REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Znajdziesz pracę na Legii Warszawa

REKLAMA

Klub Piłkarski Legia Warszawa i agencja pracy tymczasowej Creyf's, wzorem kilku zachodnich klubów, utworzyły układ partnerski zmierzający do kojarzenia kibiców pracodawców i bezrobotnych pracowników.
Rodowód pomysłu biznesowego zbliżania kibiców wywodzi się z Francji. W 2003 r. po raz pierwszy Creyf’s Interim nawiązał współpracę z pierwszoligowym RC Lens. Po sprawdzeniu się modelu na rynku francuskim, ideę przeniesiono rok później do Belgii. Obecnie w projekcie bierze udział 8 klubów francuskich i belgijskich (m.in. Olympique Marsylia, Lokeren, Géant), drużyna koszykówki Liege czy francuskie drużyny rugby. Prezes Creyf's Maurice Delbar zapewnia, że projekt będzie korzystny dla wszystkich związanych ze społecznością lokalną. – Klub dzięki temu poszerzy swoją rolę społeczną, kibice stworzą pozytywny wizerunek klubu, a to wzbogaci samą dyscyplinę – mówi Maurice Delbar.

REKLAMA

Pierwsze pilotażowe działania w naszym kraju agencja wykonała w Łodzi we współpracy z Widzewem. Wnioski tam złożyło kilka tysięcy poszukujących pracy i kilkudziesięciu oferentów. Pracę znalazło dzięki inicjatywie już kilkanaście osób, wiele tysięcy zgłoszeń oczekuje na wynik selekcji. – Akcja w Łodzi była dobrze medialnie przygotowana, nikłe zainteresowanie można wytłumaczyć niską chłonnością tutejszego rynku. Było dużo ofert od marketów, jednak mało osób chce tam pracować – twierdzi Michał Kulesza z Biura Prasowego Widzewa. – Warszawa jest znacznie większym rynkiem niż Łódź, dlatego oczekujemy dużo większego zainteresowania – twierdzi Maurice Delbar.

REKLAMA

Mechanizm działania projektu polega na umieszczeniu na terenie stadionu skrzynek, do których poszukujący pracy mogą wrzucać na specjalnych drukach skrócone CV, dostarczając następnie pełne CV e-mailem lub osobiście. W podobny sposób pracodawcy obecni na meczu mogą wypełniać formularze zgłoszeniowe. Oferty są zbierane następnie przez agencję, która tworzy i zarządza bazą danych. Kibice nie uczęszczający na mecze będą mogli korzystać np. z serwisów internetowych. Do obsługi i przygotowania wydarzeń sportowych Legia zatrudnia wiele przedsiębiorstw. Należą do nich m.in. firmy cateringowe, sprzątające, zajmujące się utrzymaniem murawy, agencje ochrony. Zatrudnienie będzie możliwe wśród tych firm, oficjalnych sponsorów, ale nie jedynie. – Wydaje mi się, że inicjatywa jest próbą uszczęśliwiania ludzi na siłę. Trudno powiedzieć, jaki będzie efekt, jednak są miejsca bardziej stosowne do pośredniczenia w zatrudnianiu – mówi Wanda Adach, pedagog pracy z Urzędu Pracy m.st. Warszawy.


Artur Stępień
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: GP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wsparcie dla firm rozwijających się - ulga na innowacyjnych pracowników

Ulga na innowacyjnych pracowników jest przeznaczona dla podatników prowadzących działalność badawczo-rozwojową, przez którą zgodnie z art. 4a pkt 26 ustawy CIT rozumie się działalnością twórczą obejmującą badania naukowe lub prace rozwojowe, podejmowaną w sposób systematyczny w celu zwiększenia zasobów wiedzy oraz wykorzystania zasobów wiedzy do tworzenia nowych zastosowań.

Transformacja zaczyna się od lidera

Rozmowa z Krzysztofem Witkowskim, partnerem w EY Academy of Business, o tym, dlaczego inwestycje w rozwój power skills są dziś konieczne dla wzrostu organizacji

Karty sportowe to przepis na zdrowie

W dzisiejszym biznesie wsparcie aktywności fizycznej przez pracodawców to nie tylko benefit, ale strategiczna inwestycja w zdrowie, zaangażowanie i efektywność pracowników. Regularna aktywność fizyczna wpływa korzystnie na zdrowie, wydajność, zadowolenie oraz atmosferę w pracy. To zadanie dla działów HR, które mogą wprowadzać proste rozwiązania, jak aktywne przerwy czy dostęp do programów fitness. 

Przedsiębiorca w obliczu powodzi - jakie ma możliwości [KOMENTARZ]

Przedsiębiorca w obliczu powodzi - jakie ma możliwości. Komentuje Monika Piątkowska, doradca podatkowy w e-pity.pl.

REKLAMA

Jak bezpiecznie rozpocząć działalność w branży beauty? [Poradnik]

Jak bezpiecznie rozpocząć działalność w branży beauty? Oto poradnik dla przyszłych właścicieli salonów kosmetycznych.

Przedsiębiorcy z terenów objętych powodzią mogą opłacić składki do 15 września 2025 r.

Za okres od 1 sierpnia do 31 grudnia 2024 r. składki można opłacić w terminie do 15 września 2025 r. Do opłaconych w ten sposób składek nie będą naliczane odsetki za zwłokę. Kiedy ZUS może umorzyć składki?

Wypalenie zawodowe to już problem występujący w każdej firmie. Jak można zminimalizować jego skutki

82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe, wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego w sierpniu tego roku. Wszelkie okoliczności, od warunków pracy po sytuację rodzinną i zagrożenia klimatyczne, nie są sprzyjające zmarginalizowaniu tego zjawiska.

Wakacje od ZUS. Nowa ulga dla przedsiębiorców

Wakacje od ZUS. Nowa ulga dla przedsiębiorców. Od 1 listopada 2024 r. przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z wakacji składkowych. Jakie są warunki, by skorzystać z wakacji składkowych? Gdzie należy złożyć wniosek?

REKLAMA

ZUS umorzy składki przedsiębiorcom dotkniętym przez powódź. Wnioski o pomoc będą traktowane priorytetowo

Przedsiębiorcy, którzy ponieśli straty w wyniku powodzi mogą składać wnioski do ZUS nie tylko o odroczenie terminu płatności składek lub rozłożenie na raty, ale także o ich umorzenie. Jak uzyskać pomoc?

Branża winiarska walczy o uregulowanie sprzedaży przez internet

- Handel alkoholem przez Internet przypomina dziś prawdziwy Dziki Zachód, zależy nam na zapanowaniu nad tym chaosem i jasnych zasadach dla wszystkich - mówią przedsiębiorcy z branży winiarskiej i apelują o uregulowanie kwestii sprzedaży ich produktów przez internet. Pismo w tej sprawie trafiło właśnie do Ministerstwa Rolnictwa. Na ewentualnych zmianach najbardziej zyskaliby mali, krajowi producenci wina, miodu pitnego czy cydru, którzy bez możliwości sprzedawania swoich produktów za pomocą internetu – są praktycznie skazani na niebyt. Najdobitniej pokazał to czas pandemii. 

REKLAMA