REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jaki wpływ wywarła pandemia na zaangażowanie wokół marki?

Subskrybuj nas na Youtube
Która forma eventów sprawdzi się najlepiej w aspekcie budowania relacji w postpandemicznej przyszłości?
Która forma eventów sprawdzi się najlepiej w aspekcie budowania relacji w postpandemicznej przyszłości?
fot. Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Połowa przedstawicieli działów HR, sprzedaży i marketingu twierdzi, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnienie współpracy. 60% ankietowanych uważa formę spotkań in-person jako najlepiej oddziaływującą na chęć pracy przez pracowników, a 47% wskazuje model hybrydowy.

Spadek liczby zakażeń COVID-19, jak i nadejście sezonu letniego zwiastują wzmożoną liczbę spotkań na żywo. Wygląda na to, że jednak mimo częstszych powrotów do biur praca hybrydowa i konieczność współpracy online zostanie z nami na dłużej. Która forma eventów sprawdzi się najlepiej w aspekcie budowania relacji w postpandemicznej przyszłości? 

REKLAMA

Jaki wpływ wywarła pandemia na zaangażowanie wokół marki?  

Wybuch pandemii miał ogromny wpływ na funkcjonowanie firm. Niemal wszyscy respondenci badania zauważyli wpływ pandemii na poziom zaangażowania pracowników, klientów oraz partnerów. Najczęściej wskazywane jest osłabienie relacji w środowisku pracy (65%). Dlatego obecnie firmy kładą tak duży nacisk na budowanie zaangażowania, rozumianego jako relacja pracownika, klienta czy partnera z daną organizacją.  Ankietowani menedżerowie zwracają uwagę też na konieczność przeformułowania celów i zadań dla pracowników (57%) oraz utrudnioną współpracę.

Częstotliwość organizacji eventów a budowanie zaangażowania 

Główne cele organizacji spotkań i wydarzeń z perspektywy przedstawicieli HR to edukacja i szkolenia, rekrutacja oraz komunikacja wewnętrzna. Chęć rozwoju, poszerzanie wiedzy oraz nabywanie nowych umiejętności wpływają na efektywność działań biznesowych, która decyduje o możliwości osiągania lepszych wyników przez przedsiębiorstwo. Działy zarządzania zasobami ludzkimi mogą oddziaływać na podniesienie jakości oferowanych usług i produktów, m.in. przez organizację szkoleń dla pracowników. Najczęściej spotkania są organizowane w obszarach HR oraz sprzedaży. W przypadku tych grup najwięcej badanych wybrało odpowiedź, że wydarzenia biznesowe organizowane są „kilka razy w tygodniu”, odpowiednio 73% i 68%. 

Przyszłość pod znakiem hybrydowych spotkań i wydarzeń  

Biznes widzi już, że wydarzenia i spotkania online mają naprawdę wiele plusów. Jako te najważniejsze firmy wskazują lepsze zasięgi, lepszą frekwencję na wydarzeniach czy niższe ich koszty. Niemniej bardzo trudno jest w 100% zastąpić eventem online wydarzenie offline. Według respondentów badania podczas wydarzeń in-person łatwiej było nawiązać relacje, a finalnie doprowadzić do zawarcia transakcji. 58% badanych stawia na hybrydowy model spotkań w przyszłości. Eventy hybrydowe umożliwiają połączenie silnych stron eventów online i in-person. Zapewne dlatego respondenci reprezentujący różne obszary są zgodni, że to one będą najczęściej organizowane w przyszłości. W przypadku przedstawicieli HR aż 77% jest zdania, że to właśnie hybryda będzie modelem najczęściej wykorzystywanym w przyszłości, tego samego zdania jest 54 % przedstawicieli sprzedaży i prawie połowa (43%) osób reprezentujących marketing i PR.

O badaniu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Badanie Antal i Eventory zostało przeprowadzone wśród 316 menedżerów, w tym HR (32%), Marketing i PR (36%) oraz Sprzedaż (32%), metodą CAWI, w dniach 15-28 lutego 2021 roku. Raport ma na celu opisanie roli, jaką spotkania i wydarzenia biznesowe online, in-person (tradycyjne face to face) oraz hybrydowe (wydarzenia na żywo z jednoczesną transmisją online, umożliwiającą zdalne uczestnictwo) odgrywają właśnie w budowaniu aktywnej postawy pracowników, klientów i partnerów firmy.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kim jest rzecznik patentowy i jak wspiera przedsiębiorców?

Do 5 września trwa nabór na aplikację rzecznikowską. To ścieżka kariery m.in. dla absolwentów kierunków prawniczych, technicznych i ścisłych. Problem w tym, że wielu studentów nie ma świadomości, że taki zawód zaufania publicznego istnieje i jaka jest jego rola. W Polsce jest dziś 1 tys. rzeczników patentowych.

Weto prezydenta dla ustawy wiatrakowej a weto dla ustawy o deregulacji w energetyce

Jakie znaczenie ma weto prezydenta dla ustawy wiatrakowej? Najbardziej poszkodowani są mieszkańcy posiadający domy w bezpośrednim sąsiedztwie farm wiatrowych. Mieli otrzymać nawet do 20 tys. zł do podziału dla mieszkańców posiadających nieruchomości w promieniu 1 km od turbiny. Natomiast bardziej problematyczne dla rozwoju OZE jest weto dla Ustawy o deregulacji w energetyce.

Poławianie pereł. W jaki sposób łączyć technologię z autentycznością, by pozyskiwać jak najlepszych kandydatów?

Wyobraź sobie świat, w którym rekrutacja to już nie tylko „polowanie” na talenty, lecz dynamiczny ekosystem przewidywania i kreowania przyszłości organizacji. To scena, na której algorytmy AI nie tylko analizują CV, ale z chirurgiczną precyzją tropią osoby, które za moment zmienią rolę. Czy rekruterzy są gotowi na to, by wykorzystać potencjał AI mądrze, z korzyścią zarówno dla firmy, jak i kandydata?

Fundusz Bezpieczeństwa i Obronności oraz Spółka Specjalnego Przeznaczenia. Ważne zmiany dla polskiej gospodarki i przedsiębiorców [PROJEKT]

W obliczu dynamicznych zmian geopolitycznych i rosnących zagrożeń dla stabilności europejskiej, Polska podejmuje zdecydowane kroki w kierunku wzmocnienia swojej odporności. Jednym z najważniejszych elementów tej strategii jest powołanie Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności – inicjatywy, która nie tylko odpowiada na wymogi Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), ale także stanowi istotny element w budowaniu nowoczesnej, bezpiecznej i innowacyjnej gospodarki.

REKLAMA

Dlaczego warto posiadać konto bankowe za granicą?

Wielu przedsiębiorców w Polsce skupia się na bieżącym prowadzeniu biznesu, dbając o sprzedaż, marketing czy rozwój produktów. Jednak nie zawsze równie dużą wagę przykładają do kwestii związanych z bezpieczeństwem finansowym firmy. W praktyce to właśnie sprawy bankowe i podatkowe mogą przesądzić o stabilności przedsiębiorstwa, a nawet o jego być albo nie być.

Jak chronić tajemnicę przedsiębiorstwa transportowego? Co zrobić w przypadku naruszenia poufności?

Współczesny rynek transportowy charakteryzuje się rosnącą konkurencją, wysoką dynamiką zmian oraz presją na efektywność kosztową. Przedsiębiorstwa działające w tym sektorze muszą nie tylko inwestować we flotę, nowoczesne technologie i kwalifikacje pracowników, ale także skutecznie chronić informacje, które stanowią o ich przewadze rynkowej.

Tańsze tankowanie od września – ORLEN wprowadza nową promocję dla kierowców

Od 1 września 2025 roku na stacjach ORLEN w całej Polsce rusza nowa akcja promocyjna. Kierowcy mogą liczyć na zniżki nawet do 20 zł przy jednym tankowaniu, a co ważne – promocja obowiązuje codziennie, przez cały miesiąc. To kontynuacja wakacyjnych rabatów, ale w nieco innej, bardziej elastycznej formie.

Czy firmy wolą pozyskiwać nowych klientów czy utrzymywać relacje ze starymi?

Trzy czwarte firm w Europie planuje zwiększyć wydatki na narzędzia lojalnościowe, jak karty podarunkowe. W Polsce tylko 4% firm B2B stawia na budowanie relacji w marketingu, co – zdaniem ekspertów – jest niewykorzystanym potencjałem, zwłaszcza przy rosnących kosztach pozyskania klientów.

REKLAMA

Co piąty Polak spełnia kryteria pracoholizmu [BADANIE]

Z badań przeprowadzonych przez platformę edukacyjną Centrum Profilaktyki Społecznej wynika, iż co piąty Polak spełnia kryteria pracoholizmu. Zjawisko to odbija się na rodzinach. Terapeuci coraz częściej spotykają pacjentów, którzy nie wiedzą, jak żyć razem po latach „małżeństwa na odległość”.

Zasiłek chorobowy 2025 – jakie zmiany planuje rząd

To może być prawdziwa rewolucja w systemie świadczeń chorobowych. Rząd chce, by już od 2026 roku pracodawcy nie musieli płacić za pierwsze dni choroby pracowników. Zasiłek od początku zwolnienia lekarskiego ma przejąć ZUS. Zmiana oznacza ulgę dla firm, ale jednocześnie zwiększy wydatki Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Czy pracownicy zyskają, a system wytrzyma dodatkowe obciążenia?

REKLAMA