E-franchising zdobywa popularność
REKLAMA
REKLAMA
Podobnie jak w tradycyjnej franczyzie, model ten zakłada pełne wsparcie ze strony franczyzodawcy dla franczyzobiorcy, opartej na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy prawnie i finansowo odrębnymi podmiotami.
REKLAMA
E – franczyza a tradycyjna
• franczyzodawca umożliwia franczyzobiorcy wsparcie własnej działalności marką sieciową bez konieczności rezygnacji z marki własnej;
• franczyzodawca nie pobiera z tytułu franczyzy żadnych opłat licencyjnych od franczyzobiorcy – z faktu zaistnienia współpracy franczyzobiorca nie ponosi żadnych kosztów;
• warunki współpracy opierają się na podziale zysków od sprzedaży.
W przypadku e-franczyzy, franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie, know-how, możliwość, nie będącą obowiązkiem, posługiwania się główna marką, narzędzia do promocji własnego biznesu oraz produkty lub usługi, które może oferować.
E- franchising ma formę bardziej dobrowolną, niż forma tradycyjna, gdyż brak w nim opłat z tytułu współpracy. Nie ma też konieczności posiadania osobnej działalności gospodarczej – możliwość współpracy ma charakter bardziej otwarty.
Więcej: e-Franchising
Zobacz także: Franczyza.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.