REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Nokia 5250 – muzyczny telefon dla maniaków Internetu

Kamil Rogala
Nokia 5250
Nokia 5250

REKLAMA

REKLAMA

Jakiś czas temu fińska Nokia uzupełniła swoje portfolio telefonów o nowy model – 5250. Nokia prezentuje najnowszy telefon w swoim portfolio - model 5250. Z pewnością większości kolejne numerki niewiele mówią, więc przejdźmy do sedna. Nowa Nokia to muzyczny telefon z odtwarzaczem MP3, czułym ekranem dotykowym i mnóstwem rozrywkowych funkcji, które pozwolą użytkownikom na słuchanie muzyki, oglądanie filmów a także na korzystanie z portali społecznościowych i kont poczty elektronicznej.

Nokia 5250 to typowo rozrywkowe urządzenie nastawione głównie na muzykę. Telefon oferuje swojemu użytkownikowi wysokiej jakości odtwarzacz muzyczny oraz radio FM stereo. Jeśli chodzi o obsługiwane formaty muzyczne, nikt nie musi się martwić gdyż odtwarzacz obsługuje wszystkie najpopularniejsze formaty plików muzycznych, takie jak MP3 czy WMA. Jeśli jednak ktoś powiada w swoich zbiorach egzotyczne formaty, nic nie stoi na przeszkodzie, aby je odpowiednio przekonwertować. Poza tym, jeśli ktoś ma pokaźną bibliotekę, rozbudowa pamięci telefonu do 16GB pozwoli na zachowanie tysięcy ulubionych utworów. Fani muzyki docenią także wyjście słuchawkowe 3.5 mm, umożliwiające podłączenie do telefonu większości standardowych słuchawek, a nawet głośników.

REKLAMA

Zobacz również: Czy czeka nas koniec Internetu? Rozwiązaniem może być modernizacja!

Nokia 5250 to nie tylko rozbudowany odtwarzacz muzyczny, to również świetne narzędzie do komunikacji, nie tylko telefonicznej. Nokia 5250 umożliwia bezpośredni dostęp do najpopularniejszych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy MySpace. Dzięki temu, już z poziomu pulpitu, możemy na bieżąco czytać i wysyłać wiadomości, aktualizować status, komentować oraz udostępniać swoje zdjęcia czy wideo. Ponadto dzięki możliwości obsługi kilku kont poczty elektronicznej bez przeszkód będziemy mogli wysyłać i odbierać pocztę elektroniczną – taki dodatek z pewnością spodoba się nowoczesnemu przedsiębiorcy czy biznesmenowi. Całości dopełnia nieco skromny aparat fotograficzny o matrycy 2-megapikseli.

Urządzenie jest już dostępne w sprzedaży w kilku wariantach kolorystycznych: ciemnoszarym, niebieskim, czerwonym, fioletowym i białym - wszystkie w cenie około 600 złotych.

Zobacz również: Reklamy Google na ulicach

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

REKLAMA

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

REKLAMA

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

Firma prosi klienta o dane by spersonalizować ofertę, jak reaguje polski konsument

Firmy chcą wiedzieć coraz więcej o swoich klientach po to by łatwiej konkurować z innymi, dostarczając na rynek produkty lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb nabywców. Konsumenci z kolei są gotowi przekazać więcej danych o sobie, ale nie za darmo – wiedzą już, że takie dane to towar, który ma swoją cenę oczekują więc w zamian dla siebie korzyści. Jakich?

REKLAMA