REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Relacja z czwartej ogólnopolskiej gali Businesswoman Roku 2014

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Za nami czwarta edycja konkursu o tytuł Businesswoman Roku 2014 organizowanego przez redakcję magazynu „Businesswoman & life”! Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl. Zapraszamy do zapoznania się z relacją z wydarzenia.

Dnia 17 czerwca br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się gala Businesswoman Roku 2014, którą w fenomenalny sposób poprowadziła Adela Warać. Gości powitały Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”, oraz Aleksandra Czechowicz-Woźniak, wicedyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie.

REKLAMA

Uroczysta gala rozpoczęła się od wirtuozyjnej gry na skrzypcach elektrycznych w wykonaniu Doroty Oleszkowicz.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli: Anna Korcz oraz Joanna Kurowska, Anna Iberszer, Magda Waligórska i Robert Kochanek.

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała sześcioosobowa kapituła w składzie:

REKLAMA

Żaneta Poirieux – mentorka rozwoju talentów w biznesie oraz Master Executive Coach (wypracowała około pięciu tysięcy ścieżek karier, tworzy i prowadzi programy rozwojowe dla top managerów międzynarodowych zespołów dyrekcyjnych). Od 15 lat zarządza własną firmą doradczo-szkoleniową BCDevelopment. W 2013 r. otrzymała tytuł Businesswoman Roku 2012 od magazynu „Businesswoman & life”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Justyna Gwiazda-Wapińska – kosmetolog, businesswoman, właścicielka She Day Spa & Hair Design, miejsca, które w całkowicie autorski sposób kreuje rozwiązania i trendy spa w Polsce. Wielokrotnie nagradzana za profesjonalizm i najwyższą jakość usług, m.in. SPA DOSKONAŁE 2014 (wyróżnienie przyznane przez magazyn „Twój Styl”). Autorka wyjątkowego projektu społecznego „By Amazonka była Amazing”.

Dr n. med. Barbara Obłoj – lekarz stomatolog, właścicielka Centrum Ortodoncji i Implantologii Odent. Jest autorką i współautorką ponad 40 publikacji. Od wielu lat aktywnie współpracuje z Fundacją „Rozszczepowe Marzenia” i Fundacją „Z uśmiechem przez życie”. Jej hobby to podróże i narciarstwo.

Elżbieta Jeznach – redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”, prezes Fundacji Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, pomysłodawczyni charytatywnych kalendarzy gwiazd na rzecz SOS Wioski Dziecięce i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.

Mateusz Grzesiak – międzynarodowy wielojęzyczny trener rozwoju osobistego, psycholog, coach, autor sześciu książek z psychologii sukcesu i inteligencji emocjonalnej.

Izabela Szymczak – zdobywczyni statuetki Businesswoman Roku 2013 magazynu „Businesswoman & life”, właścicielka Hair Lab – Kliniki Włosów, Centrum Pomocy Włosom, bohaterka pierwszego odcinka videowywiadów z kobietami biznesu „Nie czekaj na księcia z bajki, załóż własny biznes”.

Rozdanie statuetek w konkursie Businesswoman Roku 2014 zostało poprzedzone przemówieniem Agnieszki Kühl na temat przedsiębiorczości kobiet.

W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło 35 kobiet, a 28 z nich otrzymało wyróżnienia oraz statuetki w poszczególnych kategoriach:

REKLAMA

Lider w zarządzaniu placówkami medycznymi – Beata Drzazga, prezes BetaMed S.A.;
Lider doradztwa strategicznego – Justyna Grabkowska, dyrektor generalna Scotwork Polska;
Lider innowacji – Magdalena Majorczyk, właścicielka Grupy JMP;
Lider w branży bieliźniarskiej – Alicja Wojciechowska, właścicielka marki bieliźniarskiej Alles;
Lider mentoringu biznesowego – Anna Dziełak, właścicielka Main Stream QM;
Lider mody – Renata Gajowy, właścicielka marki Lattore;
Projektowanie i aranżacja wnętrz – Marlena Kościółek, projektantka wnętrz, dekoratorka w firmie YNOX, pomysłodawczyni i twórczyni Wiejskiej Zagrody Podlasie;
Najlepsze instytuty piękna – kosmetologia i medycyna estetyczna – Anna Borowiecka (Żywiałkowska), Żaneta Żywiałkowska, właścicielki Instytutu Kosmetyki Estetycznej w Olsztynie;
Lider w dziedzinie odchudzania – Aleksandra Jabłońska, właścicielka Instytutu Świadomego Odżywiania i Modelowania Sylwetki Demia;
Biznes społecznie odpowiedzialny – Anna Kolisz, wiceprezes Zarządu ANKOL;
Lider w dziedzinie marketingu, PR i komunikacji – Agnieszka Borek, niezależny konsultant ds. marketingu w branży gastronomicznej;
Projektantka roku – ekskluzywna odzież damska – Dorota Goldpoint, projektantka, właścicielka showroomów w Warszawie i Juracie;
Najlepsza kancelaria prawna dla kobiet biznesu – Ewa Bednarek-Wojtal, właścicielka Kancelarii Prawnej Pactum;
Najlepszy salon kosmetyczny dla kobiet – Sylwia Mażulis, businesswoman, właścicielka marki urodowej Va Bene i Instytutu Urody Va Bene;
Lider w branży eventowej – Marta Dunin-Michałowska, prezes Zarządu Mea Group Sp. z o.o.;
Lider w branży MLM – Danuta Bartczak, certyfikowany Forever Business Owner międzynarodowego network marketingowego giganta Forever Living Products;
Lider w branży Incentive Travel – Majka Szura, założycielka biura podróży Polka Travel;
Lider coachingu – Anna Kopciowska, coach, trener rozwoju osobistego, właścicielka YPC Anna Kopciowska;
Lider w branży MICE – Żaneta Berus, prezes Zarządu i dyrektor zarządzająca EXPO XXI Warszawa, członek Zarządu Sapphire Group;
Lider w zarządzaniu obiektami hotelowymi i spa – Grażyna Kowalczyk, dyrektor generalna Hotelu Narvil Conference & Spa;
Charyzmatyczny przywódca – Lolita Brzozowska-Roman, prezes Zarządu Art-Series Sp. z o.o.;
Businesswoman dobrego stylu – Joanna Grabiec, przedsiębiorca, prezes Zarządu oraz współwłaścicielka prężnie rozwijającej się spółki modowej Villa Italia Sp. z o.o. w Brzegu działającej w branży e-commerce;
Najlepsze biuro rachunkowe dla kobiet biznesu – Joanna Lityńska, właścicielka AJTeam Sp. z o.o.;
Lider w zarządzaniu salonami kosmetycznymi i spa – Agnieszka Kühl, przedsiębiorca, inwestor, międzynarodowy trener biznesowy w budowaniu strategii salonów kosmetycznych i spa, dyrektor ds. marketingu w firmie Dr. Baumann Polska;
Lider w nauczaniu języków obcych – Bożena Ziemniewicz, właścicielka BRITISH CENTRE, wielokrotnie nagradzanej firmy szkoleniowej, oraz Centrum Egzaminacyjnego Cambridge English Language Assessment;
Najlepszy produkt kosmetyczny dla kobiet biznesu – Yvene Cosmetics;
Debiut roku 2014 w medycynie estetycznej – ESTELL Medycyna Estetyczna;
Businesswoman publiczności – Sylwia Mażulis, businesswoman, właścicielka marki urodowej Va Bene i Instytutu Urody Va Bene.

Zwyciężczynie oprócz statuetek otrzymały liczne nagrody: zestaw nanokosmetyków od marki Nano Beauty, upominki w postaci kuferków od marki Alles i kwiatów z Kwiaciarni Iwony Hys-Malinowskiej, voucher od She Day Spa & Hair Design, voucher od Instytutu Demia, voucher weekendowy do wykorzystania w czterogwiazdkowym Hotelu Bukowy Park Medical SPA w Polanicy-Zdroju, lifting spray ufundowany przez Yvene Cosmetics, zestaw kosmetyków Mary Kay ufundowany przez Studio Wizażu Beautynow Elżbiety Wiśniewskiej, vouchery od marki Chomisawa, voucher od restauracji San Lorenzo, zestaw kosmetyków od marki Yasumi, voucher weekendowy od czterogwiazdkowego Hotelu Narvil Conference & Spa, torebka od Bagsbaar, zestaw kosmetyków Dr. Baumann, voucher od marki Hultaj Polski, voucher od marki odzieżowej Olsen, voucher od Instytutu Urody Va Bene, voucher na weekendowy pobyt w czterogwiazdkowym Hotelu Moran & SPA, voucher na weekendowy pobyt w czterogwiazdkowym centrum konferencyjno-wypoczynkowym Czarny Groń, voucher od marki PRIMAMODA o wartości 1000 zł na zakup obuwia, voucher od Lampart Group S.A., świadczącej profesjonalne usługi detektywistyczne oraz wywiadowcze skierowane do biznesu, voucher na zabiegi od ESTELL Medycyna Estetyczna, voucher od Gawor Collection.

Atrakcją wieczoru były także wspaniałe pokazy mody marek: Dorota Goldpoint, Olsen, Hultaj Polski, Lattore, Chomisawa i Alles.

Buty do pokazów zapewniła marka PRIMAMODA, a torebki marka Gawor Collection. Makijaż wykonali styliści z sieci perfumerii Mon Credo, o fryzury natomiast zadbali styliści z Dermamedic Palace. Biżuterię do pokazu mody Doroty Goldpoint zapewniła marka luksusowej biżuterii Elluxus, a na czas pokazu mody kolekcji Hultaj Polski o biżuterię we włosach modelek zadbała marka Pradelle. Pokaz Doroty Goldpoint odbył się przy akompaniamencie fortepianu Yamaha w wykonaniu artystki Agnieszki Putkiewicz. Kolekcję prezentowały modelki oraz gwiazdy: Joanna Kurowska, Anna Korcz, Anna Iberszer, Magda Waligórska.

Marka Dorota Goldpoint zapewniła również kreacje wieczorowe prowadzącym.

Dekorację sceny i kwiaty dla wszystkich pań przygotowała Kwiaciarnia Iwony Hys-Malinowskiej.

Galę Businesswoman Roku 2014 spektakularnie zakończył pokaz tańca w wykonaniu profesjonalnych tancerek ze Studia Tańca Roberta Kochanka.

Po części oficjalnej goście zostali zaproszeni na bankiet przygotowany przez: Restaurację Gruzja, Fit 4 You, Oishii Sushi i Przystanek Piekarnia. Degustację wina przygotowała firma Star Wines. Na uczestników wydarzenia czekały również: przepyszny tort od restauracji Smaki Warszawy, degustacja soków Royal Apple, degustacja świeżo wyciskanych soków z wyciskarek Kuvings oraz wody Kinga Pienińska. Ciasteczka z logo Businesswoman & life przygotowała Manufaktura Sweet Concept, a jabłka – firma jablkaznapisami.pl

Partnerami gali byli: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, Hotel Narvil Conference & Spa, Smaki Warszawy, Main Stream QM, Dr. Baumann, Olsen, Chomisawa, Dorota Goldpoint, Mon Credo, adelawarac.com, freedom nieruchomości, Create Yourself, ESTELL, Rent Design, Sweet Concept, Duravit, Va Bene, Grupa JMP, PRIMAMODA, Electra, San Lorenzo, Aktiv Sport, ALMOT Mikołaj Sibora, Royal Apple, Studio Tańca Robert Kochanek, ANKOL, Yvene Cosmetics, Glass Studio Habrat, Mary Kay, Dermamedic Palace, Nano Beauty, Moran Hotel, Bagsbaar, Lattore, Holmes Place, Fit 4 You, Instytut Kosmetyki Estetycznej w Olsztynie, Fruit Life, Pactum, Kwiaciarnia Iwony Hys-Malinowskiej, Jamon, Polka Travel, Wiejska Zagroda Podlasie, Elluxus, YNOX, Bukowy Park, BRITISH CENTRE, Gawor Collection, Złoty Standard, Hultaj Polski, Forever, Pradelle.pl, Czarny Groń, Dorota Oleszkowicz, AJTeam, Interhome, Demia, Alles, Oishii Sushi, Restauracja Gruzja, Studio Wizażu Beautynow Elżbiety Wiśniewskiej, Kocham Wodę, jablkaznapisami.pl

Zespół redakcyjny, który przygotował uroczystość: Elżbieta Jeznach, Monika Nogalska, Diana Siemieniec, Katarzyna Ostrowska i Wioletta Nadolska.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: PressZone, Marketing w spódnicy, Klub Integracji Europejskiej, biznesowy.net, trendz.pl, Idea Domu, Strategie i Biznes, Art Imperium, „Marketer+”, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, Talent.pl, Kobieta Mag, Warszawa w Szpilkach, magazyn „Network”, Infor.pl.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA