REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”

Subskrybuj nas na Youtube
Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”
Polecamy książkę Karoliny Jóźwik „Myślenie wizualne 2.0”

REKLAMA

REKLAMA

Karolina Jóźwik, trener biznesu, który 90% swojego czasu spędza na szkoleniach, gdzie uczy rysunku w biznesie, po raz kolejny stworzyła książkę doskonałą dla wszystkich tych, którzy chcą się wyróżnić. Aby dać się porwać w świat rysunku i myślenia wizualnego, wystarczy trochę chęci, kilka mazaków, dobry humor i głowa pełna inspiracji. Patronat medialny nad książką „Myślenie wizualne 2.0” objął Infor.

REKLAMA

W każdej pracy, bez względu na to, czy jesteś trenerem, mówcą, handlowcem, menedżerem, czy może wszystkim naraz, jest taki moment, kiedy mierzysz się z wyzwaniem prezentacji publicznej. Na rynku dostępnych jest mnóstwo narzędzi, które zostały stworzone po to, aby nam tę prezentację ubarwić. Jednym z najsilniejszych jest myślenie wizualne, gdyż większość ludzi to wzrokowcy, którzy lepiej zapamiętują informacje przedstawione za pomocą obrazu. Treść jest wtedy czytelniejsza i atrakcyjniejsza. Jednak mówcy na pytanie, dlaczego nie używają w swoich prezentacjach elementów graficznych, najczęściej odpowiadają: „ponieważ nie umiem rysować”. Karolina Jóźwik przekonuje, że potrafi to robić absolutnie każdy, a samo rysowanie nie jest kwestią talentu, lecz sposobu i przede wszystkim – ciągłego eksperymentowania.

Dziś, gdy prezentacje multimedialne zalewają sale szkoleniowe na całym świecie, sami uczestnicy wystąpień, warsztatów czy nawet zwykłych spotkań biznesowych stają się coraz bardziej wymagający, jeśli chodzi o formę przekazywania treści. Co można zrobić, by się wyróżnić? Sięgnij po Myślenie wizualne 2.0! To wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy szukają inspiracji i chcą udoskonalić swoje prezentacje, wykorzystując nietypowe w czasach PowerPointa elementy. Dzięki sprawdzonym trikom i zastosowaniu kilku prostych rysunków uda ci się nie tylko zrobić wrażenie na słuchaczach, ale także lepiej przekazać informację, a twoim odbiorcom pozwolą one lepiej zinterpretować i przyswoić przekazywaną im wiedzę. Gwarantuję ci, że gdy zdecydujesz się zabrać ze sobą jedynie mazaki, twoi słuchacze docenią ten gest, a dodatkowo skupią uwagę zdecydowanie bardziej na tym, co prezentujesz – przekonuje Karolina Jóźwik, certyfikowany trener biznesu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W książce Myślenie wizualne 2.0 autorka uczy nie tylko podstaw rysunku, pokazując podstawowe kształty i techniki, lecz także przedstawia mnóstwo ćwiczeń pobudzających kreatywność oraz podstawowe zasady udanej prezentacji. Jestem trenerem i pasjonatką procesów sprzedaży. Od pewnego czasu jestem zakochana w stosowaniu myślenia wizualnego w biznesie. Obserwując efekty, jakie ono przynosi, postanowiłam podzielić się z wami całą masą sprawdzonych pomysłów na korzystanie z niego w różnych sytuacjach wraz z porządną dawką inspiracji – pisze we wstępie.

Wybrane opinie o książce:

Szukasz twórczej rozrywki, a zarazem biznesowego i życiowego rozwoju? Nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka jest nietuzinkowa, nieszablonowa i nielinearna, a przy tym wszystkim bardzo inspirująca. Serdecznie polecam!

Jakub B. Bączek, trener mentalny mistrzów świata

Moje pierwsze spotkanie z „mapowaniem myśli” miało miejsce w 1994 roku, było po niemiecku, trwało dwa dni i kosztowało majątek… A tu mamy jasny przekaz, świetne przykłady i – za rozsądną cenę – od naszej Karoliny. Stawiajmy na polskie przykłady i chwalmy naszych twórców. Polecam każdemu, kto uważa, że jego praca jest bardzo poważna oraz żmudna i ciężka. Książki Karoliny, jej propozycje to świetna terapia relaksująca na niemalże każdą naradę oraz spotkanie biznesowe. Szczerze polecam!

Robert Krool, mentor, prezes zarządu Fundacji LifeSkills

Już po raz drugi mam przyjemność zapowiedzieć tę… sam nie wiem, czy to książka, poradnik, zeszyt ćwiczeń, kompendium inspiracji, zestaw instrukcji? Jeden dobry „bazgroł” zamiast wielu słów. Karolina w piekielnie dobry sposób pokazuje, jak się wyróżnić, stosując zwykły prosty rysunek. Prosto w punkt. To niewiarygodne, jak wielka moc tkwi w wizualizacjach. Zachęcam do próbowania, rysowania, przełamywania schematów i dobrej zabawy z tą… pozycją.

Dariusz Milczarek, entuzjasta sprzedaży, prelegent, partner zarządzający Sandler Training Polska, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców

Boskie! Niby proste – trzy kreski, kółko, jakaś strzałka – i już widzisz problemy, związki między nimi. Przyspiesza zrozumienie, ułatwia myślenie, podsuwa nieoczywiste rozwiązania. Książka dla każdego, kto staje przed innymi – od prezesa po studenta.

Marek Skała, trener warsztatowy, mówca inspiracyjny, autor książek

Moi koledzy napisali wszystko, pod czym sam się podpisuję. Książka Karoliny bardzo mocno wspiera rozwój wizualnej kreatywności. Jeśli szkolisz, mówisz, występujesz, to na pewno jej potrzebujesz.

Jacek Walkiewicz, psycholog

Kiedy recenzowałem pierwszą książkę Karoliny, mówiłem: „Nie umiem rysować”. Po jej przeczytaniu i treningu, który mi zaserwowała, coś tam już naszkicować potrafię. Z dużą radością wziąłem do ręki nowy tytuł. Znowu rzuciłem się w wir rysowania, powtarzania markerem podsuwanych wzorów. I kolejny już raz widzę tego efekty. Zapraszam do pójścia taką samą drogą.

Rafał Żak, trener/mówca/autor nagradzanych książek z obszaru rozwoju kompetencji

O autorce:

KAROLINA JÓŹWIK certyfikowany trener biznesu z zakresu sprzedaży i rysunku biznesowego. Ekspert z zakresu komunikacji z klientem i metod pozyskiwania klientów na rynku. Na swoich szkoleniach uczy umiejętności wykorzystania rysunku jako elementu wspierającego procesy sprzedażowe. Współautorka książki Myślenie wizualne w biznesie. Ty też potrafisz rysować (MT Biznes 2016). Współtwórca bloga www.sales-strategy.pl i publikacji poświęconych schematom rysowania w biznesie.

Karolina Jóźwik

Myślenie wizualne 2.0

Skuteczna komunikacja

176 stron, oprawa kartonowa na czarnej sprężynie, cena 49,90 zł

wyd. MT Biznes

premiera 15 września 2017 r.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

REKLAMA

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

REKLAMA

Świadczenia pozapłacowe są dziś standardem w sektorze MŚP

Blisko połowa firm z sektora MŚP przy wyborze benefitów kieruje się przede wszystkim ceną, a niemal tyle samo uwzględnia potrzeby i oczekiwania pracowników – wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jakie inne czynniki wpływają na decyzje pracodawców w tym zakresie?

Hotele mocno podniosły ceny usług, ale i tak muszą ciąć koszty i redukować długi. Czy pomoże im lepszy niż zwykle sezon turystyczny

Hotele i inne firmy świadczące usługi noclegowe wchodzą w sezon majówkowy 2025 z wysoką niepewnością i rosnącym obciążeniem finansowym. Choć dane dotyczące aktywności turystycznej Polaków pozwalały dotąd patrzeć na przyszłość z umiarkowanym optymizmem, rzeczywistość finansowa branży rysuje się znacznie mniej korzystnie.

REKLAMA