REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie: „Planowanie biznesowe i S&OP”

Szkolenie: „Planowanie biznesowe i S&OP” /Fotolia
Szkolenie: „Planowanie biznesowe i S&OP” /Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line pt. „Planowanie. Efektywność. Automatyzacja. Planowanie biznesowe i S&OP dla firm przemysłowo-dystrybucyjnych”, które odbędzie się 5 października 2016 roku o godz. 10.00. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl.

Planowanie jest podstawą skutecznego działania w każdym biznesie. Przedsiębiorstwa przemysłowo-dystrybucyjne stają dziś przed wyzwaniem znalezienia nowoczesnego, elastycznego rozwiązania, które będzie efektywnie wspierać firmę w skutecznym planowaniu produkcji, dostaw, a także sprzedaży i dynamiki popytu.

REKLAMA

Planowanie.

Każde przedsiębiorstwo ma unikalny, dostosowany do swoich potrzeb sposób planowania i w miarę rozwoju działalności zaczyna szukać elastycznego i otwartego na oczekiwania użytkowników systemu. Rozwiązania S&OP są następnym krokiem w ewolucji tych systemów – sprawnie automatyzują i upraszczają ten proces.

Efektywność.

Elastyczność systemów S&OP sprawia, że plan roczny staje się użytecznym dokumentem, do którego łatwo wprowadzić korekty, w miarę występowania zmian czy pojawienia się nowych danych. Dzięki temu wspiera przedsiębiorstwo w efektywnym działaniu i ułatwia mu dynamiczne reagowanie na niespodziewane zdarzenia, takie jak opóźnienia dostaw czy wahania popytu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Automatyzacja.

Nawet niewielkie firmy potrzebują nowoczesnych narzędzi informatycznych, które pozwolą na automatyzację planowania produkcji, zasobów, finansów i sprzedaży, a jednocześnie elastycznie dopasują się do potrzeb i specyfiki działalności. Systemy S&OP wspierają automatyzację procesów, np. prognozowania popytu, w którym w oparciu o dane historyczne, trendy i sezonowość przewidywane jest zapotrzebowanie na produkty.

W trakcie webinarium:

  • opowiemy o rosnącej roli planowania biznesowego i S&OP
  • przyglądniemy się temu, w jaki sposób planują firmy, jakich narzędzi używają i jakie trudności napotykają;
  • wyjaśnimy, jak działają systemy Sales & Operations Planning, które z założenia stworzone zostały dla średniej wielkości przedsiębiorstw, opowiemy też o tym, jakie korzyści oferują;
  • objaśnimy, czym są analizy ‘what if’, do czego mogą służyć firmie i dlaczego są znacznie skuteczniejsze niż symulacje prowadzone w Excelu;
  • na zakończenie naszego webinarium odpowiemy na Państwa pytania.

Adresaci

Osoby odpowiadające w firmie za sprzedaż, produkcję, zakupy, logistykę, dyrektorzy operacyjni i finansowi, kierownicy działów IT.

Agenda

  • Czym jest planowanie biznesowe i Sales & Operations Planning?
  • Dlaczego Excel to tymczasowe rozwiązanie?
  • Jak działa system wspomagający procesy S&OP
  • Przykłady modeli S&OP zrealizowanych w IBM Cognos TM1

Prelegenci

REKLAMA

Artur Buła – Managing Director w Novacura Poland, ekspert w zakresie systemów ERP i optymalizacji procesów. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Swoją karierę zawodową rozpoczął w firmie IFS, pracując w biurach w Polsce, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce Control Components Inc. Od 2012 roku zarządza polskim zespołem szwedzkiej firmy Novacura, która współpracuje ze 140 klientami w Polsce i na świecie (Stany Zjednoczone, Norwegia, Szwecja, Benelux), aktywnie tworząc nowoczesne, mobilne rozwiązania, usprawniające działania systemów ERP.

Grzegorz Nowak – Senior Solution Manager w Novacura Poland, ekspert zarządzania rozwiązaniami procesowymi w obszarze systemów ERP. Absolwent Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował w firmach dostarczających systemy ERP w Europie i Stanach Zjednoczonych. W Novacura od 2014 roku zajmuje się rozwiązaniami wspierającymi procesy planistyczne firm produkcyjnych w zakresie ERP i S&OP.

Organizatorzy:

  • Arrow ECS
  • Novacura
  • decyzje-it.pl

Udział w webinarium jest bezpłatny! Zarejestruj się!

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA