REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jaki wpływ wywarła pandemia na zaangażowanie wokół marki?

Subskrybuj nas na Youtube
Która forma eventów sprawdzi się najlepiej w aspekcie budowania relacji w postpandemicznej przyszłości?
Która forma eventów sprawdzi się najlepiej w aspekcie budowania relacji w postpandemicznej przyszłości?
fot. Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Połowa przedstawicieli działów HR, sprzedaży i marketingu twierdzi, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnienie współpracy. 60% ankietowanych uważa formę spotkań in-person jako najlepiej oddziaływującą na chęć pracy przez pracowników, a 47% wskazuje model hybrydowy.

Spadek liczby zakażeń COVID-19, jak i nadejście sezonu letniego zwiastują wzmożoną liczbę spotkań na żywo. Wygląda na to, że jednak mimo częstszych powrotów do biur praca hybrydowa i konieczność współpracy online zostanie z nami na dłużej. Która forma eventów sprawdzi się najlepiej w aspekcie budowania relacji w postpandemicznej przyszłości? 

REKLAMA

Jaki wpływ wywarła pandemia na zaangażowanie wokół marki?  

Wybuch pandemii miał ogromny wpływ na funkcjonowanie firm. Niemal wszyscy respondenci badania zauważyli wpływ pandemii na poziom zaangażowania pracowników, klientów oraz partnerów. Najczęściej wskazywane jest osłabienie relacji w środowisku pracy (65%). Dlatego obecnie firmy kładą tak duży nacisk na budowanie zaangażowania, rozumianego jako relacja pracownika, klienta czy partnera z daną organizacją.  Ankietowani menedżerowie zwracają uwagę też na konieczność przeformułowania celów i zadań dla pracowników (57%) oraz utrudnioną współpracę.

Częstotliwość organizacji eventów a budowanie zaangażowania 

Główne cele organizacji spotkań i wydarzeń z perspektywy przedstawicieli HR to edukacja i szkolenia, rekrutacja oraz komunikacja wewnętrzna. Chęć rozwoju, poszerzanie wiedzy oraz nabywanie nowych umiejętności wpływają na efektywność działań biznesowych, która decyduje o możliwości osiągania lepszych wyników przez przedsiębiorstwo. Działy zarządzania zasobami ludzkimi mogą oddziaływać na podniesienie jakości oferowanych usług i produktów, m.in. przez organizację szkoleń dla pracowników. Najczęściej spotkania są organizowane w obszarach HR oraz sprzedaży. W przypadku tych grup najwięcej badanych wybrało odpowiedź, że wydarzenia biznesowe organizowane są „kilka razy w tygodniu”, odpowiednio 73% i 68%. 

Przyszłość pod znakiem hybrydowych spotkań i wydarzeń  

Biznes widzi już, że wydarzenia i spotkania online mają naprawdę wiele plusów. Jako te najważniejsze firmy wskazują lepsze zasięgi, lepszą frekwencję na wydarzeniach czy niższe ich koszty. Niemniej bardzo trudno jest w 100% zastąpić eventem online wydarzenie offline. Według respondentów badania podczas wydarzeń in-person łatwiej było nawiązać relacje, a finalnie doprowadzić do zawarcia transakcji. 58% badanych stawia na hybrydowy model spotkań w przyszłości. Eventy hybrydowe umożliwiają połączenie silnych stron eventów online i in-person. Zapewne dlatego respondenci reprezentujący różne obszary są zgodni, że to one będą najczęściej organizowane w przyszłości. W przypadku przedstawicieli HR aż 77% jest zdania, że to właśnie hybryda będzie modelem najczęściej wykorzystywanym w przyszłości, tego samego zdania jest 54 % przedstawicieli sprzedaży i prawie połowa (43%) osób reprezentujących marketing i PR.

O badaniu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Badanie Antal i Eventory zostało przeprowadzone wśród 316 menedżerów, w tym HR (32%), Marketing i PR (36%) oraz Sprzedaż (32%), metodą CAWI, w dniach 15-28 lutego 2021 roku. Raport ma na celu opisanie roli, jaką spotkania i wydarzenia biznesowe online, in-person (tradycyjne face to face) oraz hybrydowe (wydarzenia na żywo z jednoczesną transmisją online, umożliwiającą zdalne uczestnictwo) odgrywają właśnie w budowaniu aktywnej postawy pracowników, klientów i partnerów firmy.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA