REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?

Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?
Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy? Jak działać w OOH, by dotrzeć do większej liczby klientów?
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

30 proc. Polaków w czasie wolnym spotyka się z przyjaciółmi i z rodziną, a co czwarty konsument uprawia sport. 23 proc. osób idzie do pubu lub restauracji, tyle samo osób wskazało, że wolny czas spędza w galeriach handlowych – wynika z najnowszych badań PayBack dotyczących aktywności Polaków po pracy i w dni wolne od obowiązków zawodowych. Ładna pogoda i zbliżające się lato to czas zwiększonej aktywności konsumentów. Chętniej opuszczają dom, widują się z przyjaciółmi czy spacerują. To ważny sygnał dla reklamodawców i odpowiedni czas na zainwestowanie w kampanię OOH.

W okresie letnim i wiosennym, kiedy temperatura i warunki pogodowe są bardziej sprzyjające, Polacy chętniej wyjeżdżają na wakacje lub spędzają czas na działkach, grillują, uprawiają sporty na świeżym powietrzu czy po prostu spacerują lub relaksują się w parkach i ogrodach. Zwiększona aktywność Polaków to doskonała okazja dla reklamodawców, by zainteresować szerokie grono odbiorców swoją ofertą, a tu świetnie się sprawdza kampania w outdoorze. W jakie formy reklamy OOH zainwestować? Czy rzeczywiście lato to dobry czas na reklamowanie produktów lub usług? 

REKLAMA

Większa aktywność = większa szansa na zobaczenie reklamy 

Bez wątpienia większa aktywność outdoorowa Polaków wiąże się ze zwiększonymi zasięgami reklam outdoorowych. A jakie firmy najchętniej reklamują swoje usługi latem?

  W okresie wiosenno-letnim bardzo widoczne jest zwiększenie intensywności reklam produktów związanych grillowaniem. Są to produkty spożywcze, napoje, ale także sprzęty ogrodowe. Ponadto w tym czasie wiele osób planuje wakacje i urlopy, dlatego biura podróży intensywnie reklamują swoje oferty. Kolejną grupą reklamodawców są domy wczasowe i hotele. Obserwujemy także większą liczbę reklam linii lotniczych i innych przewoźników – wymienia Robert Dąbrowski, CEO Recevent. 

Takie letnie kampanie w OOH są realizowane na różnorodnych nośnikach reklamowych: billboardach, citylightach na przystankach autobusowych, w pobliżu stacji metra, ale też w centrach handlowych czy na lotniskach. Ten rodzaj reklamy jest wyjątkowo skuteczny, ponieważ przyciąga uwagę przechodniów i kierowców.

Najskuteczniejsze lokalizacje i rodzaje nośników OOH 

Skuteczność lokalizacji nośników zależy przede wszystkim od grupy docelowej oraz rodzaju reklamowanych produktów czy usług. Szerokie ogólnopolskie kampanie OOH realizowane są na wielu nośnikach oraz wielu ich rodzajach. Generalnie jednak, warto postawić na billboardy nie tylko w dużych miastach, ale i w mniejszych miejscowościach, gdyż dzięki temu kampania zyskuje nawet 30 mln odbiorców. Billboardy są tworzone z myślą raczej o ruchu samochodowym, dlatego zaleca się zastosowanie jednocześnie mniejszych formatów przeznaczonych dla ruchu pieszego (wzmożonego w cieplejsze miesiące). Mogą to być klasyczne citylighty lub tzw. smart citylighty – potrójne nośniki w formacie CTL, ale wyklejane bluebackiem, czyli papierem billboardowym. Takie nośniki montowane są na przykład na przystankach autobusowych czy przy stacjach metra lub PKP. Milionowe zasięgi nawet podczas kampanii krótkoterminowych da się uzyskać dzięki billdoorom – reklamom na drzwiach marketów, oraz promocji w środkach komunikacji publicznej (pociągach czy autobusach).

Zbliżające się lato to doskonały czas na realizowanie produktowych kampanii outdoorowych związanych z letnim wypoczynkiem. OOH świetnie się jednak sprawdza przez cały rok, gdyż zapewnia milionowe zasięgi. Działania w outdoorze przekładają się na doskonałe efekty kampanii wizerunkowych oraz długofalowe wzrosty sprzedaży jeszcze po zakończeniu akcji promocyjnej.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Co trapi sektor MŚP? Nie tylko inflacja, koszty zarządzania zasobami ludzkimi i rotacja pracowników

Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące koszty związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wysoka rotacja – to trzy główne wyzwania w obszarze pracowniczym, z którymi mierzą się obecnie firmy z sektora MŚP. Z jakimi jeszcze problemami kadrowymi borykają się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa?

Badania ankietowe GUS: Badanie pogłowia drobiu oraz produkcji zwierzęcej (R-ZW-B) i Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego (R-ZW-S)

Główny Urząd Statystyczny od 1 do 23 grudnia 2024 r. będzie przeprowadzał obowiązkowe badania statystyczne z zakresu rolnictwa. Chodzi o następujące badania: Badanie pogłowia drobiu oraz produkcji zwierzęcej (R-ZW-B) i Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego (R-ZW-S).

Dodatkowy dzień wolny od pracy dla wszystkich pracowników w 2025 r.? To już pewne

Dodatkowy dzień wolny od pracy dla wszystkich pracowników? To już pewne. 27 listopada 2024 r. Sejm uchwalił nowelizację ustawy. Wigilia od 2025 r. będzie dniem wolnym od pracy. Co z niedzielami handlowymi? 

Zeznania świadków w sprawach o nadużycie władzy w spółkach – wsparcie dla wspólników i akcjonariuszy

W ostatnich latach coraz częściej słyszy się o przypadkach nadużyć władzy w spółkach, co stanowi zagrożenie zarówno dla transparentności działania organizacji, jak i dla interesów wspólników oraz akcjonariuszy. Przedsiębiorstwa działające w formie spółek kapitałowych z założenia powinny funkcjonować na zasadach transparentności, przejrzystości i zgodności z interesem wspólników oraz akcjonariuszy. 

REKLAMA

BCM w przemyśle: Nie chodzi tylko o przestoje – chodzi o to, co tracimy, gdy im nie zapobiegamy

Przerwa w działalności przemysłowej to coś więcej niż utrata czasu i produkcji. To potencjalny kryzys o wielowymiarowych skutkach – od strat finansowych, przez zaufanie klientów, po wpływ na środowisko i reputację firmy. Dlatego zarządzanie ciągłością działania (BCM, ang. Business Continuity Management) staje się kluczowym elementem strategii każdej firmy przemysłowej.

Z czym mierzą się handlowcy w czasie Black Friday?

Już 29 listopada będzie wyczekiwany przez wielu konsumentów Black Friday. Po nim rozpocznie się szał świątecznych zakupów i zarazem wytężonej pracy dla handlowców. Statystyki pokazują, że Polacy z roku na rok wydają i zamawiają coraz więcej. 

Taryfa C11. Szaleńcze ceny prądu w Polsce: 1199 zł/MWh, 2099 zł/MWh, 2314 zł/MWh, 3114 zł/MWh

To stawki dla biznesu. Małe i średnie firmy (MŚP nie będzie w 2025 r. objęty zamrożeniem cen prądu. 

Brakuje specjalistów zajmujących się cyberbezpieczeństwem. Luka w ujęciu globalnym od 2023 roku wzrosła o blisko 20 proc., a w Europie o 12,8 proc.

Brakuje specjalistów zajmujących się cyberbezpieczeństwem. Luka w ujęciu globalnym od 2023 roku wzrosła o blisko 20 proc., a w Europie o 12,8 proc. Ekspert przypomina: bezpieczeństwo nie jest kosztem, a inwestycją, która zapewnia ciągłość i stabilność operacyjną

REKLAMA

Zamrożenie cen energii w 2025 r. Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw krytycznie o wycofaniu się z działań osłonowych wobec firm

Zamrożenie cen energii w 2025 r. Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw krytycznie o wycofaniu się z działań osłonowych wobec firm. Interweniuje u premiera Donalda Tuska i marszałka Sejmu Szymona Hołowni.

ZUS: Wypłacono ponad 96,8 mln zł z tytułu świadczenia interwencyjnego. Wnioski można składać do 16 marca 2025 r.

ZUS: Wypłacono ponad 96,8 mln zł z tytułu świadczenia interwencyjnego. Wnioski można składać do 16 marca 2025 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że przygotowuje kolejne wypłaty świadczenia.

REKLAMA