REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

BizMaster (testowa)

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

BizMaster to łatwy w użyciu program do obsługi małej firmy. Za pomocą BizMastera możemy zebrać zamówienia, wykonać sprzedaże, wydrukować faktury i zaakceptować należne płatności.

Program pomaga prowadzić gospodarkę magazynową, ułatwia relacje z klientami i dostawcami oraz jest pomocny w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym. BizMaster nie sprawi kłopotu nawet osobom, które nigdy wcześniej nie miały styczności z komputerem.

REKLAMA

BizMaster sprzedawany jest w trzech pakietach: Mikro Firma, Mała Firma i Firma różniących się między sobą ilością modułów.

Lista modułów z których skomponować możemy wybrany zestaw:

Księga Podatkowa

  • Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
  • Rejestry zakupów i sprzedaży VAT
  • Pełna zgodność z Rozporządzeniem w Sprawie Prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów
  • Pełna integracja z pozostałymi modułami oznacza w codziennej praktyce brak konieczności wglądu w księgi

Środki Trwałe

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Drukowanie i wprowadzanie do księgi odpisów amortyzacyjnych
  • Metody amortyzacji - jednorazowa oraz liniowa i degresywna - przyspieszona
  • Rejestracja zmian wartości środka trwałego
  • Automatyczne wprowadzanie do ewidencji danych z faktury zakupu

Kasa/Bank

  • Podsumowanie wpływów i wydatków w miesiącu
  • Wykaz zarówno przeterminowanych jak i zbliżających się lub ostatnio uregulowanych zobowiązań i należności pozwalający z jednej strony planować działalność na przyszłość, a z drugiej strony kontrolować zobowiązania i należności
  • Plan spłat dowolnych przelewów
  • Łatwiejsza analiza należności po pogrupowaniu (np. według dni, miesięcy, rodzajów dokumentów, odpowiedzialnych pracowników, odbiorców i dostawców z możliwością sumowania ich oddziałów) i sortowaniu (np. główni wierzyciele)
  • Pomoc przy windykacji należności - drukowanie informacji o długu oraz wezwań do zapłaty wraz z odsetkami
  • Drukowanie potwierdzeń kasowych KP i KW

Faktury

  • Bardzo szybkie i elastyczne wystawianie faktur - pierwsza faktura w pierwszej minucie od instalacji
  • Faktury sprzedaży oraz zakupu, faktury wewnętrzne, faktury korygujące i duplikaty faktur, paragony fiskalne, współpraca z drukarkami fiskalnymi
  • Faktury pro forma jako tytuł do zapłaty w przedsprzedaży
  • Pełna obsługa walut obcych z historią kursów oraz automatycznym lub ręcznym określaniem kursów
  • Obsługa zaliczek, wydruk dokumentów kasowych bezpośrednio z faktury, dodatkowa możliwość wydruku przelewów
  • Dowolne formy płatności np. gotówka (wizualnie wyróżniona w programie) czy przelew
  • Dowolność numeracji dokumentów i automatyczna numeracja
  • Wysyłanie wydruków mailem i zapis do pliku (HTML/XML - możliwość otwarcia w Excelu i eksport do innych programów)
  • Lista usług bez ograniczeń ich ilości oraz z możliwością podziału na foldery
  • Możliwość wystawiania faktur według cen netto i cen brutto
  • Możliwość indywidualnych cen dla odbiorców oraz wydruk cennika
  • Ceny sztywne lub zmieniane proporcjonalnie, wielowymiarowe rabaty, dowolna liczba cen usług
  • Automatyczna zmiana grupy cenowej uzależniona od obrotów, przydzielane odbiorcom osobne grupy cenowe na poszczególne grupy usług
  • Dowolna zmiana wyglądu dokumentów oraz wstawianie logo firmy
  • Historia zakupionych przez klienta usług oraz lista dokumentów wraz z informacjami o należnościach
  • Akceptacja dokumentów na inne rodzaje (obieg dokumentów) w tym szybkie faktury zbiorcze, szybki import pozycji między dokumentami

Rachunki

  • Wszystkie możliwości modułu Faktury
  • Ponadto drukowanie Rachunków - moduł przeznaczony dla firm nie będących płatnikami podatku VAT

Handel

  • Wszystkie możliwości modułu Faktury lub opcjonalnie Faktury Plus
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej, automatyczna wycena towarów
  • Wystawianie różnego rodzaju faktur (vat, pro forma, RR) i paragonów oraz dowodów dostawy lub WZ-ek (dowolny tytuł)
  • Zamawianie towarów od dostawców i szybkie przyjęcia na magazyn oraz szybkie księgowanie faktury zakupu i należności
  • Automatyczna i ręczna zmiana ilości, możliwość przełączenia na poziomie dokumentu
  • Drukowanie cenników oraz stanu magazynu i spisu z natury, drukowanie narastającego bilansu zakupów i sprzedaży
  • Możliwość drukowania faktur na podstawie jednego lub wielu dokumentów magazynowych (szybkie faktury zbiorcze)
  • Nieograniczona pod względem ilości lista towarów i usług z możliwością podziału na drzewo folderów
  • Informacja o stanach magazynowych z i bez uwzględniania rezerwacji cały czas widoczna podczas wystawiania dokumentów
  • Nieograniczona lista cen sprzedaży, wielopoziomowe rabaty, kontrola zachowania marży, sztywne i elastyczne ceny odbiorców

Ofertowanie / Kosztorysy

  • Moduł umożliwia tworzenie kosztorysów z podziałem na sekcje - sekcje te mają dowolne nazwy i sumaryczne wartości poszczególnych sekcji są widoczne w dokumencie
  • Możliwość automatycznego wyliczania wartości usług w zależności od wartości sekcji (np. cena montażu proporcjonalna do wartości urządzeń)
  • Możliwość tworzenia szablonów sekcji kosztorysu do wykorzystania w przyszłości
  • Nowe towary dodawane podczas tworzenia kosztorysu zostaną włączone do magazynu dopiero po zaakceptowaniu kosztorysu przez klienta, co przy ofertowaniu pozwala elastycznie dobierać asortyment (można również dodawać usługi wyjątkowe tylko dla danego dokumentu)
  • Tworzenie dowolnego katalogu usług podzielonego na foldery z nieograniczoną liczbą cen i wielpoziomowymi rabatami

CRM

  • Proste rejestrowanie kontaktów z klientami - np. przebiegu rozmowy
  • Łatwe dodawanie zadań do wykonania związanych z obsługą klientów
  • Dodawanie projektów składających się z poszczególnych zadań wykonywanych w określonej kolejności - pozwala ustalić procedury obsługi klienta
  • Załączanie do zadań i historii kontaktów plików zewnętrznych lub wewnętrznych dokumentów programu - daje to pełny wgląd w dokumentację gromadzoną podczas realizacji zadania
  • Określanie wykonawcy zadań i opiekuna projektu bądź klienta - jedna osoba może delegować innym osobom zadania do wykonania
  • Możliwość dodawania uwag do zadań i historii kontaktów oraz oznaczania wykonania zadania i szybka informacja na jakim etapie jest obecnie projekt, co pozwala przełożonym sprawdzić postęp prac powierzonych pracownikom
  • Wykonane zadanie staje się równocześnie częścią historii kontaktów - znacznie upraszcza to pracę
  • Każde zadanie może mieć określony koszt i czas jego wykonania - umożliwia to analizę kosztów
  • Kalendarz (terminarz) wizualnie pokazuje zadania w układzie m.in. dziennym i tygodniowym - możliwość dodawania i edycji zadań bezpośrednio z kalendarza - pozwala kontrolować powierzone sobie zadania oraz zapewnia szybki dostęp do wszystkich informacji o kliencie - jest to pomocne podczas realizacji zadania
  • Każdy dokument programu może być podstawą do utworzenia zadania - pozwala to szybko dodać zadanie związane np. z daną fakturą
  • Możliwość definiowania automatycznego powtarzania zadań cyklicznych
  • Dodawanie uczestników do zadań oraz rejestrowanie prezentów wręczonych w ramach zadań
  • Dodawanie załączników i opisów bezpośrednio związanych z klientem

Zlecenia

  • W momencie tworzenia dokumentu program tworzy związane z nim zlecenie (początkowym dokumentem może być np. kosztorys, faktura pro forma)
  • o utworzeniu na podstawie tego dokumentu innych dokumentów (np. faktury, zamówienia) dokumenty te są automatycznie lub ręcznie załączane do tego zlecenia
  • Użytkownik ma możliwość przeglądania historii zleceń klienta wraz z listą powiązanych dokumentów
  • Do zleceń mogą być dołączane projekty lub umowy i inne zewnętrzne pliki oraz uwagi
  • Załączniki do zleceń podzielone są na zakładki odpowiadające ich rodzajom
  • Szybki wgląd w szczegóły zlecenia pozwala łatwo zorientować się w zleceniu w sytuacji, kiedy klient potrzebuje dodatkowych usług z naszej strony

Przelewy

  • Drukowanie standardowych wpłat gotówkowych i poleceń przelewów w tym do ZUS/US
  • Nadruk na specjalnym papierze lub wydruk na czystej kartce - zgodność wydruków z zaleceniami Krajowej Izby Rozliczeniowej
  • Lista przelewów podzielona na foldery i miesiące
  • Pełna integracja z pozostałymi modułami - możliwość wydruku przelewu bezpośrednio z faktury lub zamówienia oraz uwzględnianie przelewów w module Kasa/Bank

Wspólne funkcje

  • Możliwość prowadzenia dowolnej liczby firm w jednym programie - przejście do innej firmy wymaga tylko kliknięcia co jest przydatne zarówno dla biur rachunkowych jak i osób chcąc wykorzystać program również do celów prywatnych
  • Szybkie tworzenie kopii zapasowej wszystkich danych do jednego niewielkiego pliku w celu łatwego odtworzenia na tym samym lub na innym komputerze - kopia zapasowa może być przenoszona np. na pendrive USB
  • Możliwość pracy w sieci lokalnej na maksymalnie 100 stanowiskach komputerowych i możliwość rozszerzenia sieci lokalnej poprzez Internet na inne lokalizacje (np. oddziały) za pomocą Wirtualnej Sieci Prywatnej (VPN) - zmiany wykonane na jednym komputerze są natychmiast widoczne na pozostałych komputerach
  • Pracując w sieci użytkownik ma możliwość w dowolnym momencie odłączenia się od niej i pracy z ostatnimi dostępnymi danymi, a po ponownym połączeniu wykonane przez niego operacje będą automatycznie widoczne na pozostałych komputerach - umożliwia to wystawienie dokumentów u klienta przy użyciu laptopa
  • Wszystkie dane (np. klienci, dokumenty) mogą być wyszukane na podstawie słów (np. jeśli oglądając listę klientów wpiszemy w pole szukania fragment nazwy towaru, zobaczymy tylko tych klientów, którzy nabyli podany towar) - w ten sposób łatwo odnajdziemy poszukiwane dane
  • Możliwość wyszukiwania danych na podstawie precyzyjnych kryteriów (np. wyświetlanie tylko faktur powstałych z dokumentów magazynowych i powyżej określonej kwoty) - umożliwia szybkie odnalezienie danych lub wykonanie szybkiej analizy

Pobierz: BizMaster

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA