REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

REKLAMA

BizMaster to łatwy w użyciu program do obsługi małej firmy. Za pomocą BizMastera możemy zebrać zamówienia, wykonać sprzedaże, wydrukować faktury i zaakceptować należne płatności.

Program pomaga prowadzić gospodarkę magazynową, ułatwia relacje z klientami i dostawcami oraz jest pomocny w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym. BizMaster nie sprawi kłopotu nawet osobom, które nigdy wcześniej nie miały styczności z komputerem.

REKLAMA

REKLAMA

BizMaster sprzedawany jest w trzech pakietach: Mikro Firma, Mała Firma i Firma różniących się między sobą ilością modułów.

Lista modułów z których skomponować możemy wybrany zestaw:

Księga Podatkowa

REKLAMA

  • Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
  • Rejestry zakupów i sprzedaży VAT
  • Pełna zgodność z Rozporządzeniem w Sprawie Prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów
  • Pełna integracja z pozostałymi modułami oznacza w codziennej praktyce brak konieczności wglądu w księgi

Środki Trwałe

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Drukowanie i wprowadzanie do księgi odpisów amortyzacyjnych
  • Metody amortyzacji - jednorazowa oraz liniowa i degresywna - przyspieszona
  • Rejestracja zmian wartości środka trwałego
  • Automatyczne wprowadzanie do ewidencji danych z faktury zakupu

Kasa/Bank

  • Podsumowanie wpływów i wydatków w miesiącu
  • Wykaz zarówno przeterminowanych jak i zbliżających się lub ostatnio uregulowanych zobowiązań i należności pozwalający z jednej strony planować działalność na przyszłość, a z drugiej strony kontrolować zobowiązania i należności
  • Plan spłat dowolnych przelewów
  • Łatwiejsza analiza należności po pogrupowaniu (np. według dni, miesięcy, rodzajów dokumentów, odpowiedzialnych pracowników, odbiorców i dostawców z możliwością sumowania ich oddziałów) i sortowaniu (np. główni wierzyciele)
  • Pomoc przy windykacji należności - drukowanie informacji o długu oraz wezwań do zapłaty wraz z odsetkami
  • Drukowanie potwierdzeń kasowych KP i KW

Faktury

  • Bardzo szybkie i elastyczne wystawianie faktur - pierwsza faktura w pierwszej minucie od instalacji
  • Faktury sprzedaży oraz zakupu, faktury wewnętrzne, faktury korygujące i duplikaty faktur, paragony fiskalne, współpraca z drukarkami fiskalnymi
  • Faktury pro forma jako tytuł do zapłaty w przedsprzedaży
  • Pełna obsługa walut obcych z historią kursów oraz automatycznym lub ręcznym określaniem kursów
  • Obsługa zaliczek, wydruk dokumentów kasowych bezpośrednio z faktury, dodatkowa możliwość wydruku przelewów
  • Dowolne formy płatności np. gotówka (wizualnie wyróżniona w programie) czy przelew
  • Dowolność numeracji dokumentów i automatyczna numeracja
  • Wysyłanie wydruków mailem i zapis do pliku (HTML/XML - możliwość otwarcia w Excelu i eksport do innych programów)
  • Lista usług bez ograniczeń ich ilości oraz z możliwością podziału na foldery
  • Możliwość wystawiania faktur według cen netto i cen brutto
  • Możliwość indywidualnych cen dla odbiorców oraz wydruk cennika
  • Ceny sztywne lub zmieniane proporcjonalnie, wielowymiarowe rabaty, dowolna liczba cen usług
  • Automatyczna zmiana grupy cenowej uzależniona od obrotów, przydzielane odbiorcom osobne grupy cenowe na poszczególne grupy usług
  • Dowolna zmiana wyglądu dokumentów oraz wstawianie logo firmy
  • Historia zakupionych przez klienta usług oraz lista dokumentów wraz z informacjami o należnościach
  • Akceptacja dokumentów na inne rodzaje (obieg dokumentów) w tym szybkie faktury zbiorcze, szybki import pozycji między dokumentami

Rachunki

  • Wszystkie możliwości modułu Faktury
  • Ponadto drukowanie Rachunków - moduł przeznaczony dla firm nie będących płatnikami podatku VAT

Handel

  • Wszystkie możliwości modułu Faktury lub opcjonalnie Faktury Plus
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej, automatyczna wycena towarów
  • Wystawianie różnego rodzaju faktur (vat, pro forma, RR) i paragonów oraz dowodów dostawy lub WZ-ek (dowolny tytuł)
  • Zamawianie towarów od dostawców i szybkie przyjęcia na magazyn oraz szybkie księgowanie faktury zakupu i należności
  • Automatyczna i ręczna zmiana ilości, możliwość przełączenia na poziomie dokumentu
  • Drukowanie cenników oraz stanu magazynu i spisu z natury, drukowanie narastającego bilansu zakupów i sprzedaży
  • Możliwość drukowania faktur na podstawie jednego lub wielu dokumentów magazynowych (szybkie faktury zbiorcze)
  • Nieograniczona pod względem ilości lista towarów i usług z możliwością podziału na drzewo folderów
  • Informacja o stanach magazynowych z i bez uwzględniania rezerwacji cały czas widoczna podczas wystawiania dokumentów
  • Nieograniczona lista cen sprzedaży, wielopoziomowe rabaty, kontrola zachowania marży, sztywne i elastyczne ceny odbiorców

Ofertowanie / Kosztorysy

  • Moduł umożliwia tworzenie kosztorysów z podziałem na sekcje - sekcje te mają dowolne nazwy i sumaryczne wartości poszczególnych sekcji są widoczne w dokumencie
  • Możliwość automatycznego wyliczania wartości usług w zależności od wartości sekcji (np. cena montażu proporcjonalna do wartości urządzeń)
  • Możliwość tworzenia szablonów sekcji kosztorysu do wykorzystania w przyszłości
  • Nowe towary dodawane podczas tworzenia kosztorysu zostaną włączone do magazynu dopiero po zaakceptowaniu kosztorysu przez klienta, co przy ofertowaniu pozwala elastycznie dobierać asortyment (można również dodawać usługi wyjątkowe tylko dla danego dokumentu)
  • Tworzenie dowolnego katalogu usług podzielonego na foldery z nieograniczoną liczbą cen i wielpoziomowymi rabatami

CRM

  • Proste rejestrowanie kontaktów z klientami - np. przebiegu rozmowy
  • Łatwe dodawanie zadań do wykonania związanych z obsługą klientów
  • Dodawanie projektów składających się z poszczególnych zadań wykonywanych w określonej kolejności - pozwala ustalić procedury obsługi klienta
  • Załączanie do zadań i historii kontaktów plików zewnętrznych lub wewnętrznych dokumentów programu - daje to pełny wgląd w dokumentację gromadzoną podczas realizacji zadania
  • Określanie wykonawcy zadań i opiekuna projektu bądź klienta - jedna osoba może delegować innym osobom zadania do wykonania
  • Możliwość dodawania uwag do zadań i historii kontaktów oraz oznaczania wykonania zadania i szybka informacja na jakim etapie jest obecnie projekt, co pozwala przełożonym sprawdzić postęp prac powierzonych pracownikom
  • Wykonane zadanie staje się równocześnie częścią historii kontaktów - znacznie upraszcza to pracę
  • Każde zadanie może mieć określony koszt i czas jego wykonania - umożliwia to analizę kosztów
  • Kalendarz (terminarz) wizualnie pokazuje zadania w układzie m.in. dziennym i tygodniowym - możliwość dodawania i edycji zadań bezpośrednio z kalendarza - pozwala kontrolować powierzone sobie zadania oraz zapewnia szybki dostęp do wszystkich informacji o kliencie - jest to pomocne podczas realizacji zadania
  • Każdy dokument programu może być podstawą do utworzenia zadania - pozwala to szybko dodać zadanie związane np. z daną fakturą
  • Możliwość definiowania automatycznego powtarzania zadań cyklicznych
  • Dodawanie uczestników do zadań oraz rejestrowanie prezentów wręczonych w ramach zadań
  • Dodawanie załączników i opisów bezpośrednio związanych z klientem

Zlecenia

  • W momencie tworzenia dokumentu program tworzy związane z nim zlecenie (początkowym dokumentem może być np. kosztorys, faktura pro forma)
  • o utworzeniu na podstawie tego dokumentu innych dokumentów (np. faktury, zamówienia) dokumenty te są automatycznie lub ręcznie załączane do tego zlecenia
  • Użytkownik ma możliwość przeglądania historii zleceń klienta wraz z listą powiązanych dokumentów
  • Do zleceń mogą być dołączane projekty lub umowy i inne zewnętrzne pliki oraz uwagi
  • Załączniki do zleceń podzielone są na zakładki odpowiadające ich rodzajom
  • Szybki wgląd w szczegóły zlecenia pozwala łatwo zorientować się w zleceniu w sytuacji, kiedy klient potrzebuje dodatkowych usług z naszej strony

Przelewy

  • Drukowanie standardowych wpłat gotówkowych i poleceń przelewów w tym do ZUS/US
  • Nadruk na specjalnym papierze lub wydruk na czystej kartce - zgodność wydruków z zaleceniami Krajowej Izby Rozliczeniowej
  • Lista przelewów podzielona na foldery i miesiące
  • Pełna integracja z pozostałymi modułami - możliwość wydruku przelewu bezpośrednio z faktury lub zamówienia oraz uwzględnianie przelewów w module Kasa/Bank

Wspólne funkcje

  • Możliwość prowadzenia dowolnej liczby firm w jednym programie - przejście do innej firmy wymaga tylko kliknięcia co jest przydatne zarówno dla biur rachunkowych jak i osób chcąc wykorzystać program również do celów prywatnych
  • Szybkie tworzenie kopii zapasowej wszystkich danych do jednego niewielkiego pliku w celu łatwego odtworzenia na tym samym lub na innym komputerze - kopia zapasowa może być przenoszona np. na pendrive USB
  • Możliwość pracy w sieci lokalnej na maksymalnie 100 stanowiskach komputerowych i możliwość rozszerzenia sieci lokalnej poprzez Internet na inne lokalizacje (np. oddziały) za pomocą Wirtualnej Sieci Prywatnej (VPN) - zmiany wykonane na jednym komputerze są natychmiast widoczne na pozostałych komputerach
  • Pracując w sieci użytkownik ma możliwość w dowolnym momencie odłączenia się od niej i pracy z ostatnimi dostępnymi danymi, a po ponownym połączeniu wykonane przez niego operacje będą automatycznie widoczne na pozostałych komputerach - umożliwia to wystawienie dokumentów u klienta przy użyciu laptopa
  • Wszystkie dane (np. klienci, dokumenty) mogą być wyszukane na podstawie słów (np. jeśli oglądając listę klientów wpiszemy w pole szukania fragment nazwy towaru, zobaczymy tylko tych klientów, którzy nabyli podany towar) - w ten sposób łatwo odnajdziemy poszukiwane dane
  • Możliwość wyszukiwania danych na podstawie precyzyjnych kryteriów (np. wyświetlanie tylko faktur powstałych z dokumentów magazynowych i powyżej określonej kwoty) - umożliwia szybkie odnalezienie danych lub wykonanie szybkiej analizy

Pobierz: BizMaster

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
10 813 zł na kwartał bez ZUS. Zmiany od 1 stycznia 2026 r. Sprawdź, kto może skorzystać

Od 1 stycznia 2026 r. zmieniają się zasady, które mogą mieć znaczenie dla tysięcy osób dorabiających bez zakładania firmy, ale także dla emerytów, rencistów i osób na świadczeniach. Nowe przepisy wprowadzają inny sposób liczenia limitu przychodów, który decyduje o tym, czy można działać bez opłacania składek ZUS. Sprawdzamy, na czym polegają te zmiany, jaka kwota obowiązuje w 2026 roku i kto faktycznie może z nich skorzystać, a kto musi zachować szczególną ostrożność.

Fakty i mity dotyczące ESG. Dlaczego raportowanie to nie „kolejny obowiązek dla biznesu” [Gość Infor.pl]

ESG znów wraca w mediach. Dla jednych to konieczność, dla innych modne hasło albo zbędny balast regulacyjny. Tymczasem rzeczywistość jest prostsza i bardziej pragmatyczna. Biznes będzie raportował kwestie środowiskowe, społeczne i ładu korporacyjnego. Dziś albo za chwilę. Pytanie nie brzmi „czy”, tylko „jak się do tego przygotować”.

Zmiany w ubezpieczeniach obowiązkowych w 2026 r. UFG będzie zbierał od firm więcej danych

Prezydent Karol Nawrocki podpisał ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych - poinformowała 15 grudnia 2025 r. Kancelaria Prezydenta RP. Przepisy zezwalają ubezpieczycielom zbierać więcej danych o przedsiębiorcach.

Aktualizacja kodów PKD w przepisach o akcyzie. Prezydent podpisał ustawę

Prezydent Karol Nawrocki podpisał nowelizację ustawy o podatku akcyzowym, której celem jest dostosowanie przepisów do nowej Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD). Ustawa ma charakter techniczny i jest neutralna dla przedsiębiorców.

REKLAMA

Zamknięcie 2025 r. i przygotowanie na 2026 r. - co muszą zrobić firmy [checklista] Obowiązki finansowo-księgowe

Końcówka roku obrotowego dla wielu firm oznacza czas intensywnych przeglądów finansów, porządkowania dokumentacji i podejmowania kluczowych decyzji podatkowych. To jednak również moment, w którym przedsiębiorcy wypracowują strategie na kolejne miesiące, analizują swoje modele biznesowe i zastanawiają się, jak zbudować przewagę konkurencyjną w nadchodzącym roku. W obliczu cyfryzacji, obowiązków związanych z KSeF i rosnącej presji kosztowej, końcowe tygodnie roku stają się kluczowe nie tylko dla poprawnego zamknięcia finansów, lecz także dla przyszłej kondycji i stabilności firmy - pisze Jacek Goliszewski, prezes BCC (Business Centre Club).

Przedsiębiorcy nie będą musieli dołączać wydruków z KRS i zaświadczeń o wpisie do CEIDG do wniosków składanych do urzędów [projekt ustawy]

Przedsiębiorcy nie będą musieli już dołączać oświadczeń lub wypisów, dotyczących wpisu do CEiDG lub rejestru przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, do wniosków składanych do urzędów – wynika z opublikowanego 12 grudnia 2025 r. projektu ustawy.

Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

REKLAMA

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA