Sklepy internetowe i serwisy społecznościowe – dobre połączenie?
REKLAMA
REKLAMA
Oprócz możliwości reklamy na serwisach społecznościowych, powstają również nowe platformy, które umożliwiają firmom założenie sklepu w tychże serwisach. Jednym ze sklepów, które działają na Facebooku jest Vobis. Sklep obsługiwany jest przez platformę InFlavo. Aby skorzystać z możliwości kupowania i usług sklepu, użytkownik musi przejść do aplikacji i zezwolić na dostęp do swoich danych. Po zaakceptowani aplikacji InFlavo, w serwisie wyświetla się lista dostępnych artykułów z możliwością wyszukiwania konkretnych produktów. Oczywiście listę można sortować według ceny i kategorii, podobnie jak w normalnym sklepie internetowym.
REKLAMA
Zobacz również: Czytniki e-booków i e-papier – budowa i zasada działania
Wspomniany Vobis to pierwszy tak duży sklep, który otwiera się na Facebooka. A jak wynika z badań, jest to dobra platforma, która może wesprzeć e-commerce. Wróćmy do statystyk. Podaliśmy już, że przeszło 67 procent użytkowników Facebooka jest gotowa kupić produkt, który poleciliby im znajomi. Warto również wspomnieć o tym, że ponad 43 procent użytkowników śledzi na bieżąco przez FB aktualne promocje. Ponadto 51 procent użytkowników sieci społecznych twierdzi, że polecenie znajomych miało wpływ na ich decyzje zakupowe również w życiu realnym. Nie trudno się domyślić, jak silnym narzędziem marketingowym może być Facebook czy inny serwis społecznościowy.
Polecamy: Wady i zalety e-czytników - jak to wyąda w praktyce?
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.