reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Reklama w Internecie

Jakie etapy składają się na tworzenie strony firmowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Praca nad kreowaniem wizerunku firmy w internecie sprowadza się nie tylko do zlecanej działalności reklamowej, ale również obejmuje tworzenie własnej strony internetowej. »

Jakie korzyści mogą wynikać z przemyślanej strategii

Aktualizacja: 19.01.2012

Obejmujące pełen wachlarz możliwych działań plany rozwoju i działalności małych i średnich firm, mimowolnie stają się ich strategią. Ułożenie jej pozwala na osiągnięcie zróżnicowanych korzyści. »

Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem

Aktualizacja: 19.01.2012

Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy. »

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

Aktualizacja: 19.01.2012

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony. »

Domeny dla firm z sektora MSP

Aktualizacja: 19.01.2012

Pierwszym krokiem promocji firmy w Internecie, jest wybór adresu dla strony WWW. Odpowiedni wybór nazwy domeny przynosi firmie wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. »

Wizytówka firmy na Google Maps

Aktualizacja: 19.01.2012

Dla wszystkich firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW, a chciałyby zaistnieć aktywnie w Internecie, możliwe jest stworzenie wizytówki firmy w Google. »

Jak monitorować skuteczność kampanii linków sponsorowanych

Aktualizacja: 19.01.2012

Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam. »

Przewodnik internetowy cz. III

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do trzeciej części przewodnika internetowego. »

Przewodnik internetowy cz.II

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do drugiej części przewodnika internetowego. »

Przewodnik internetowy cz. I

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Oto kilka sposobów i propozycji ciekawych miejsc w sieci. »

Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kampanii promocyjnej

Aktualizacja: 19.01.2012

Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów. »

Wybór nazwy domeny

Aktualizacja: 19.01.2012

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami. »

Uważaj na cybersquatting

Aktualizacja: 19.01.2012

Potencjał, jaki posiadają inwestycje w domeny, nie zawsze wykorzystywany jest zgodnie z prawem oraz w dobrej wierze. Coraz częściej na rejestracji adresów WWW z użyciem nazw popularnych produktów, przedsiębiorstw czy inicjatyw próbują wzbogacić się cyberprzestępcy. »

Domena dla przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 29.03.2010

Odpowiedni dobór adresu WWW warunkuje sukces firmy w Sieci. Można go porównać do lokalizacji biura – im lepsze położenie, tym łatwiej trafić do firmy. »

Linki sponsorowane – wyszukiwarka a reklama kontekstowa

Aktualizacja: 15.03.2010

Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

EY

Firma EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama