REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”

Subskrybuj nas na Youtube
Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”
Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”

REKLAMA

REKLAMA

Karolina Jóźwik, trener biznesu, który 90% swojego czasu spędza na szkoleniach, gdzie uczy rysunku w biznesie, po raz kolejny stworzyła książkę doskonałą dla wszystkich tych, którzy chcą się wyróżnić. Aby dać się porwać w świat rysunku i myślenia wizualnego, wystarczy trochę chęci, kilka mazaków, dobry humor i głowa pełna inspiracji. Patronat medialny nad książką „Myślenie wizualne 2.0” objął Infor.

REKLAMA

W każdej pracy, bez względu na to, czy jesteś trenerem, mówcą, handlowcem, menedżerem, czy może wszystkim naraz, jest taki moment, kiedy mierzysz się z wyzwaniem prezentacji publicznej. Na rynku dostępnych jest mnóstwo narzędzi, które zostały stworzone po to, aby nam tę prezentację ubarwić. Jednym z najsilniejszych jest myślenie wizualne, gdyż większość ludzi to wzrokowcy, którzy lepiej zapamiętują informacje przedstawione za pomocą obrazu. Treść jest wtedy czytelniejsza i atrakcyjniejsza. Jednak mówcy na pytanie, dlaczego nie używają w swoich prezentacjach elementów graficznych, najczęściej odpowiadają: „ponieważ nie umiem rysować”. Karolina Jóźwik przekonuje, że potrafi to robić absolutnie każdy, a samo rysowanie nie jest kwestią talentu, lecz sposobu i przede wszystkim – ciągłego eksperymentowania.

Dziś, gdy prezentacje multimedialne zalewają sale szkoleniowe na całym świecie, sami uczestnicy wystąpień, warsztatów czy nawet zwykłych spotkań biznesowych stają się coraz bardziej wymagający, jeśli chodzi o formę przekazywania treści. Co można zrobić, by się wyróżnić? Sięgnij po Myślenie wizualne 2.0! To wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy szukają inspiracji i chcą udoskonalić swoje prezentacje, wykorzystując nietypowe w czasach PowerPointa elementy. Dzięki sprawdzonym trikom i zastosowaniu kilku prostych rysunków uda ci się nie tylko zrobić wrażenie na słuchaczach, ale także lepiej przekazać informację, a twoim odbiorcom pozwolą one lepiej zinterpretować i przyswoić przekazywaną im wiedzę. Gwarantuję ci, że gdy zdecydujesz się zabrać ze sobą jedynie mazaki, twoi słuchacze docenią ten gest, a dodatkowo skupią uwagę zdecydowanie bardziej na tym, co prezentujesz – przekonuje Karolina Jóźwik, certyfikowany trener biznesu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W książce Myślenie wizualne 2.0 autorka uczy nie tylko podstaw rysunku, pokazując podstawowe kształty i techniki, lecz także przedstawia mnóstwo ćwiczeń pobudzających kreatywność oraz podstawowe zasady udanej prezentacji. Jestem trenerem i pasjonatką procesów sprzedaży. Od pewnego czasu jestem zakochana w stosowaniu myślenia wizualnego w biznesie. Obserwując efekty, jakie ono przynosi, postanowiłam podzielić się z wami całą masą sprawdzonych pomysłów na korzystanie z niego w różnych sytuacjach wraz z porządną dawką inspiracji – pisze we wstępie.

Wybrane opinie o książce:

Szukasz twórczej rozrywki, a zarazem biznesowego i życiowego rozwoju? Nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka jest nietuzinkowa, nieszablonowa i nielinearna, a przy tym wszystkim bardzo inspirująca. Serdecznie polecam!

Jakub B. Bączek, trener mentalny mistrzów świata

Moje pierwsze spotkanie z „mapowaniem myśli” miało miejsce w 1994 roku, było po niemiecku, trwało dwa dni i kosztowało majątek… A tu mamy jasny przekaz, świetne przykłady i – za rozsądną cenę – od naszej Karoliny. Stawiajmy na polskie przykłady i chwalmy naszych twórców. Polecam każdemu, kto uważa, że jego praca jest bardzo poważna oraz żmudna i ciężka. Książki Karoliny, jej propozycje to świetna terapia relaksująca na niemalże każdą naradę oraz spotkanie biznesowe. Szczerze polecam!

Robert Krool, mentor, prezes zarządu Fundacji LifeSkills

Już po raz drugi mam przyjemność zapowiedzieć tę… sam nie wiem, czy to książka, poradnik, zeszyt ćwiczeń, kompendium inspiracji, zestaw instrukcji? Jeden dobry „bazgroł” zamiast wielu słów. Karolina w piekielnie dobry sposób pokazuje, jak się wyróżnić, stosując zwykły prosty rysunek. Prosto w punkt. To niewiarygodne, jak wielka moc tkwi w wizualizacjach. Zachęcam do próbowania, rysowania, przełamywania schematów i dobrej zabawy z tą… pozycją.

Dariusz Milczarek, entuzjasta sprzedaży, prelegent, partner zarządzający Sandler Training Polska, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców

Boskie! Niby proste – trzy kreski, kółko, jakaś strzałka – i już widzisz problemy, związki między nimi. Przyspiesza zrozumienie, ułatwia myślenie, podsuwa nieoczywiste rozwiązania. Książka dla każdego, kto staje przed innymi – od prezesa po studenta.

Marek Skała, trener warsztatowy, mówca inspiracyjny, autor książek

Moi koledzy napisali wszystko, pod czym sam się podpisuję. Książka Karoliny bardzo mocno wspiera rozwój wizualnej kreatywności. Jeśli szkolisz, mówisz, występujesz, to na pewno jej potrzebujesz.

Jacek Walkiewicz, psycholog

Kiedy recenzowałem pierwszą książkę Karoliny, mówiłem: „Nie umiem rysować”. Po jej przeczytaniu i treningu, który mi zaserwowała, coś tam już naszkicować potrafię. Z dużą radością wziąłem do ręki nowy tytuł. Znowu rzuciłem się w wir rysowania, powtarzania markerem podsuwanych wzorów. I kolejny już raz widzę tego efekty. Zapraszam do pójścia taką samą drogą.

Rafał Żak, trener/mówca/autor nagradzanych książek z obszaru rozwoju kompetencji

O autorce:

KAROLINA JÓŹWIK certyfikowany trener biznesu z zakresu sprzedaży i rysunku biznesowego. Ekspert z zakresu komunikacji z klientem i metod pozyskiwania klientów na rynku. Na swoich szkoleniach uczy umiejętności wykorzystania rysunku jako elementu wspierającego procesy sprzedażowe. Współautorka książki Myślenie wizualne w biznesie. Ty też potrafisz rysować (MT Biznes 2016). Współtwórca bloga www.sales-strategy.pl i publikacji poświęconych schematom rysowania w biznesie.

Karolina Jóźwik

Myślenie wizualne 2.0

Skuteczna komunikacja

176 stron, oprawa kartonowa na czarnej sprężynie, cena 49,90 zł

wyd. MT Biznes

premiera 15 września 2017 r.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA