REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sklep z bielizną - franczyza

Joanna Nadolska

REKLAMA

REKLAMA

Handel istniał zawsze. Osoby, które chcą otworzyć biznes i nie mają na niego pomysłu, wiele razy słyszą od znajomych, rodziny: otwórz sklep, ludzie przecież muszą coś jeść i w coś się ubrać. I poniekąd ci doradzający mają rację.

Kolejnym przykładem inwestycji w sprawdzony biznes - jest przystąpienie do sieci sklepów z bielizną. Jedna z firm działających w branży odzieżowej oferuje następujące warunki i dwie formy przystąpienia do sieci:

REKLAMA

REKLAMA

W pierwszej - franczyzie klasycznej – Franczyzobiorca poza inwestycją w aranżację i wyposażenie lokalu, finansuje także zatowarowanie swojego salonu;
W drugiej – franczyzie depozytowej – Franczyzobiorca pokrywa inwestycję w aranżację i wyposażenie lokalu, natomiast towar pozostaje własnością Franczyzodawcy

Franczyzodawca oferuje:
1. Atrakcyjny asortyment najlepszej marki bieliźniarskiej w Polsce.
2. Pomoc Franczyzodawcy w wyborze lokalizacji, negocjowaniu cen najmu i wyposażenia sklepu itp.
3. Opracowanie projektu aranżacji salonu Franczyzobiorcy.
4. Wsparcie marketingowe:
- udział w ogólnopolskich akcjach promocyjnych,
- dostęp do materiałów reklamowych przygotowywanych wyłącznie dla sklepów znajdujących się w systemie,
- bezpłatne umieszczenie adresu sklepu na materiałach reklamowych.
5. Możliwość korzystania z wieloletniego doświadczenia Franczyzodawcy.
6. Szkolenia w zakresie asortymentu i prowadzenia salonu.
7. Analiza efektywności działania salonu.

Suma inwestycji:

- inwestycja w przygotowanie, umeblowanie i wyposażenie salonu wynosi około 2 tys. zł/m2.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Podstawowe wymagania przystąpienia do sieci:

1. Lokalizacja:
- optymalna wielkość lokalu to 35-50m2,
- miasto powyżej 20tys. mieszkańców,
- lokale w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych.
2. Poniesienie kosztów adaptacji lokalu, zakupu mebli i wyposażenia.
3. Posiadanie środków na sfinansowanie pierwszego zaopatrzenie salonu (we franczyzie klasycznej).
4. Zainteresowanie produktem oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta.
5. Przestrzeganie reguł systemu franczyzowego.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA