REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zbliża się koniec papierowych etykiet cenowych w sklepach

Subskrybuj nas na Youtube
 Etykiety elektroniczne zapewniają elegancki, nowoczesny i profesjonalny wygląd sklepowych półek.
Etykiety elektroniczne zapewniają elegancki, nowoczesny i profesjonalny wygląd sklepowych półek.

REKLAMA

REKLAMA

Czy sklep stacjonarny może być równie atrakcyjny i nowoczesny, jak sklep internetowy? Nie tylko może, ale powinien. Z badań jasno wynika, że digitalizacja sklepów jest nieunikniona.

Cyfryzacja to zachęta czy konieczność?

Stosowanie w sklepach stacjonarnych nowoczesnych rozwiązań, takich jak elektroniczne etykiety sklepowe, nie jest już nowinką technologiczną. Dla nowoczesnych firm z branży FMCG to standard, a nawet konieczność.

REKLAMA

REKLAMA

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych w ostatnich latach, a szczególnie w ciągu ostatniego roku (podczas pandemii) doświadcza bardzo dużych zmian. Żeby przekuć je w sukces, konieczna jest świadomość potrzeb i oczekiwań konsumenta. Klienci cenią dziś przede wszystkim dopasowane do ich preferencji oferty i promocje. Liczy się więc cena i skuteczna informacja o niej. A komunikacja powinna odbywać się w przejrzysty, estetyczny, nowoczesny sposób. Jednym z narzędzi, które temu służą, są elektroniczne etykiety sklepowe.

Cyfrowe etykiety cenowe obniżają koszty

- To ciągle nowość na naszym rynku. W wielu sklepach wciąż przyklejane są niestety papierowe naklejki z ceną. A tymczasem badania wskazują, że w dobie globalnej cyfryzacji, również sklepy stacjonarne powinny stawiać na digitalizację. Stosowanie etykiet elektronicznych, z jednej strony usprawnia obsługę i zmniejsza koszty, a z drugiej wpływa na postrzeganie przez klienta sklepu, jako miejsca nowoczesnego, zapewniającego komfort zakupów - wyjaśnia Michał Suski, Dyrektor ds. rozwoju Dasoft.

Coraz większe cyfrowe wsparcie klasycznego biznesu w dużej mierze służy sieciom handlowym do redukowania kosztów. Zakładając, że proces ten będzie postępował, a sklepy jednocześnie będą szukały oszczędności - naturalnym wydaje się fakt, że elektroniczne etykiety cenowe wejdą do powszechnego użytku.

REKLAMA

Zmiana ceny na elektronicznej etykiecie wymaga tylko przyłożenia smartfona z wpisaną do aplikacji kwotą albo wpisanie jej do systemu. Pracownik nie musi więc drukować, wycinać i umieszczać etykiet na półkach sklepowych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szybka zmiana ceny jednym kliknięciem

Mamy więc optymalizację procesów, zwiększoną wiarygodność wobec klientów i oszczędności finansowe. Co jeszcze sklep może zyskać dzięki stosowaniu elektronicznych etykiet? Możliwość błyskawicznego reagowania na zmiany cen. Urządzenie mobilne, połączone z serwerem, pozwala wprowadzać nowe ceny czy informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki temu proces decyzyjny może być szybki i bardziej elastyczny - więc konkurencja nie jest więc w stanie niczym nas zaskoczyć.

Nie można pominąć też aspektu czysto estetycznego. Etykiety elektroniczne zapewniają elegancki, nowoczesny i profesjonalny wygląd sklepowych półek. Do tego, do dyspozycji jest cała gama wzorów, kolorów, czcionek - dopasowanych indywidualnie do konkretnego działu, produktu czy promocji.

Wizerunek oparty na etykiecie?

Planując działania marketingowe, można wykorzystać etykiety elektroniczne jako jeden z elementów  kampanii sprzedażowej, umieszczając na nich informacje dodatkowe - specjalnie dedykowane konkretnej promocji. Dzięki zastosowanej technologii e-papieru etykiety elektroniczne są też nie tylko rozwiązaniem nowoczesnym  i trwałym, ale także przyjaznym dla środowiska. Ten aspekt również pozytywnie działa na budowanie zaufania klientów.

Na zastąpieniu papierowych etykiet - etykietami elektronicznymi skorzystać mogą zarówno duże sieci handlowe, jak  i mniejsze sklepy detaliczne. Automatyzacja procesów, optymalizacja kosztów operacyjnych i atrakcyjna ekspozycję towaru na sklepowych półkach - to tylko niektóre korzyści, wpływające bezpośrednio na aktualną sytuację firmy. Prawdziwym celem jest jednak wizerunek sklepu jako firmy nowoczesnej i korzystającej z najnowszych trendów technologicznych.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Finansowanie operacyjne dla dużych firm: ranking top faktorów 2025

Rynek finansowania operacyjnego w 2025 roku jest ukształtowany przez konwergencję wyzwań makroekonomicznych i dynamicznej transformacji technologicznej. Faktoring, pierwotnie postrzegany głównie jako rezerwowe źródło krótkoterminowej płynności, osiągnął status strategicznego instrumentu zarządzania kapitałem obrotowym i odpornością operacyjną dużych korporacji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

REKLAMA

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

REKLAMA

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA