REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Relacja z czwartej ogólnopolskiej gali Businesswoman Roku 2014

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Za nami czwarta edycja konkursu o tytuł Businesswoman Roku 2014 organizowanego przez redakcję magazynu „Businesswoman & life”! Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl. Zapraszamy do zapoznania się z relacją z wydarzenia.

Dnia 17 czerwca br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się gala Businesswoman Roku 2014, którą w fenomenalny sposób poprowadziła Adela Warać. Gości powitały Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”, oraz Aleksandra Czechowicz-Woźniak, wicedyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie.

REKLAMA

Uroczysta gala rozpoczęła się od wirtuozyjnej gry na skrzypcach elektrycznych w wykonaniu Doroty Oleszkowicz.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli: Anna Korcz oraz Joanna Kurowska, Anna Iberszer, Magda Waligórska i Robert Kochanek.

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała sześcioosobowa kapituła w składzie:

REKLAMA

Żaneta Poirieux – mentorka rozwoju talentów w biznesie oraz Master Executive Coach (wypracowała około pięciu tysięcy ścieżek karier, tworzy i prowadzi programy rozwojowe dla top managerów międzynarodowych zespołów dyrekcyjnych). Od 15 lat zarządza własną firmą doradczo-szkoleniową BCDevelopment. W 2013 r. otrzymała tytuł Businesswoman Roku 2012 od magazynu „Businesswoman & life”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Justyna Gwiazda-Wapińska – kosmetolog, businesswoman, właścicielka She Day Spa & Hair Design, miejsca, które w całkowicie autorski sposób kreuje rozwiązania i trendy spa w Polsce. Wielokrotnie nagradzana za profesjonalizm i najwyższą jakość usług, m.in. SPA DOSKONAŁE 2014 (wyróżnienie przyznane przez magazyn „Twój Styl”). Autorka wyjątkowego projektu społecznego „By Amazonka była Amazing”.

Dr n. med. Barbara Obłoj – lekarz stomatolog, właścicielka Centrum Ortodoncji i Implantologii Odent. Jest autorką i współautorką ponad 40 publikacji. Od wielu lat aktywnie współpracuje z Fundacją „Rozszczepowe Marzenia” i Fundacją „Z uśmiechem przez życie”. Jej hobby to podróże i narciarstwo.

Elżbieta Jeznach – redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”, prezes Fundacji Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, pomysłodawczyni charytatywnych kalendarzy gwiazd na rzecz SOS Wioski Dziecięce i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.

Mateusz Grzesiak – międzynarodowy wielojęzyczny trener rozwoju osobistego, psycholog, coach, autor sześciu książek z psychologii sukcesu i inteligencji emocjonalnej.

Izabela Szymczak – zdobywczyni statuetki Businesswoman Roku 2013 magazynu „Businesswoman & life”, właścicielka Hair Lab – Kliniki Włosów, Centrum Pomocy Włosom, bohaterka pierwszego odcinka videowywiadów z kobietami biznesu „Nie czekaj na księcia z bajki, załóż własny biznes”.

Rozdanie statuetek w konkursie Businesswoman Roku 2014 zostało poprzedzone przemówieniem Agnieszki Kühl na temat przedsiębiorczości kobiet.

W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło 35 kobiet, a 28 z nich otrzymało wyróżnienia oraz statuetki w poszczególnych kategoriach:

REKLAMA

Lider w zarządzaniu placówkami medycznymi – Beata Drzazga, prezes BetaMed S.A.;
Lider doradztwa strategicznego – Justyna Grabkowska, dyrektor generalna Scotwork Polska;
Lider innowacji – Magdalena Majorczyk, właścicielka Grupy JMP;
Lider w branży bieliźniarskiej – Alicja Wojciechowska, właścicielka marki bieliźniarskiej Alles;
Lider mentoringu biznesowego – Anna Dziełak, właścicielka Main Stream QM;
Lider mody – Renata Gajowy, właścicielka marki Lattore;
Projektowanie i aranżacja wnętrz – Marlena Kościółek, projektantka wnętrz, dekoratorka w firmie YNOX, pomysłodawczyni i twórczyni Wiejskiej Zagrody Podlasie;
Najlepsze instytuty piękna – kosmetologia i medycyna estetyczna – Anna Borowiecka (Żywiałkowska), Żaneta Żywiałkowska, właścicielki Instytutu Kosmetyki Estetycznej w Olsztynie;
Lider w dziedzinie odchudzania – Aleksandra Jabłońska, właścicielka Instytutu Świadomego Odżywiania i Modelowania Sylwetki Demia;
Biznes społecznie odpowiedzialny – Anna Kolisz, wiceprezes Zarządu ANKOL;
Lider w dziedzinie marketingu, PR i komunikacji – Agnieszka Borek, niezależny konsultant ds. marketingu w branży gastronomicznej;
Projektantka roku – ekskluzywna odzież damska – Dorota Goldpoint, projektantka, właścicielka showroomów w Warszawie i Juracie;
Najlepsza kancelaria prawna dla kobiet biznesu – Ewa Bednarek-Wojtal, właścicielka Kancelarii Prawnej Pactum;
Najlepszy salon kosmetyczny dla kobiet – Sylwia Mażulis, businesswoman, właścicielka marki urodowej Va Bene i Instytutu Urody Va Bene;
Lider w branży eventowej – Marta Dunin-Michałowska, prezes Zarządu Mea Group Sp. z o.o.;
Lider w branży MLM – Danuta Bartczak, certyfikowany Forever Business Owner międzynarodowego network marketingowego giganta Forever Living Products;
Lider w branży Incentive Travel – Majka Szura, założycielka biura podróży Polka Travel;
Lider coachingu – Anna Kopciowska, coach, trener rozwoju osobistego, właścicielka YPC Anna Kopciowska;
Lider w branży MICE – Żaneta Berus, prezes Zarządu i dyrektor zarządzająca EXPO XXI Warszawa, członek Zarządu Sapphire Group;
Lider w zarządzaniu obiektami hotelowymi i spa – Grażyna Kowalczyk, dyrektor generalna Hotelu Narvil Conference & Spa;
Charyzmatyczny przywódca – Lolita Brzozowska-Roman, prezes Zarządu Art-Series Sp. z o.o.;
Businesswoman dobrego stylu – Joanna Grabiec, przedsiębiorca, prezes Zarządu oraz współwłaścicielka prężnie rozwijającej się spółki modowej Villa Italia Sp. z o.o. w Brzegu działającej w branży e-commerce;
Najlepsze biuro rachunkowe dla kobiet biznesu – Joanna Lityńska, właścicielka AJTeam Sp. z o.o.;
Lider w zarządzaniu salonami kosmetycznymi i spa – Agnieszka Kühl, przedsiębiorca, inwestor, międzynarodowy trener biznesowy w budowaniu strategii salonów kosmetycznych i spa, dyrektor ds. marketingu w firmie Dr. Baumann Polska;
Lider w nauczaniu języków obcych – Bożena Ziemniewicz, właścicielka BRITISH CENTRE, wielokrotnie nagradzanej firmy szkoleniowej, oraz Centrum Egzaminacyjnego Cambridge English Language Assessment;
Najlepszy produkt kosmetyczny dla kobiet biznesu – Yvene Cosmetics;
Debiut roku 2014 w medycynie estetycznej – ESTELL Medycyna Estetyczna;
Businesswoman publiczności – Sylwia Mażulis, businesswoman, właścicielka marki urodowej Va Bene i Instytutu Urody Va Bene.

Zwyciężczynie oprócz statuetek otrzymały liczne nagrody: zestaw nanokosmetyków od marki Nano Beauty, upominki w postaci kuferków od marki Alles i kwiatów z Kwiaciarni Iwony Hys-Malinowskiej, voucher od She Day Spa & Hair Design, voucher od Instytutu Demia, voucher weekendowy do wykorzystania w czterogwiazdkowym Hotelu Bukowy Park Medical SPA w Polanicy-Zdroju, lifting spray ufundowany przez Yvene Cosmetics, zestaw kosmetyków Mary Kay ufundowany przez Studio Wizażu Beautynow Elżbiety Wiśniewskiej, vouchery od marki Chomisawa, voucher od restauracji San Lorenzo, zestaw kosmetyków od marki Yasumi, voucher weekendowy od czterogwiazdkowego Hotelu Narvil Conference & Spa, torebka od Bagsbaar, zestaw kosmetyków Dr. Baumann, voucher od marki Hultaj Polski, voucher od marki odzieżowej Olsen, voucher od Instytutu Urody Va Bene, voucher na weekendowy pobyt w czterogwiazdkowym Hotelu Moran & SPA, voucher na weekendowy pobyt w czterogwiazdkowym centrum konferencyjno-wypoczynkowym Czarny Groń, voucher od marki PRIMAMODA o wartości 1000 zł na zakup obuwia, voucher od Lampart Group S.A., świadczącej profesjonalne usługi detektywistyczne oraz wywiadowcze skierowane do biznesu, voucher na zabiegi od ESTELL Medycyna Estetyczna, voucher od Gawor Collection.

Atrakcją wieczoru były także wspaniałe pokazy mody marek: Dorota Goldpoint, Olsen, Hultaj Polski, Lattore, Chomisawa i Alles.

Buty do pokazów zapewniła marka PRIMAMODA, a torebki marka Gawor Collection. Makijaż wykonali styliści z sieci perfumerii Mon Credo, o fryzury natomiast zadbali styliści z Dermamedic Palace. Biżuterię do pokazu mody Doroty Goldpoint zapewniła marka luksusowej biżuterii Elluxus, a na czas pokazu mody kolekcji Hultaj Polski o biżuterię we włosach modelek zadbała marka Pradelle. Pokaz Doroty Goldpoint odbył się przy akompaniamencie fortepianu Yamaha w wykonaniu artystki Agnieszki Putkiewicz. Kolekcję prezentowały modelki oraz gwiazdy: Joanna Kurowska, Anna Korcz, Anna Iberszer, Magda Waligórska.

Marka Dorota Goldpoint zapewniła również kreacje wieczorowe prowadzącym.

Dekorację sceny i kwiaty dla wszystkich pań przygotowała Kwiaciarnia Iwony Hys-Malinowskiej.

Galę Businesswoman Roku 2014 spektakularnie zakończył pokaz tańca w wykonaniu profesjonalnych tancerek ze Studia Tańca Roberta Kochanka.

Po części oficjalnej goście zostali zaproszeni na bankiet przygotowany przez: Restaurację Gruzja, Fit 4 You, Oishii Sushi i Przystanek Piekarnia. Degustację wina przygotowała firma Star Wines. Na uczestników wydarzenia czekały również: przepyszny tort od restauracji Smaki Warszawy, degustacja soków Royal Apple, degustacja świeżo wyciskanych soków z wyciskarek Kuvings oraz wody Kinga Pienińska. Ciasteczka z logo Businesswoman & life przygotowała Manufaktura Sweet Concept, a jabłka – firma jablkaznapisami.pl

Partnerami gali byli: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, Hotel Narvil Conference & Spa, Smaki Warszawy, Main Stream QM, Dr. Baumann, Olsen, Chomisawa, Dorota Goldpoint, Mon Credo, adelawarac.com, freedom nieruchomości, Create Yourself, ESTELL, Rent Design, Sweet Concept, Duravit, Va Bene, Grupa JMP, PRIMAMODA, Electra, San Lorenzo, Aktiv Sport, ALMOT Mikołaj Sibora, Royal Apple, Studio Tańca Robert Kochanek, ANKOL, Yvene Cosmetics, Glass Studio Habrat, Mary Kay, Dermamedic Palace, Nano Beauty, Moran Hotel, Bagsbaar, Lattore, Holmes Place, Fit 4 You, Instytut Kosmetyki Estetycznej w Olsztynie, Fruit Life, Pactum, Kwiaciarnia Iwony Hys-Malinowskiej, Jamon, Polka Travel, Wiejska Zagroda Podlasie, Elluxus, YNOX, Bukowy Park, BRITISH CENTRE, Gawor Collection, Złoty Standard, Hultaj Polski, Forever, Pradelle.pl, Czarny Groń, Dorota Oleszkowicz, AJTeam, Interhome, Demia, Alles, Oishii Sushi, Restauracja Gruzja, Studio Wizażu Beautynow Elżbiety Wiśniewskiej, Kocham Wodę, jablkaznapisami.pl

Zespół redakcyjny, który przygotował uroczystość: Elżbieta Jeznach, Monika Nogalska, Diana Siemieniec, Katarzyna Ostrowska i Wioletta Nadolska.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: PressZone, Marketing w spódnicy, Klub Integracji Europejskiej, biznesowy.net, trendz.pl, Idea Domu, Strategie i Biznes, Art Imperium, „Marketer+”, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, Talent.pl, Kobieta Mag, Warszawa w Szpilkach, magazyn „Network”, Infor.pl.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

Ponad 156 mln zł na zagraniczną ekspansję firm! PARP ogłasza wyniki naboru "Promocja marki innowacyjnych MŚP"

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) opublikowała wyniki naboru w konkursie „Promocja marki innowacyjnych MŚP”, realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG). Wsparcie trafi do 183 projektów na łączną kwotę ponad 156 mln zł, które pomogą polskim przedsiębiorstwom w promocji produktów i usług na rynkach międzynarodowych.

REKLAMA

Kim jest rzecznik patentowy i jak wspiera przedsiębiorców?

Do 5 września trwa nabór na aplikację rzecznikowską. To ścieżka kariery m.in. dla absolwentów kierunków prawniczych, technicznych i ścisłych. Problem w tym, że wielu studentów nie ma świadomości, że taki zawód zaufania publicznego istnieje i jaka jest jego rola. W Polsce jest dziś 1 tys. rzeczników patentowych.

Weto prezydenta dla ustawy wiatrakowej a weto dla ustawy o deregulacji w energetyce

Jakie znaczenie ma weto prezydenta dla ustawy wiatrakowej? Najbardziej poszkodowani są mieszkańcy posiadający domy w bezpośrednim sąsiedztwie farm wiatrowych. Mieli otrzymać nawet do 20 tys. zł do podziału dla mieszkańców posiadających nieruchomości w promieniu 1 km od turbiny. Natomiast bardziej problematyczne dla rozwoju OZE jest weto dla Ustawy o deregulacji w energetyce.

Poławianie pereł. W jaki sposób łączyć technologię z autentycznością, by pozyskiwać jak najlepszych kandydatów?

Wyobraź sobie świat, w którym rekrutacja to już nie tylko „polowanie” na talenty, lecz dynamiczny ekosystem przewidywania i kreowania przyszłości organizacji. To scena, na której algorytmy AI nie tylko analizują CV, ale z chirurgiczną precyzją tropią osoby, które za moment zmienią rolę. Czy rekruterzy są gotowi na to, by wykorzystać potencjał AI mądrze, z korzyścią zarówno dla firmy, jak i kandydata?

Fundusz Bezpieczeństwa i Obronności oraz Spółka Specjalnego Przeznaczenia. Ważne zmiany dla polskiej gospodarki i przedsiębiorców [PROJEKT]

W obliczu dynamicznych zmian geopolitycznych i rosnących zagrożeń dla stabilności europejskiej, Polska podejmuje zdecydowane kroki w kierunku wzmocnienia swojej odporności. Jednym z najważniejszych elementów tej strategii jest powołanie Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności – inicjatywy, która nie tylko odpowiada na wymogi Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), ale także stanowi istotny element w budowaniu nowoczesnej, bezpiecznej i innowacyjnej gospodarki.

REKLAMA

Dlaczego warto posiadać konto bankowe za granicą?

Wielu przedsiębiorców w Polsce skupia się na bieżącym prowadzeniu biznesu, dbając o sprzedaż, marketing czy rozwój produktów. Jednak nie zawsze równie dużą wagę przykładają do kwestii związanych z bezpieczeństwem finansowym firmy. W praktyce to właśnie sprawy bankowe i podatkowe mogą przesądzić o stabilności przedsiębiorstwa, a nawet o jego być albo nie być.

Jak chronić tajemnicę przedsiębiorstwa transportowego? Co zrobić w przypadku naruszenia poufności?

Współczesny rynek transportowy charakteryzuje się rosnącą konkurencją, wysoką dynamiką zmian oraz presją na efektywność kosztową. Przedsiębiorstwa działające w tym sektorze muszą nie tylko inwestować we flotę, nowoczesne technologie i kwalifikacje pracowników, ale także skutecznie chronić informacje, które stanowią o ich przewadze rynkowej.

REKLAMA