga zaangażowania całej organizacji. Jakie są pierwsze kroki do skutecznego raportowania ESG? Na co zwrócić szczególną uwagę?

ESG to zielona miara ryzyka, która potrzebuje strategii zmian [Rekomendacje]

Żeby utrzymać się na rynku, sprostać konkurencji, a nawet ją wyprzedzić, warto stosować się do zasad, które już obowiązują dużych graczy. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem będzie przygotowanie się, a więc stworzenie mapy działania – czyli strategii ESG – i wdrożenie jej w swojej firmie. Artykuł zawiera rekomendacje dla firm, które dopiero rozpoczynają podróż z ESG.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Zrównoważony biznes czyli jak strategie ESG zmienią reguły gry?

ESG to dziś megatrend, który dotyczy coraz więcej firm i organizacji. Zaciera powoli granicę między sukcesem a odpowiedzialnością biznesu. Mimo, iż wymaga od przedsiębiorców wiele wysiłku, ESG dostarcza m.in. nieocenione narzędzie, które może nie tylko przekształcić biznes, ale również pomóc budować lepszą przyszłość. To strategia ESG zmienia sposób działania firm na zrównoważony i odpowiedzialny.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości może być niższy. Samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki

Podatek od nieruchomości może być niższy. To samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki, korzystając z widełek ustawowych. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o obniżenie podatku. Niektóre firmy płacą go nawet setki tysięcy w skali roku.

Jakie recenzje online liczą się bardziej niż te pozytywne?

Podejmując decyzje zakupowe online, klienci kierują się kilkoma ważnymi kryteriami, z których opinie odgrywają kluczową rolę. Oczekują przy tym, że recenzje będą nie tylko pozytywne, ale również aktualne. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania TRUSTMATE.io, z którego wynika, że aż 73% Polaków zwraca uwagę na aktualność opinii. Zaledwie 1,18% respondentów nie uważa tego za istotne.

REKLAMA