reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Tarcza Antykryzysowa > Jak udowodnić, że środki otrzymane z PFR zostały prawidłowo wykorzystane

Jak udowodnić, że środki otrzymane z PFR zostały prawidłowo wykorzystane

Nasza firma Sp.z o.o. chce wystąpić o subwencję z tarczy finansowej. Czy otrzymanie subwencji ma jakiś wpływ na przyszłe wypłaty dywidend z zysku (jeśli oczywiście zysk będzie) za rok 2020? Z przepisów wynika, że subwencja nie może być wykorzystania na wypłaty dywidend. W związku z tym moje pytanie: jak udowodnić, że pieniądze otrzymane z subwencji nie były wykorzystane na ten cel?

PYTANIE

Nasza firma Sp.z o.o. chce wystąpić o subwencję z tarczy finansowej. Czy otrzymanie subwencji ma jakiś wpływ na przyszłe wypłaty dywidend z zysku (jeśli oczywiście zysk będzie) za rok 2020? Z przepisów wynika, że subwencja nie może być wykorzystania na wypłaty dywidend. W związku z tym moje pytanie: jak udowodnić, że pieniądze otrzymane z subwencji nie były wykorzystane na ten cel?

ODPOWIEDŹ

Polski Fundusz Rozwoju w „Regulaminie ubiegania się o udział w programie rządowym „Tarcza finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla małych i średnich firm” z 28 maja 2020 r. nie rozstrzyga sposobu (formy) w jaki beneficjent ma wykazać, że środku subwencji zostały wydatkowane na cele zgodne z regulaminem.

Aby uzyskać dostęp do całego artykułu zamów abonament INFORLEX Twój Biznes. PROMOCJA! Teraz dwa dostępy w cenie 98 zł za miesiąc. Kup dostęp >>

Leszek Jaworski

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

MecenasIT
Tarcza antykryzysowa – pomoc dla pracodawców poszkodowanych w wyniku pandemii koronawirusa (PDF)29.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

Nowy JPK_VAT

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Brysiewicz

Krzysztof Brysiewicz, radca prawny, partner zarządzający w Kancelarii Brysiewicz i Wspólnicy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama