REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Szkolenia pracownicze

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Powtarzanie jest matką wiedzy

Repetitio est mater studiorum – mówi znana łacińska premia. Skoro tak, dlaczego nie wykorzystać tej mądrości w prowadzeniu szkoleń biznesowych?

Precyzja w planowaniu szkolenia

Umiejętność odróżnienia rzeczy ważnych i ważniejszych jest bardzo ważna. Bez tego każde szkolenie będzie sprawiało wrażenie chaotycznego i niezaplanowanego.

BHP: szkolić, nie szkolić - oto jest pytanie

Podstawy BHP i tyle, szkolenie na stanowisku pracy. Tak bardzo często wygląda polityka firm w zakresie szkoleń pracowniczych. Minimum nakładu i… minimum korzyści. Pracownik co prawda pracuje, a firma zyskuje, ale czy aby na pewno tyle, ile by mogła?

Pierwsze kroki w badaniu potrzeb szkoleniowych

Badanie potrzeb szkoleniowych to coś więcej niż określenie swoich oczekiwań – to także dokładna analiza specyfiki firmy, potrzeb i luk w wiedzy lub umiejętnościach jej pracowników, a także precyzyjne określenie grupy docelowej.

REKLAMA

Wybór firmy szkoleniowej

Wybór firmy szkoleniowej jest niezwykle ważną kwestią – często przecież to od prowadzącego zależy, czy uczestnicy zainteresują się tematem i wyniosą ze szkolenia odpowiednią wiedzę lub umiejętności.

Rozwój kreatywności

Koncentrowanie się na osiąganym celu, dbałość o stosunki z innymi, a także dzielenie się informacjami to zaledwie kilka czynności, na które powinien zwrócić uwagę menadżer, kierujący grupą pracowników.

Budowa systemu motywacji pozapłacowej

W przypadku projektowania motywacji pozafinansowej nie istnieje jednego niezawodnego schematu, ponieważ wszystko zależy od specyfiki firmy i jej możliwości oraz pracowników i ich potrzeb.

Motywacja pozafinansowa - jak zwiększyć efektywność pracy

W mojej firmie bez względu na to, ile byśmy nie zarabiali mam wrażenie, że zawsze będzie mi i moim kolegom towarzyszyło poczucie, że zarabiamy za mało – takie zdanie mógł by wypowiedzieć każdy z nas. Jak zatem ma postępować kreatywny menedżer, aby pracownicy byli zmotywowani do pracy.

REKLAMA

REKLAMA