REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sprzedaż, marketing, HR dla IT i zarządzanie – całodzienne szkolenie dla managerów i przedsiębiorców na Bitspiration!

Sprzedaż, marketing, HR dla IT i zarządzanie – całodzienne szkolenie dla managerów i przedsiębiorców na Bitspiration!
Sprzedaż, marketing, HR dla IT i zarządzanie – całodzienne szkolenie dla managerów i przedsiębiorców na Bitspiration!

REKLAMA

REKLAMA

Bitspiration wraca do Warszawy! Już 10 maja odbędzie się siódma edycja jednej z najpopularniejszych konferencji edukacyjnych dla przedsiębiorców! W tym roku możecie zdobywać wiedzę na jednej z czterech ścieżek: marketing, sprzedaż, HR dla IT oraz zarządzanie. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Edyta Kotowicz (Facebook Creative Strategist), Maciej Aniserowicz (devstyle.pl, Programista-pasjonat) czy Jakub Rogalski (Brand24 Community Manager). Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Szósta edycja Bitspiration odbędzie się 10 maja w Centrum Szkoleniowym Adgar na warszawskiej Ochocie. Nowa, edukacyjna formuła wydarzenia ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy z zakresu strategicznych obszarów budowania firmy:

REKLAMA

  • budowania i wdrażania skutecznej strategii marketingowej,
  • konstruowania lejka sprzedaży i poprawnego definiowania grupy odbiorców,
  • zasad skutecznej rekrutacji i motywacji zespołu IT,
  • budowania pozycji lidera w swoim zespole.

Swoim doświadczeniem w tych obszarach podzielą się praktycy ze wskazanych dziedzin. Każdy z Was opuści Bitspiration z praktyczną wiedzą oraz nowymi pomysłami na rozwój biznesu.

Prelegenci z Facebooka i Brand24

REKLAMA

Jak budować strategię marketingową? Od czego zacząć i co brać pod uwagę? Czym dzisiaj jest w ogóle marketing, a za co odpowiada osoba na modnym ostatnio stanowisku growth hackera? Na te oraz wiele innych pytań poznacie odpowiedź podczas majowego spotkania z najlepszymi specjalistami w branży.

Edyta Kotowicz (Facebook) posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii kreatywnych i strategii komunikacji, które zdobywała pracując dla licznych globalnych i krajowych marek oraz startupów. Podczas Bitspiration opowie o:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • tworzeniu briefa idealnego
  • customer first - jak tworzyć treści, które zrozumie i pokocha Twój klient?
  • mobile first - współczesny konsument odbiera Twoje komunikaty na urządzeniach mobilnych, jak skutecznie je dostarczać?
  • CTA, forward messaging, branding upfront i kilka innych złotych zasad.

Natomiast Kuba Rogalski (Brand24) skupi się na dobrych praktykach w budowaniu społeczności, dzięki którym zwiększysz liczbę użytkowników, a także sprzedaż. Poznacie sekrety media monitoringu oraz dowiecie się jakie (często nieoczywiste) korzyści płyną z używania tego typu narzędzi.

Jeden dzień, kilka szkoleń

Pełna lista prelegentów i agenda już wkrótce na stronie Bitspiration – tymczasem zbierajcie ekipę z pracy i znajomych i dołączcie do nas w opcji biletu firmowego (3za2) – czeka Was jeden dzień praktycznych wykładów z zakresu HR, zarządzania, sprzedaży i marketingu, a zdobyte kwalifikacje potwierdzamy certyfikatem!

Skorzystaj ze zniżki dla naszych czytelników

Dla naszych czytelników organizator przewidział 10% zniżkę na kod: infor. Przygotuj wizytówki, włóż wygodny strój, wrzuć na luz i zarezerwuj termin - widzimy się na Bitspiration w gronie najlepszych marketingowców, sprzedawców, rekruterów, managerów i właścicieli firm!

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Czy polskie firmy są gotowe na ESG?

Współczesny świat biznesu zakręcił się wokół kwestii związanych z ESG. Ta koncepcja, będąca wskaźnikiem zrównoważonego rozwoju, wpływa nie tylko na wielkie korporacje, ale coraz częściej obejmuje także małe i średnie przedsiębiorstwa. W dobie rosnących wymagań związanych ze zrównoważonością społeczną i środowiskową, ESG jest nie tylko wyzwaniem, ale również szansą na budowanie przewagi konkurencyjnej.

ESG u dostawców czyli jak krok po kroku wdrożyć raportowanie ESG [Mini poradnik]

Wdrażanie raportowania ESG (środowiskowego, społecznego i zarządczego) to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla dostawców, w tym działających dla większych firm. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy powołać koordynatora i zebrać dane, to tak naprawdę proces ten wymaga zaangażowania całej organizacji. Jakie są pierwsze kroki do skutecznego raportowania ESG? Na co zwrócić szczególną uwagę?

ESG to zielona miara ryzyka, która potrzebuje strategii zmian [Rekomendacje]

Żeby utrzymać się na rynku, sprostać konkurencji, a nawet ją wyprzedzić, warto stosować się do zasad, które już obowiązują dużych graczy. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem będzie przygotowanie się, a więc stworzenie mapy działania – czyli strategii ESG – i wdrożenie jej w swojej firmie. Artykuł zawiera rekomendacje dla firm, które dopiero rozpoczynają podróż z ESG.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

REKLAMA

Zrównoważony biznes czyli jak strategie ESG zmienią reguły gry?

ESG to dziś megatrend, który dotyczy coraz więcej firm i organizacji. Zaciera powoli granicę między sukcesem a odpowiedzialnością biznesu. Mimo, iż wymaga od przedsiębiorców wiele wysiłku, ESG dostarcza m.in. nieocenione narzędzie, które może nie tylko przekształcić biznes, ale również pomóc budować lepszą przyszłość. To strategia ESG zmienia sposób działania firm na zrównoważony i odpowiedzialny.

Podatek od nieruchomości może być niższy. Samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki

Podatek od nieruchomości może być niższy. To samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki, korzystając z widełek ustawowych. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o obniżenie podatku. Niektóre firmy płacą go nawet setki tysięcy w skali roku.

Jakie recenzje online liczą się bardziej niż te pozytywne?

Podejmując decyzje zakupowe online, klienci kierują się kilkoma ważnymi kryteriami, z których opinie odgrywają kluczową rolę. Oczekują przy tym, że recenzje będą nie tylko pozytywne, ale również aktualne. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania TRUSTMATE.io, z którego wynika, że aż 73% Polaków zwraca uwagę na aktualność opinii. Zaledwie 1,18% respondentów nie uważa tego za istotne.

Widzieć człowieka. Czyli power skills menedżerów przyszłości

W świecie nieustannych zmian empatia i zrozumienie innych ludzi stają się fundamentem efektywnej współpracy, kreatywności i innowacyjności. Kompetencje przyszłości są związane nie tylko z automatyzacją, AI i big data, ale przede wszystkim z power skills – umiejętnościami interpersonalnymi, wśród których zarządzanie różnorodnością, coaching i mentoring mają szczególne znaczenie.

REKLAMA

Czy cydry, wina owocowe i miody pitne doczekają się wersji 0%?

Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa wystąpił z wnioskiem do Ministra Rolnictwa o nowelizację ustawy o wyrobach winiarskich. Powodem jest brak regulacji umożliwiających polskim producentom napojów winiarskich, takich jak cydr, wina owocowe czy miody pitne, oferowanie produktów bezalkoholowych. W obliczu rosnącego trendu NoLo, czyli wzrostu popularności napojów o zerowej lub obniżonej zawartości alkoholu, coraz więcej firm z branży alkoholowej wprowadza takie opcje do swojej oferty.

Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku? Komentarz ekspercki

W najbliższą niedzielę (26.01.2025 r.) swój Finał będzie miała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Bez wątpienia wielu przedsiębiorców, jak również tysiące osób prywatnych, będzie wspierać to wydarzenie, a z takiego działania płynie wiele korzyści. Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku?

REKLAMA