REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Promocja polskich produktów

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Po raz kolejny przedsiębiorcy mogą startować w konkursie na najlepsze produkty i usługi - „Teraz Polska”. Laureaci będą mogli posługiwać się prestiżowym godłem i korzystać z wielu przywilejów.

To już XVI edycja konkursu na najlepsze produkty i usługi w naszym kraju. Jego celem jest wyłonienie grupy towarów, zarówno tych renomowanych, jak i mało znanych dotychczas, które wyróżniają się jakością, walorami technologicznymi i użytkowymi. Administratorem konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego. Laureaci zaś mają świecić przykładem dla konkurentów rynkowych i korzystać z prestiżowego logo konkursu. Dla wielu firm mniej znanych jest to szansa na wypromowanie swojej marki w Polsce i nie tylko.

Kto może brać udział
Udział w konkursie „Teraz Polska” mogą wziąć osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. Muszą jednak spełniać pewne warunki. Zgłaszający się musi być zarejestrowany od co najmniej 12 miesięcy i prowadzić działalność dla zysku. Do konkursu przystąpić nie może firma działająca na podstawie umowy licencyjnej lub franchisingowej. Zgłaszane zaś produkty lub usługi muszą być przedmiotem własnej działalności zakładu zgłaszającego i są obecne na rynku od co najmniej sześciu miesięcy. Aby wystartować w konkursie, firma musi wypełnić ankietę rejestracyjną oraz dokonać opłat konkursowych, opłaty rejestracyjnej w wysokości 500 złotych oraz opłat weryfikacyjnych.

Warunki uczestnictwa
W przypadku zgłaszania produktów opłaty te są uzależnione od liczby zatrudnionych w firmie osób. Chodzi o kwotę od 3 do 7,5 tysięcy złotych. Wpisowe obowiązujące zgłaszających usługi jest uzależnione od przychodu netto firmy w 2004 r. Zapłaci on od 4 do 23 tysięcy złotych.
Zgłoszenia oceniać będą branżowe komisje, w skład których wchodzą przedstawiciele niezależnych placówek badawczo-rozwojowych, uczelni, organizacji konsumenckich oraz eksperci z poszczególnych branż powoływani przez fundację. Muszą oni postępować zgodnie z normami etycznymi ustalonymi w regulaminie. Chodzi o to, że muszą działać w sposób niezależny i niezawisły, nie mogą ulegać wpływom i sugestiom zewnętrznym.

Profity z konkursu
Laureaci konkursu mają prawo do używania Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przez 12 miesięcy. Mogą oznaczać swoje produkty i usługi godłem konkursowym. Umieszczać je w formie dodatku, obok nazwy i logo firmy, wraz z informacją „Laureat Konkursu” we wszystkich materiałach promocyjnych oraz posługiwać się godłem w kampaniach reklamowych. Laureatom przysługuje udział w kampaniach organizowanych przez fundację organizującą konkurs. Mogą oni też korzystać ze zniżek na wybrane targi i wystawy, które wynegocjuje organizator. Promowani są w wydawnictwach, drukach reklamowych i tekstach fundacji. Fundacja będzie wspierała działania proeksportowe laureatów konkursu.

Podstawowe kryteria oceny stosowane przez Komisje
Produkty

– poziom technologii oraz stabilność produkcji
– organizacja i kontrola jakości
– nowoczesność i innowacyjność
– niezawodność
– wartość i dynamika sprzedaży
– konkurencyjność – jakość usług towarzyszących
– zgodność z normami ekologicznymi
Usługi
– spełnienie wymagań grupy klientów do których oferta jest adresowana
– działania zapewniające utrzymanie istniejącego poziomu świadczonych usług
– plany rozwoju i podnoszenia poziomu dotychczasowych usług
– efektywność i skuteczność działania firmy
Katarzyna Rychter
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: GP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA