REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

PUCHAR MENEDŻERA, dla tych którzy łączą biznes z pasją sportową

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Z jednej strony rodzinna, piknikowa atmosfera, z drugiej - nieformalne spotkanie przedstawicieli świata biznesu.
Ponad 2500 osób uczestniczyło w słoneczną niedzielę 11 czerwca w elitarnej imprezie Towarzyskie Wydarzenie Lata 2006, pod honorowym patronatem ambasadora Republiki Federalnej Niemiec Jego Ekscelencji, dr Reinharda Schweppe. Liczba przybyłych gości była imponująca, zważywszy że był to pierwszy naprawdę upalny weekend tego sezonu oraz na fakt, iż wtedy właśnie odbywała się kolejna edycja Pikniku Lotniczego Góraszka. Na drogach dojazdowych do miejsca spotkania wolno posuwały się auta najlepszych marek.

W trakcie tego wielkiego pikniku wręczono nagrody w drugiej edycji konkursu Puchar Menedżera 2006, zorganizowanego przez miesięcznik manager magazin.
Honorowymi patronami nagrody byli Pani Irena Szewińska, prezes PZLA i Pan Wojciech Kostrzewa Prezes Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej.
Goście mm bawili się w podwarszawskim klubie Buksza Polo. Jedną z głównych atrakcji dnia był towarzyski turniej Superfund Polo Nations Trophy, rozegrany pomiędzy polskimi i niemieckimi zawodnikami.
Wśród licznych atrakcji były również prezentowane samochody prestiżowych marek, jak BMW, Land Rover, Mercedes, Jaguar, Audi, Porsche czy SsangYong. Niektóre z modeli można było przetestować w ekstremalnych warunkach.
Były również gry i zabawy dla najmłodszych gości pikniku.
Wśród gości rozlosowano cenne nagrody m.in. za najpiękniejszy kapelusz.

Całą imprezę prowadziła znana prezenterka Katarzyna Dowbor, a turniej polo komentował aktor Paweł Kleszcz.

Nagrody w ośmiu kategoriach sportowych zostały przyznane przez redakcję manager magazin oraz prezesów związków sportowych, w tym m.in. przez Apoloniusza Tajnera, prezesa Polskiego Związku Narciarskiego i twórcę sukcesu jednego z najpopularniejszych polskich sportowców Adama Małysza. Puchary Menedżera wręczała legenda polskiego sportu Irena Szewińska.

Puchar Menedżera jest wyrazem uznania dla menedżerów propagujących różne dziedziny sportu oraz popularyzujących zachowania sportowe, zwłaszcza zasadę fair play. Wydawca manager magazin chce w ten sposób zachęcić przedstawicieli kadry zarządzającej, by pokazywali szerszemu gremium, iż można pogodzić intensywną pracę z czynnym uprawianiem sportu. Propagowanie sportowych postaw w biznesie - zwłaszcza uczciwej konkurencji - przypomina, że olimpijskie zasady powinny obowiązywać nie tylko na bieżni, ale i w firmie oraz na giełdowym parkiecie.

NAGRODY PUCHAR MENEDŻERA W 2006 r. OTRZYMALI:

Kategoria GOLF:
Stanisław Tytz, prezes firmy PLANNJA Sp. z o.o.

Kategoria MARATON:
Jerzy Żałopa, członek zarządu firmy UNILEVER

Kategoria SPORTY MOTOROWE:
Cezary Droszcz, prezes PZM Holding

Kategoria NARCIARSTWO:
Paweł Olechnowicz, prezes GRUPY LOTOS

Kategoria STRZELNICTWO:
Krzysztof Genczelewski, dyrektor Działu Marketingu MUZA S.A.

Kategoria SQUASH:
Tomasz Krawczyński, dyrektor zarządzający firmy TELECA Sp. z o.o.

Kategoria TENIS:
Jacek Kseń, prezes BZ WBK

Kategoria ŻEGLARSTWO:
Wojciech Kot i Piotr Kot, współwłaściciele DELPHIA YACHTS.

Świat biznesu reprezentowało wielu znamienitych gości, wśród nich:

Wojciech Kostrzewa, wiceprezes ITI Holding
Krzysztof Kalicki, prezes Deutsche Bank
Sylwester Cacek, prezes Dominet Bank
Irena Eris i Henryk Orfinger, twórcy i właściciele firmy Dr. Irena Eris
Stefan Kuźmiński, dyrektor generalny SsangYong Polska
Ryszard Pieńkowski, prezes Grupy Wydawniczej Infor
Paweł Czajkowski, prezes Hewlett Packard,
Andrzej Kopeć, wiceprezes BGŻ SA,
Marek Hołdyński, członek zarządu TVP,
Iwona Kosman, członek zarządu Orange.

Gala manager magazin przyciągnęła także gwiazdy świata mediów, m.in.:

Oliviera Janiaka (dziennikarz TVN) i Karolinę Malinowską (modelka),
Andrzeja Morozowskiego (dziennikarz TVN),
Krzysztofa Szewczyka (dziennikarz muzyczny),
Pawła Olbrycha i Grażynę Olbrych (redaktor naczelna miesięcznika Glamour),
Barbarę Bursztynowicz (aktorka).

Wśród innych znanych gości znalezł się m.in. gen. Roman Polko, były dowódca GROM-u.
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

REKLAMA

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

REKLAMA

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

REKLAMA