REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Promocja polskich produktów

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Po raz kolejny przedsiębiorcy mogą startować w konkursie na najlepsze produkty i usługi - „Teraz Polska”. Laureaci będą mogli posługiwać się prestiżowym godłem i korzystać z wielu przywilejów.

To już XVI edycja konkursu na najlepsze produkty i usługi w naszym kraju. Jego celem jest wyłonienie grupy towarów, zarówno tych renomowanych, jak i mało znanych dotychczas, które wyróżniają się jakością, walorami technologicznymi i użytkowymi. Administratorem konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego. Laureaci zaś mają świecić przykładem dla konkurentów rynkowych i korzystać z prestiżowego logo konkursu. Dla wielu firm mniej znanych jest to szansa na wypromowanie swojej marki w Polsce i nie tylko.

Kto może brać udział
Udział w konkursie „Teraz Polska” mogą wziąć osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. Muszą jednak spełniać pewne warunki. Zgłaszający się musi być zarejestrowany od co najmniej 12 miesięcy i prowadzić działalność dla zysku. Do konkursu przystąpić nie może firma działająca na podstawie umowy licencyjnej lub franchisingowej. Zgłaszane zaś produkty lub usługi muszą być przedmiotem własnej działalności zakładu zgłaszającego i są obecne na rynku od co najmniej sześciu miesięcy. Aby wystartować w konkursie, firma musi wypełnić ankietę rejestracyjną oraz dokonać opłat konkursowych, opłaty rejestracyjnej w wysokości 500 złotych oraz opłat weryfikacyjnych.

Warunki uczestnictwa
W przypadku zgłaszania produktów opłaty te są uzależnione od liczby zatrudnionych w firmie osób. Chodzi o kwotę od 3 do 7,5 tysięcy złotych. Wpisowe obowiązujące zgłaszających usługi jest uzależnione od przychodu netto firmy w 2004 r. Zapłaci on od 4 do 23 tysięcy złotych.
Zgłoszenia oceniać będą branżowe komisje, w skład których wchodzą przedstawiciele niezależnych placówek badawczo-rozwojowych, uczelni, organizacji konsumenckich oraz eksperci z poszczególnych branż powoływani przez fundację. Muszą oni postępować zgodnie z normami etycznymi ustalonymi w regulaminie. Chodzi o to, że muszą działać w sposób niezależny i niezawisły, nie mogą ulegać wpływom i sugestiom zewnętrznym.

Profity z konkursu
Laureaci konkursu mają prawo do używania Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przez 12 miesięcy. Mogą oznaczać swoje produkty i usługi godłem konkursowym. Umieszczać je w formie dodatku, obok nazwy i logo firmy, wraz z informacją „Laureat Konkursu” we wszystkich materiałach promocyjnych oraz posługiwać się godłem w kampaniach reklamowych. Laureatom przysługuje udział w kampaniach organizowanych przez fundację organizującą konkurs. Mogą oni też korzystać ze zniżek na wybrane targi i wystawy, które wynegocjuje organizator. Promowani są w wydawnictwach, drukach reklamowych i tekstach fundacji. Fundacja będzie wspierała działania proeksportowe laureatów konkursu.

Podstawowe kryteria oceny stosowane przez Komisje
Produkty

– poziom technologii oraz stabilność produkcji
– organizacja i kontrola jakości
– nowoczesność i innowacyjność
– niezawodność
– wartość i dynamika sprzedaży
– konkurencyjność – jakość usług towarzyszących
– zgodność z normami ekologicznymi
Usługi
– spełnienie wymagań grupy klientów do których oferta jest adresowana
– działania zapewniające utrzymanie istniejącego poziomu świadczonych usług
– plany rozwoju i podnoszenia poziomu dotychczasowych usług
– efektywność i skuteczność działania firmy
Katarzyna Rychter
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: GP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Finansowanie operacyjne dla dużych firm: ranking top faktorów 2025

Rynek finansowania operacyjnego w 2025 roku jest ukształtowany przez konwergencję wyzwań makroekonomicznych i dynamicznej transformacji technologicznej. Faktoring, pierwotnie postrzegany głównie jako rezerwowe źródło krótkoterminowej płynności, osiągnął status strategicznego instrumentu zarządzania kapitałem obrotowym i odpornością operacyjną dużych korporacji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

REKLAMA

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

REKLAMA

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA