REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zapraszamy na webinarium "Optymalizacja prac serwisowych w terenie" - 24 października

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy do udziału w webinarium "Optymalizacja prac serwisowych w terenie", które odbędzie się 24 października 2014 r. o godz. 13.00. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl
Firmy, które realizują zadania w rozproszonych geograficznie lokalizacjach, stoją przed wspólnym wyzwaniem – jak najlepiej rozdzielić pracę pomiędzy pracowników i brygady terenowe?

Mogą to być zarówno firmy serwisujące urządzenia i infrastrukturę, jak i firmy stricte usługowe, których pracownicy spędzają znaczną część dnia w samochodzie, podróżując do miejsca kolejnego zlecenia.

REKLAMA

Czy Państwa firma również nieustannie zastanawia się:

  • Jak ograniczyć czas podróży pracowników terenowych?
  • Jak szybko reagować na zgłoszenia awaryjne i przydzielać je właściwym osobom?
  • Jak zbilansować sprzeczne cele szybkiej realizacji zadań z minimalizacją kosztów ich wykonania?
  • Jak uniknąć kar za nieterminowe wykonanie usług?
  • W jakim stopniu rozwinąć organizację serwisową w przypadku wygrania nowego kontraktu?

Oprogramowanie IFS Mobile Workforce Management odpowiada na powyższe pytania w czasie rzeczywistym, budując i utrzymując optymalny harmonogram pracy organizacji serwisowej.

REKLAMA

Zadania są automatycznie przydzielane pracownikom z uwzględnieniem wielu definiowalnych ograniczeń – uprawnień i umiejętności, oprzyrządowania, magazynu części zamiennych czy dostępu do magazynu logistycznego, czasów podróży i natężenia ruchu drogowego, czy ustalonej polityki priorytetowania. Dzięki IFS Mobile Workforce Management maksymalizowana jest marża organizacji serwisowej, gdyż wszystkie decyzje o przydziale zadań, które są podejmowane przez optymalizator, zawsze uwzględniają całościowy obraz sytuacji i wszystkie bieżące uwarunkowania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dzięki dobrze udokumentowanym interfejsom webserwisowym nasze rozwiązanie może współpracować z dowolnym oprogramowaniem firm trzecich – rozwiązaniami mobilnymi, programami dziedzinowymi zaplecza czy systemami ERP. Dotyczy to oczywiście również systemu IFS Applications, który pozwala na skonfigurowanie pełnego rozwiązania klasy EAM czy ERP.

Webinarium skierowane jest do szeroko rozumianego segmentu firm zarządzających pracownikami mobilnymi. Grupa ta obejmuje zarówno firmy eksploatujące własną infrastrukturę, firmy prowadzące serwis sprzedanych urządzeń (własnych bądź innych producentów), jak również firmy, realizujące usługi w terenie (rzeczoznawcy, windykatorzy, przedstawiciele handlowi itp.).


Agenda:

  • Prezentacja na żywym systemie rozwiązania do optymalizacji harmonogramu prac w terenie
  • Omówienie funkcjonalności rozwiązania mobilnego na przykładzie serwisu urządzeń
  • Podsumowanie

Termin:

24 października 2014 roku, początek o godz. 13.00 – zakończenie o godz. 14:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącemu)

Prowadzący:

REKLAMA

Bartłomiej Denkowski, PreSales Manager IFS Poland Sp. z o.o. Bartłomiej Denkowski od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant, a następnie kierownik projektów, uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących procesy logistyczne i dystrybucyjne.

Obecnie pracuje na stanowisku PreSales Manager i jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. W roku 2001 uzyskał certyfikat APICS-CPIM. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. 

Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.

Organizatorzy:

Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową przedsiębiorstwa (Enterprise Service Management; ESM).

Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej podstawowej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS). Firma IFS obsługuje ponad 2200 klientów na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez swoich partnerów w ponad 60 krajach.

 

decyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, APS, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA