REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy w e-biznesie wystarczy zwabić klienta na stronę internetową?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Zwabienie potencjalnego klienta na stronę internetową to dopiero pierwszy krok do sukcesu. fot. www.sxc.hu
Zwabienie potencjalnego klienta na stronę internetową to dopiero pierwszy krok do sukcesu. fot. www.sxc.hu

REKLAMA

REKLAMA

Wielu posiadaczy stron internetowych z wypiekami na twarzy śledzi statystyki dotyczące odwiedzin strony. Bardzo często jednak liczba odwiedzin nie jest wprost proporcjonalna do korzyści, jakie powinna przynosić strona internetowa. Czym jest to spowodowane? Czy wystarczy zwabić potencjalnego klienta na stronę, aby ten dokonał zakupu naszych towarów lub usług?

Zwabienie potencjalnego klienta na stronę internetową to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Jeśli jednak strona internetowa ani oferta naszego sklepu nie zachęci klienta, być może już nigdy nie odwiedzi naszej strony. W każdej formie biznesu nie ma nic gorszego, niż rozczarowany klient. Należy więc unikać tego typu sytuacji i skupić się na zapewnieniu dobrej oferty, a nie na statystykach wynikających z odwiedzin strony.

REKLAMA

Jeśli więc większość swoich sił, czasu i funduszy wkładamy w reklamę i promocję strony, zaniedbując jednocześnie samą stronę i ofertę, popełniamy ogromny błąd. Jeśli konsument, zwabiony lukratywną ofertą wejdzie na stronę, która nie spełni jego oczekiwań i wymagań, z pewnością szybko ją opuści i zapomni, a nawet będzie jej unikał w przyszłości.

Sprawdź też: W jaki sposób cyberprzestępcy atakują firmy?

REKLAMA

Sprzedawcy, którzy chcą jedynie zaciągnąć konsumenta do swojego sklepu nie oferując mu żadnych korzyści, nie tylko niszczą własny wizerunek jako przedsiębiorcy, ale i wizerunek całego e-biznesu. Początkujący odbiorca Internetu, trafiając na takiego nieuczciwego przedsiębiorcę rysuje sobie obraz całego biznesu internetowego. Ale tyczy się to również doświadczonych użytkowników, którzy są coraz bardziej nieufni i kapryśni.

Niestety prawda jest taka, że w sieci i biznesie internetowym obecne jest wszędobylskie naciągactwo i oszustwo. Wielu przedsiębiorców zapewnia o swojej unikalnej i wyjątkowej ofercie, która tak naprawdę niewiele różni się od konkurencji, a w niektórych przypadkach bywa nawet gorsza. Pamiętajmy więc:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Im mocniej będziemy promować naszą ofertę, jako jedyną i niepowtarzalną, tym bardziej sceptyczny i nieufny będzie potencjalny klient. Każda „megaokazja” w Internecie jest dziś prześwietlana na każdy możliwy sposób, a odbiorcy podchodzą do takich „okazji” z dużym dystansem. Niektórzy wolą nawet dla pewności skorzystać z teoretycznie gorszej oferty, która da im w zamian pewność i brak ryzyka. 

Zobacz również: Nowy Office w firmie – jak uniknąć problemów?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kontrole podatkowe. 2025 rok przyniósł ważną zmianę, ale to dopiero początek ułatwień

Urzędy skarbowe przeprowadzają kontrole podatkowe od kiedy tylko istnieją podatki. Zmienia się jedynie charakter służb kotrolnych oraz zasady przeprowadzania samych kontroli. Kluczowe zmiany w kontroli podatkowej nastąpiły z początkiem 2025 roku, choć nie wszyscy o nich pamiętają.

Mobbing w pracy: jak rozpoznać i chronić się przed nim?

Poznaj definicję, przyczyny i formy mobbingu oraz praktyczne sposoby ochrony przed nim – wszystkie wskazówki prosto z rozmowy z ekspertką Katarzyną Bednarczykówą, autorką książki "Masz się łasić".

Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Badania Uniwersytetu Stanford: Polscy programiści odnoszą największe korzyści z AI [KOMENTARZ]

Polska błyszczy wśród europejskich krajów pod względem produktywności programistów korzystających z AI. Jednak niska adopcja technologii i wysoki poziom poprawek stawiają pytania o jakość i przyszłość. O tym, jak interpretować wyniki badań ze Stanford opowiedział członek zespołu badawczego.

REKLAMA

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

REKLAMA

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

REKLAMA