REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?

Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?
Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

30 proc. Polaków w czasie wolnym spotyka się z przyjaciółmi i z rodziną, a co czwarty konsument uprawia sport. 23 proc. osób idzie do pubu lub restauracji, tyle samo osób wskazało, że wolny czas spędza w galeriach handlowych – wynika z najnowszych badań PayBack dotyczących aktywności Polaków po pracy i w dni wolne od obowiązków zawodowych. Ładna pogoda i zbliżające się lato to czas zwiększonej aktywności konsumentów. Chętniej opuszczają dom, widują się z przyjaciółmi czy spacerują. To ważny sygnał dla reklamodawców i odpowiedni czas na zainwestowanie w kampanię OOH.

W okresie letnim i wiosennym, kiedy temperatura i warunki pogodowe są bardziej sprzyjające, Polacy chętniej wyjeżdżają na wakacje lub spędzają czas na działkach, grillują, uprawiają sporty na świeżym powietrzu czy po prostu spacerują lub relaksują się w parkach i ogrodach. Zwiększona aktywność Polaków to doskonała okazja dla reklamodawców, by zainteresować szerokie grono odbiorców swoją ofertą, a tu świetnie się sprawdza kampania w outdoorze. W jakie formy reklamy OOH zainwestować? Czy rzeczywiście lato to dobry czas na reklamowanie produktów lub usług? 

REKLAMA

Większa aktywność = większa szansa na zobaczenie reklamy 

Bez wątpienia większa aktywność outdoorowa Polaków wiąże się ze zwiększonymi zasięgami reklam outdoorowych. A jakie firmy najchętniej reklamują swoje usługi latem?

  W okresie wiosenno-letnim bardzo widoczne jest zwiększenie intensywności reklam produktów związanych grillowaniem. Są to produkty spożywcze, napoje, ale także sprzęty ogrodowe. Ponadto w tym czasie wiele osób planuje wakacje i urlopy, dlatego biura podróży intensywnie reklamują swoje oferty. Kolejną grupą reklamodawców są domy wczasowe i hotele. Obserwujemy także większą liczbę reklam linii lotniczych i innych przewoźników – wymienia Robert Dąbrowski, CEO Recevent. 

Takie letnie kampanie w OOH są realizowane na różnorodnych nośnikach reklamowych: billboardach, citylightach na przystankach autobusowych, w pobliżu stacji metra, ale też w centrach handlowych czy na lotniskach. Ten rodzaj reklamy jest wyjątkowo skuteczny, ponieważ przyciąga uwagę przechodniów i kierowców.

Najskuteczniejsze lokalizacje i rodzaje nośników OOH 

Skuteczność lokalizacji nośników zależy przede wszystkim od grupy docelowej oraz rodzaju reklamowanych produktów czy usług. Szerokie ogólnopolskie kampanie OOH realizowane są na wielu nośnikach oraz wielu ich rodzajach. Generalnie jednak, warto postawić na billboardy nie tylko w dużych miastach, ale i w mniejszych miejscowościach, gdyż dzięki temu kampania zyskuje nawet 30 mln odbiorców. Billboardy są tworzone z myślą raczej o ruchu samochodowym, dlatego zaleca się zastosowanie jednocześnie mniejszych formatów przeznaczonych dla ruchu pieszego (wzmożonego w cieplejsze miesiące). Mogą to być klasyczne citylighty lub tzw. smart citylighty – potrójne nośniki w formacie CTL, ale wyklejane bluebackiem, czyli papierem billboardowym. Takie nośniki montowane są na przykład na przystankach autobusowych czy przy stacjach metra lub PKP. Milionowe zasięgi nawet podczas kampanii krótkoterminowych da się uzyskać dzięki billdoorom – reklamom na drzwiach marketów, oraz promocji w środkach komunikacji publicznej (pociągach czy autobusach).

Zbliżające się lato to doskonały czas na realizowanie produktowych kampanii outdoorowych związanych z letnim wypoczynkiem. OOH świetnie się jednak sprawdza przez cały rok, gdyż zapewnia milionowe zasięgi. Działania w outdoorze przekładają się na doskonałe efekty kampanii wizerunkowych oraz długofalowe wzrosty sprzedaży jeszcze po zakończeniu akcji promocyjnej.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zadbaj o siebie i swoje przywództwo, czyli wyzwania współczesnego menedżera

Dzisiejszy świat zarządzania wymaga od menedżerów nieustannej ewolucji. Hasło „menedżer od nowa” może oznaczać zarówno rozpoczęcie czegoś od początku, jak i wprowadzenie zmian poprawiających istniejący stan rzeczy. W obliczu dzisiejszych wyzwań, pełnych zawirowań i rozlicznych ścieżek, nowoczesne zarządzanie staje się sztuką balansowania między tradycją a innowacją.

Jaki model logistyczny wybrać dla swojego sklepu internetowego?

Zakładając sklep internetowy, staniesz przed wyzwaniem organizacji całej jego logistyki. Zanim zaczniesz działalność, będziesz musiał zdecydować, gdzie magazynować swoje towary, z jakimi kurierami współpracować i jak obsługiwać zwroty od klientów. Pochłonie to mnóstwo cennego czasu i spory kapitał. W dzisiejszych czasach możesz tego jednak uniknąć. W jaki sposób? Poznaj najciekawsze modele logistyczne dla e-commerce!

Dobrzy w teorii. Dlaczego nie potrafimy odpoczywać i jak to zmienić?

Potrzeba regeneracji wydaje się oczywista dla każdego, kto funkcjonuje w naprzemiennym cyklu, w którym wysiłek absorbujący przeważającą część naszych aktywności przeplata się z czasem wolnym. Skąd zatem trudność w świadomym uwzględnianiu potrzeby wypoczynku i planowaniu przerw w zawodowym funkcjonowaniu?

Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

REKLAMA

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

Rachunki za prąd w firmie: kto musi płacić za energię elektryczną nawet trzy razy więcej niż cena giełdowa, jak tego uniknąć na przyszłość

Kryzys energetyczny wywołany przez agresję Rosji na Ukrainę doprowadził do gigantycznego wzrostu cen prądu. Wiele małych firm w obawie przed dalszym wzrostem cen zawarło wieloletnie umowy ze stałą ceną na rekordowym poziomie. To one najbardziej ucierpią na uwolnieniu cen energii.

REKLAMA

Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

REKLAMA