REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”

Konferencja „ Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM ” /fot. Fotolia
Konferencja „ Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM ” /fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”, która odbędzie się 19 września 2017 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”
 już 19 września 2017 roku w Warszawie.

REKLAMA

Systemy ERP i CRM, nie tylko poprzez optymalizację pracy przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dzięki zinformatyzowaniu zachodzących w firmie procesów przekładają się na zadowolenie klientów. Decyzja o wszelkich zmianach w przedsiębiorstwie, w tym m.in. o wdrożeniu danego systemu wymaga rozważenia przez firmę zarówno zalet jak i wad – co też jest celem konferencji.

Podczas konferencji nasi eksperci nie tylko omówią systemy CRM, ERP, ale również pokażą jak takie systemy wprowadzić w firmie oraz jak stosować podane systemy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Naszymi partnerami konferencji zostali:

 - Monitor ERP System Polska Sp. z o.o;

 - DSR Solutions,

Zagadnienia tematyczne konferencji:

I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:

1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:

- wsparcie kluczowych procesów biznesowych;

- optymalizacja wykorzystania zasobów;

- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi;

- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem;

- obieg dokumentów;

- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem;

- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem;

2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP;

- konieczność czy moda - mobilny system ERP;

- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze;

3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia.

II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:

1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM;

- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza);

- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje;

- automatyzacja sprzedaży i usług;

- automatyzacja transakcji finansowych;

- profilowanie klienta;

- raportowanie, analiza i kontrola;

- CRM, a zarządzanie wiedzą;

2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo;

- dostępność informacji - mobilny CRM;

- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze;

3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy:

sesja ERP:

- Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy;

- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii;

- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury;

- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych;

- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,

inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością;

- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za

definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT;

- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej

firmy.

sesja CRM:

- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,

sprzedaży, handlowego, IT, BOK;

- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie.

Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>>

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firmy niechętnie upominają się o pieniądze u dłużników, a po upływie pół roku windykacja może być bezskuteczna

Dlaczego dłużnicy nie płacą na czas należności za faktury? Nie mam pieniędzy, zapomniałem o fakturze, klienci zalegają mi z zapłatą, więc i ja nie płacę – to najczęstsze usprawiedliwienia, jakie słyszą właściciele firm od swoich klientów, którzy nie regulują należności za dostarczone towary czy wykonane usługi.

10 pytań, jakie warto zadać freelancerowi przed rozpoczęciem współpracy

Outsourcing staje się coraz bardziej popularny w Polsce. Jednak dla wielu przedsiębiorców, którzy dotychczas nie korzystali z usług freelancerów, zlecanie im zadań może być wyzwaniem. Oto szczegółowy poradnik, który pomoże przygotować się do efektywnej współpracy z niezależnym specjalistom.

Korzystne rozwiązanie podatkowe dla podmiotów prowadzących działalność badawczo-rozwojową

Ulga badawczo-rozwojowa (B+R) to korzystne rozwiązanie podatkowe dla podmiotów prowadzących działalność badawczo-rozwojową, skierowane zarówno do podatników PIT (opodatkowanych skalą podatkową lub tzw. podatkiem liniowym) jak i do podatników CIT (którzy uzyskują przychody z działalności gospodarczej, inne niż zyski kapitałowe). Ulga ta stanowi istotne wsparcie dla firm inwestujących w innowacje, technologie i rozwój nowych produktów.

Budownictwo mocno wyhamowało, ale to wciąż najbardziej optymistyczna branża, bo liczy na wydatkowanie pieniędzy przez rząd

Optymizm w branży budowlanej utrzymuje się już od wielu miesięcy. Ponieważ jednak jego motorem napędowym są inwestycje ze środków Krajowego Planu Odbudowy oraz kredytu #naStart, entuzjazm słabnie. Wszystko przez ślamazarną pracę rządu.

REKLAMA

Szykują się milionowe kary. Kontrola stron internetowych: kogo dotyczy, kto kontroluje, jaka kara i za co

Nie tylko skarbówka kontroluje i nakłada kary za złamanie przepisów. I nie tylko Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Do akcji coraz częściej wkracza też Urząd Ochrony Danych Osobowych – UODO, a kontrole kończą się karami – nawet w milionach złotych.

Otwieranie dziś restauracji to samobójstwo? Pewniejsze jest pójść śladem Żabki do własnego sklepu z ofertą gotowych dań

Rewolucja dzieje się w całej branży fachowo określanej jako HoReCa. Ale największa w jej gastronomicznej części. Świadczą o tym dane gospodarcze dotyczące liczby otwieranych placówek, zawieszanych działalności, długów i kredytów oraz tempa ich spłaty. Restauracje tracą na popularności, zyskują sklepy oferujące gotowe dania - ciepłe lub do odgrzania w domu.

Jak odblokować innowacyjność małego biznesu?

Innowacyjność w małej firmie to wyzwanie. Małemu biznesowi jest trudniej na wielu płaszczyznach. Często jest to jedna osoba do podejmowania decyzji i brak jest kogoś kto spojrzałby obiektywnie na działania i krytycznie na trendy. Jak odblokować innowacyjność małej działalności podpowiada Zuzanna Mikołajczyk, innowatorka i strateg innowacji.

Kawa z INFORLEX. Wakacje składkowe - bezpłatne spotkanie online

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie online z cyklu kawa z INFORLEX, które odbędzie się 3 września 2024 r. Tematem spotkania będą wakacje składkowe. 

REKLAMA

Firma spedycyjna. Jak założyć? Czy to się opłaca?

Branża TSL to jeden z najlepiej trzymających się sektorów gospodarki, nawet mimo kryzysu. Działalność spedycyjna daje wiele możliwości i ma ogromny potencjał. O czym trzeba wiedzieć zaczynając w tej branży na własny rachunek? 

Compliance a ochrona danych - co przedsiębiorcy muszą wiedzieć

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie prawnym, przedsiębiorcy muszą być na bieżąco z otoczeniem prawnym firmy, w tym regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Compliance, czyli zgodność z przepisami prawa, staje się kluczowym elementem w działalności każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. W obliczu surowych kar finansowych i rosnącej świadomości konsumentów, ochrona danych osobowych przestała być jedynie formalnością, a stała się fundamentem odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

REKLAMA