REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy w e-biznesie wystarczy zwabić klienta na stronę internetową?

Kamil Rogala
Zwabienie potencjalnego klienta na stronę internetową to dopiero pierwszy krok do sukcesu. fot. www.sxc.hu
Zwabienie potencjalnego klienta na stronę internetową to dopiero pierwszy krok do sukcesu. fot. www.sxc.hu

REKLAMA

REKLAMA

Wielu posiadaczy stron internetowych z wypiekami na twarzy śledzi statystyki dotyczące odwiedzin strony. Bardzo często jednak liczba odwiedzin nie jest wprost proporcjonalna do korzyści, jakie powinna przynosić strona internetowa. Czym jest to spowodowane? Czy wystarczy zwabić potencjalnego klienta na stronę, aby ten dokonał zakupu naszych towarów lub usług?

Zwabienie potencjalnego klienta na stronę internetową to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Jeśli jednak strona internetowa ani oferta naszego sklepu nie zachęci klienta, być może już nigdy nie odwiedzi naszej strony. W każdej formie biznesu nie ma nic gorszego, niż rozczarowany klient. Należy więc unikać tego typu sytuacji i skupić się na zapewnieniu dobrej oferty, a nie na statystykach wynikających z odwiedzin strony.

REKLAMA

Jeśli więc większość swoich sił, czasu i funduszy wkładamy w reklamę i promocję strony, zaniedbując jednocześnie samą stronę i ofertę, popełniamy ogromny błąd. Jeśli konsument, zwabiony lukratywną ofertą wejdzie na stronę, która nie spełni jego oczekiwań i wymagań, z pewnością szybko ją opuści i zapomni, a nawet będzie jej unikał w przyszłości.

Sprawdź też: W jaki sposób cyberprzestępcy atakują firmy?

REKLAMA

Sprzedawcy, którzy chcą jedynie zaciągnąć konsumenta do swojego sklepu nie oferując mu żadnych korzyści, nie tylko niszczą własny wizerunek jako przedsiębiorcy, ale i wizerunek całego e-biznesu. Początkujący odbiorca Internetu, trafiając na takiego nieuczciwego przedsiębiorcę rysuje sobie obraz całego biznesu internetowego. Ale tyczy się to również doświadczonych użytkowników, którzy są coraz bardziej nieufni i kapryśni.

Niestety prawda jest taka, że w sieci i biznesie internetowym obecne jest wszędobylskie naciągactwo i oszustwo. Wielu przedsiębiorców zapewnia o swojej unikalnej i wyjątkowej ofercie, która tak naprawdę niewiele różni się od konkurencji, a w niektórych przypadkach bywa nawet gorsza. Pamiętajmy więc:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Im mocniej będziemy promować naszą ofertę, jako jedyną i niepowtarzalną, tym bardziej sceptyczny i nieufny będzie potencjalny klient. Każda „megaokazja” w Internecie jest dziś prześwietlana na każdy możliwy sposób, a odbiorcy podchodzą do takich „okazji” z dużym dystansem. Niektórzy wolą nawet dla pewności skorzystać z teoretycznie gorszej oferty, która da im w zamian pewność i brak ryzyka. 

Zobacz również: Nowy Office w firmie – jak uniknąć problemów?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
10 pytań, jakie warto zadać freelancerowi przed rozpoczęciem współpracy

Outsourcing staje się coraz bardziej popularny w Polsce. Jednak dla wielu przedsiębiorców, którzy dotychczas nie korzystali z usług freelancerów, zlecanie im zadań może być wyzwaniem. Oto szczegółowy poradnik, który pomoże przygotować się do efektywnej współpracy z niezależnym specjalistom.

Korzystne rozwiązanie podatkowe dla podmiotów prowadzących działalność badawczo-rozwojową

Ulga badawczo-rozwojowa (B+R) to korzystne rozwiązanie podatkowe dla podmiotów prowadzących działalność badawczo-rozwojową, skierowane zarówno do podatników PIT (opodatkowanych skalą podatkową lub tzw. podatkiem liniowym) jak i do podatników CIT (którzy uzyskują przychody z działalności gospodarczej, inne niż zyski kapitałowe). Ulga ta stanowi istotne wsparcie dla firm inwestujących w innowacje, technologie i rozwój nowych produktów.

Budownictwo mocno wyhamowało, ale to wciąż najbardziej optymistyczna branża, bo liczy na wydatkowanie pieniędzy przez rząd

Optymizm w branży budowlanej utrzymuje się już od wielu miesięcy. Ponieważ jednak jego motorem napędowym są inwestycje ze środków Krajowego Planu Odbudowy oraz kredytu #naStart, entuzjazm słabnie. Wszystko przez ślamazarną pracę rządu.

Szykują się milionowe kary. Kontrola stron internetowych: kogo dotyczy, kto kontroluje, jaka kara i za co

Nie tylko skarbówka kontroluje i nakłada kary za złamanie przepisów. I nie tylko Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Do akcji coraz częściej wkracza też Urząd Ochrony Danych Osobowych – UODO, a kontrole kończą się karami – nawet w milionach złotych.

REKLAMA

Otwieranie dziś restauracji to samobójstwo? Pewniejsze jest pójść śladem Żabki do własnego sklepu z ofertą gotowych dań

Rewolucja dzieje się w całej branży fachowo określanej jako HoReCa. Ale największa w jej gastronomicznej części. Świadczą o tym dane gospodarcze dotyczące liczby otwieranych placówek, zawieszanych działalności, długów i kredytów oraz tempa ich spłaty. Restauracje tracą na popularności, zyskują sklepy oferujące gotowe dania - ciepłe lub do odgrzania w domu.

Jak odblokować innowacyjność małego biznesu?

Innowacyjność w małej firmie to wyzwanie. Małemu biznesowi jest trudniej na wielu płaszczyznach. Często jest to jedna osoba do podejmowania decyzji i brak jest kogoś kto spojrzałby obiektywnie na działania i krytycznie na trendy. Jak odblokować innowacyjność małej działalności podpowiada Zuzanna Mikołajczyk, innowatorka i strateg innowacji.

Kawa z INFORLEX. Wakacje składkowe - bezpłatne spotkanie online

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie online z cyklu kawa z INFORLEX, które odbędzie się 3 września 2024 r. Tematem spotkania będą wakacje składkowe. 

Firma spedycyjna. Jak założyć? Czy to się opłaca?

Branża TSL to jeden z najlepiej trzymających się sektorów gospodarki, nawet mimo kryzysu. Działalność spedycyjna daje wiele możliwości i ma ogromny potencjał. O czym trzeba wiedzieć zaczynając w tej branży na własny rachunek? 

REKLAMA

Compliance a ochrona danych - co przedsiębiorcy muszą wiedzieć

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie prawnym, przedsiębiorcy muszą być na bieżąco z otoczeniem prawnym firmy, w tym regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Compliance, czyli zgodność z przepisami prawa, staje się kluczowym elementem w działalności każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. W obliczu surowych kar finansowych i rosnącej świadomości konsumentów, ochrona danych osobowych przestała być jedynie formalnością, a stała się fundamentem odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

120 tys. zł dla rolników jeszcze tylko do 22 sierpnia

Właściciele małych gospodarstw, którzy prowadzą produkcję ekologiczną lub planują wprowadzanie żywności na rynek w ramach krótkich łańcuchów dostaw, jeszcze do 22 sierpnia mogą ubiegać się o wsparcie nawet 120 tys. zł. Pomoc pochodzi z interwencji „Rozwój małych gospodarstw” Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej 2023-2027.

REKLAMA