REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?
Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

30 proc. Polaków w czasie wolnym spotyka się z przyjaciółmi i z rodziną, a co czwarty konsument uprawia sport. 23 proc. osób idzie do pubu lub restauracji, tyle samo osób wskazało, że wolny czas spędza w galeriach handlowych – wynika z najnowszych badań PayBack dotyczących aktywności Polaków po pracy i w dni wolne od obowiązków zawodowych. Ładna pogoda i zbliżające się lato to czas zwiększonej aktywności konsumentów. Chętniej opuszczają dom, widują się z przyjaciółmi czy spacerują. To ważny sygnał dla reklamodawców i odpowiedni czas na zainwestowanie w kampanię OOH.

W okresie letnim i wiosennym, kiedy temperatura i warunki pogodowe są bardziej sprzyjające, Polacy chętniej wyjeżdżają na wakacje lub spędzają czas na działkach, grillują, uprawiają sporty na świeżym powietrzu czy po prostu spacerują lub relaksują się w parkach i ogrodach. Zwiększona aktywność Polaków to doskonała okazja dla reklamodawców, by zainteresować szerokie grono odbiorców swoją ofertą, a tu świetnie się sprawdza kampania w outdoorze. W jakie formy reklamy OOH zainwestować? Czy rzeczywiście lato to dobry czas na reklamowanie produktów lub usług? 

REKLAMA

Większa aktywność = większa szansa na zobaczenie reklamy 

Bez wątpienia większa aktywność outdoorowa Polaków wiąże się ze zwiększonymi zasięgami reklam outdoorowych. A jakie firmy najchętniej reklamują swoje usługi latem?

  W okresie wiosenno-letnim bardzo widoczne jest zwiększenie intensywności reklam produktów związanych grillowaniem. Są to produkty spożywcze, napoje, ale także sprzęty ogrodowe. Ponadto w tym czasie wiele osób planuje wakacje i urlopy, dlatego biura podróży intensywnie reklamują swoje oferty. Kolejną grupą reklamodawców są domy wczasowe i hotele. Obserwujemy także większą liczbę reklam linii lotniczych i innych przewoźników – wymienia Robert Dąbrowski, CEO Recevent. 

Takie letnie kampanie w OOH są realizowane na różnorodnych nośnikach reklamowych: billboardach, citylightach na przystankach autobusowych, w pobliżu stacji metra, ale też w centrach handlowych czy na lotniskach. Ten rodzaj reklamy jest wyjątkowo skuteczny, ponieważ przyciąga uwagę przechodniów i kierowców.

Najskuteczniejsze lokalizacje i rodzaje nośników OOH 

Skuteczność lokalizacji nośników zależy przede wszystkim od grupy docelowej oraz rodzaju reklamowanych produktów czy usług. Szerokie ogólnopolskie kampanie OOH realizowane są na wielu nośnikach oraz wielu ich rodzajach. Generalnie jednak, warto postawić na billboardy nie tylko w dużych miastach, ale i w mniejszych miejscowościach, gdyż dzięki temu kampania zyskuje nawet 30 mln odbiorców. Billboardy są tworzone z myślą raczej o ruchu samochodowym, dlatego zaleca się zastosowanie jednocześnie mniejszych formatów przeznaczonych dla ruchu pieszego (wzmożonego w cieplejsze miesiące). Mogą to być klasyczne citylighty lub tzw. smart citylighty – potrójne nośniki w formacie CTL, ale wyklejane bluebackiem, czyli papierem billboardowym. Takie nośniki montowane są na przykład na przystankach autobusowych czy przy stacjach metra lub PKP. Milionowe zasięgi nawet podczas kampanii krótkoterminowych da się uzyskać dzięki billdoorom – reklamom na drzwiach marketów, oraz promocji w środkach komunikacji publicznej (pociągach czy autobusach).

Zbliżające się lato to doskonały czas na realizowanie produktowych kampanii outdoorowych związanych z letnim wypoczynkiem. OOH świetnie się jednak sprawdza przez cały rok, gdyż zapewnia milionowe zasięgi. Działania w outdoorze przekładają się na doskonałe efekty kampanii wizerunkowych oraz długofalowe wzrosty sprzedaży jeszcze po zakończeniu akcji promocyjnej.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Tego zawodu nie zastąpi AI. A które czeka zagłada? Ekspert: Programiści są pierwsi w kolejce

Sztuczna inteligencja na rynku pracy to temat, który budzi coraz większe emocje. W dobie dynamicznego rozwoju technologii jedno jest pewne – wiele profesji czeka poważna transformacja, a niektóre wręcz znikną. Ale są też takie zawody, których AI nie zastąpi – i to raczej nigdy. Jakie branże są najbardziej zagrożone? A gdzie ludzka praca pozostanie niezastąpiona? O tym mówi Jan Oleszczuk - Zygmuntowski z Polskiej Sieci Ekonomii.

Branża handlowa traci coraz więcej na kradzieżach w sklepach. Jak handlowcy rozwiązują ten problem

Zmorą branży handlowej wciąż są kradzieże sklepowe. Nasiliły się one w okresie wysokiej inflacji, ale teraz nie słabną w oczekiwanym tempie. Kradzieży z powodów ekonomicznych jest mniej, natomiast rozzuchwalili się złodzieje kradnący dla zysku.

Nadchodzi czas pożegnań z papierowymi fakturami. Wszystko co trzeba wiedzieć o e-fakturowaniu i KSeF

Krajowy System eFaktur powstał by ułatwić życie przedsiębiorcom, ale jest też nowym obowiązkiem, którego przestrzeganie narzuca prawo. Firmy, które nie będą przestrzegać jego zasad, muszą liczyć się z dotkliwymi karami, wynoszącymi nawet 100% kwoty podatku z faktury wystawionej poza KSeF.

Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

REKLAMA

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

REKLAMA

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

REKLAMA