REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

11574 odsłony na sekundę

REKLAMA

REKLAMA

YouTube - największy na świecie serwis streamingu wideo bije wszelkie rekordy oglądalności. Odnotowuje teraz ponad miliard odsłon dziennie, stając się zarówno Mekka, jak i Las Vegas dla wszystkich spragnionych rozrywki.

REKLAMA

Tak też myślą o sobie twórcy serwisu." Trafiliśmy na pierwsze strony gazet po tym jak dołączyliśmy do Google'a, mając wspólny cel zorganizowania informacji na świecie (w naszym wypadku wideo) i sprawić by była szybko i łatwo dostępna dla każdego i wszędzie. Dzisiaj odnotowujemy dobrze ponad miliard odsłon dziennie. To wielki moment w naszej historii i zawdzięczamy go wam wszystkim".

REKLAMA

Google rzadko kiedy ujawnia dane na temat popularności swoich usług. Wyniki tu zaprezentowane okazały się jednak zaskoczeniem - do tej pory comScore utrzymywało, że w najlepszym razie YouTube odnotowuje 10 mld odsłon miesięcznie z terenu USA, które odpowiada za połowę całego ruchu. Wcześniej koncern z Mountain View poszukiwał skutecznych metod monetyzacji popularności swojego serwisu wideo - pojawiły się płatne materiały partnerskie i reklamy wyświetlane w warstwach na klipach wideo. Ujawnienie danych o znacznie większej popularności YouTube'a, niż wynikałoby z analiz comScore'a może być sposobem na przekonanie inwestorów, że serwis radzi sobie znacznie lepiej, niż ktokolwiek przypuszcza.

REKLAMA

W swoim wpisie Hurley podkreślił, że YouTube zamierza pozostać wierne założeniom, które towarzyszyły mu od samego początku - szybkości ładowania i odtwarzania, nastawieniu na krótkie klipy i otwartości platformy na twórców treści. Na pewno takie rzeczy dobrze brzmią przed inwestorami, ale trudno zaprzeczyć, że pomimo starań inżynierów sieci Google'a, serwis wideo nie należy do demonów prędkości, zaś jego rozwój techniczny jest znacznie wolniejszy niż innych usług koncernu z Mountain View.

Po trzech latach rozwoju serwisu użytkownicy wciąż są skazani na dość słabe algorytmy rekomendacji czy 10-minutowe limity długości wgrywanych wideo. Program partnerski, który pozwala obejść to ograniczenie, jest dostępny tylko dla nielicznych, z wybranych krajów świata. Co więcej, Google nie dostarczyło do tej pory mechanizmów mikropłatności, które pozwoliłyby twórcom treści na zarabianie na swoich filmach. Jedyną zauważalną zmianą jest wprowadzenie obsługi wideo o wyższej rozdzielczości - ale i tak jest ono dostępne jedynie we Flashu, czyniąc w praktyce (na słabszych maszynach) jego płynne odtwarzanie niemożliwym.

Źrodło: YouTube.blogspot.com

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

REKLAMA

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

REKLAMA

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

REKLAMA