REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”

Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”
Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”

REKLAMA

REKLAMA

Karolina Jóźwik, trener biznesu, który 90% swojego czasu spędza na szkoleniach, gdzie uczy rysunku w biznesie, po raz kolejny stworzyła książkę doskonałą dla wszystkich tych, którzy chcą się wyróżnić. Aby dać się porwać w świat rysunku i myślenia wizualnego, wystarczy trochę chęci, kilka mazaków, dobry humor i głowa pełna inspiracji. Patronat medialny nad książką „Myślenie wizualne 2.0” objął Infor.

REKLAMA

W każdej pracy, bez względu na to, czy jesteś trenerem, mówcą, handlowcem, menedżerem, czy może wszystkim naraz, jest taki moment, kiedy mierzysz się z wyzwaniem prezentacji publicznej. Na rynku dostępnych jest mnóstwo narzędzi, które zostały stworzone po to, aby nam tę prezentację ubarwić. Jednym z najsilniejszych jest myślenie wizualne, gdyż większość ludzi to wzrokowcy, którzy lepiej zapamiętują informacje przedstawione za pomocą obrazu. Treść jest wtedy czytelniejsza i atrakcyjniejsza. Jednak mówcy na pytanie, dlaczego nie używają w swoich prezentacjach elementów graficznych, najczęściej odpowiadają: „ponieważ nie umiem rysować”. Karolina Jóźwik przekonuje, że potrafi to robić absolutnie każdy, a samo rysowanie nie jest kwestią talentu, lecz sposobu i przede wszystkim – ciągłego eksperymentowania.

Dziś, gdy prezentacje multimedialne zalewają sale szkoleniowe na całym świecie, sami uczestnicy wystąpień, warsztatów czy nawet zwykłych spotkań biznesowych stają się coraz bardziej wymagający, jeśli chodzi o formę przekazywania treści. Co można zrobić, by się wyróżnić? Sięgnij po Myślenie wizualne 2.0! To wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy szukają inspiracji i chcą udoskonalić swoje prezentacje, wykorzystując nietypowe w czasach PowerPointa elementy. Dzięki sprawdzonym trikom i zastosowaniu kilku prostych rysunków uda ci się nie tylko zrobić wrażenie na słuchaczach, ale także lepiej przekazać informację, a twoim odbiorcom pozwolą one lepiej zinterpretować i przyswoić przekazywaną im wiedzę. Gwarantuję ci, że gdy zdecydujesz się zabrać ze sobą jedynie mazaki, twoi słuchacze docenią ten gest, a dodatkowo skupią uwagę zdecydowanie bardziej na tym, co prezentujesz – przekonuje Karolina Jóźwik, certyfikowany trener biznesu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W książce Myślenie wizualne 2.0 autorka uczy nie tylko podstaw rysunku, pokazując podstawowe kształty i techniki, lecz także przedstawia mnóstwo ćwiczeń pobudzających kreatywność oraz podstawowe zasady udanej prezentacji. Jestem trenerem i pasjonatką procesów sprzedaży. Od pewnego czasu jestem zakochana w stosowaniu myślenia wizualnego w biznesie. Obserwując efekty, jakie ono przynosi, postanowiłam podzielić się z wami całą masą sprawdzonych pomysłów na korzystanie z niego w różnych sytuacjach wraz z porządną dawką inspiracji – pisze we wstępie.

Wybrane opinie o książce:

Szukasz twórczej rozrywki, a zarazem biznesowego i życiowego rozwoju? Nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka jest nietuzinkowa, nieszablonowa i nielinearna, a przy tym wszystkim bardzo inspirująca. Serdecznie polecam!

Jakub B. Bączek, trener mentalny mistrzów świata

Moje pierwsze spotkanie z „mapowaniem myśli” miało miejsce w 1994 roku, było po niemiecku, trwało dwa dni i kosztowało majątek… A tu mamy jasny przekaz, świetne przykłady i – za rozsądną cenę – od naszej Karoliny. Stawiajmy na polskie przykłady i chwalmy naszych twórców. Polecam każdemu, kto uważa, że jego praca jest bardzo poważna oraz żmudna i ciężka. Książki Karoliny, jej propozycje to świetna terapia relaksująca na niemalże każdą naradę oraz spotkanie biznesowe. Szczerze polecam!

Robert Krool, mentor, prezes zarządu Fundacji LifeSkills

Już po raz drugi mam przyjemność zapowiedzieć tę… sam nie wiem, czy to książka, poradnik, zeszyt ćwiczeń, kompendium inspiracji, zestaw instrukcji? Jeden dobry „bazgroł” zamiast wielu słów. Karolina w piekielnie dobry sposób pokazuje, jak się wyróżnić, stosując zwykły prosty rysunek. Prosto w punkt. To niewiarygodne, jak wielka moc tkwi w wizualizacjach. Zachęcam do próbowania, rysowania, przełamywania schematów i dobrej zabawy z tą… pozycją.

Dariusz Milczarek, entuzjasta sprzedaży, prelegent, partner zarządzający Sandler Training Polska, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców

Boskie! Niby proste – trzy kreski, kółko, jakaś strzałka – i już widzisz problemy, związki między nimi. Przyspiesza zrozumienie, ułatwia myślenie, podsuwa nieoczywiste rozwiązania. Książka dla każdego, kto staje przed innymi – od prezesa po studenta.

Marek Skała, trener warsztatowy, mówca inspiracyjny, autor książek

Moi koledzy napisali wszystko, pod czym sam się podpisuję. Książka Karoliny bardzo mocno wspiera rozwój wizualnej kreatywności. Jeśli szkolisz, mówisz, występujesz, to na pewno jej potrzebujesz.

Jacek Walkiewicz, psycholog

Kiedy recenzowałem pierwszą książkę Karoliny, mówiłem: „Nie umiem rysować”. Po jej przeczytaniu i treningu, który mi zaserwowała, coś tam już naszkicować potrafię. Z dużą radością wziąłem do ręki nowy tytuł. Znowu rzuciłem się w wir rysowania, powtarzania markerem podsuwanych wzorów. I kolejny już raz widzę tego efekty. Zapraszam do pójścia taką samą drogą.

Rafał Żak, trener/mówca/autor nagradzanych książek z obszaru rozwoju kompetencji

O autorce:

KAROLINA JÓŹWIK certyfikowany trener biznesu z zakresu sprzedaży i rysunku biznesowego. Ekspert z zakresu komunikacji z klientem i metod pozyskiwania klientów na rynku. Na swoich szkoleniach uczy umiejętności wykorzystania rysunku jako elementu wspierającego procesy sprzedażowe. Współautorka książki Myślenie wizualne w biznesie. Ty też potrafisz rysować (MT Biznes 2016). Współtwórca bloga www.sales-strategy.pl i publikacji poświęconych schematom rysowania w biznesie.

Karolina Jóźwik

Myślenie wizualne 2.0

Skuteczna komunikacja

176 stron, oprawa kartonowa na czarnej sprężynie, cena 49,90 zł

wyd. MT Biznes

premiera 15 września 2017 r.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA