REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezpłatne szkolenie „IFS Applications dla firm serwisowych” - 10 października 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube
Biznes, internet, szkoleni / fot. Fotolia
Biznes, internet, szkoleni / fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Serwis decyzje- IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line „IFS Applications dla firm serwisowych”, które odbędzie się 10 października 2014 r. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Planowanie zadań w organizacji rozproszonej, gdzie harmonogram pracy załogi składa się w znacznej mierze z czasu podróży, jest złożonym i żmudnym zadaniem dla dyspozytora, odpowiedzialnego za przydział zadań w taki sposób, aby minimalizować koszty podróży przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego standardu czasów realizacji usług, jak również przy zapewnieniu spełnienia wszystkich istotnych wymagań – m.in. uprawnień, umiejętności, dostępności części zamiennych czy oprzyrządowania, pojemności środka transportu itp.

REKLAMA

REKLAMA

Harmonogramowanie serwisu jest również dużym wyzwaniem informatycznym z uwagi na ogromną złożoność obliczeniową, zaś utworzony harmonogram szybko ulega degradacji na skutek zmian i nieprzewidzianych zdarzeń.

 Oprogramowanie oferowane przez firmę IFS rozwiązuje zagadnienie optymalizacji harmonogramu prac serwisowych w czasie rzeczywistym, nieustannie reagując na zmiany, które pojawiają się w ciągu dnia pracy.

REKLAMA

 Budowa optymalnego harmonogramu daje wymierne korzyści biznesowe: skrócenie czasu podróży, co przekłada się zarówno na niższe koszty, jak też większą ilość zadań realizowanych w ciągu dnia Rośnie też satysfakcja i lojalność klientów.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

 Kluczowym elementem środowiska IT dla firm serwisowych jest również aplikacja mobilna, która zostanie zaprezentowana na przykładzie rozwiązania dla serwisu urządzeń i infrastruktury. Rozwiązanie to współpracuje ze zintegrowanym systemem wspomagającym zarządzanie IFS Applications, który jest konfigurowalną, jednorodną platformą zarządczą, wspierającą zarówno krytyczne procesy biznesowe – w szczególności procesy zarządzania serwisem – jak i szereg procesów wspierających i komplementarnych: finanse, księgowość, kadry, płace, obieg dokumentów i in.

Webinarium skierowane jest do szeroko rozumianego segmentu firm zarządzających pracownikami mobilnymi. Grupa ta obejmuje zarówno firmy eksploatujące własną infrastrukturę, firmy prowadzące serwis sprzedanych urządzeń (własnych bądź innych producentów), jak również firmy, realizujące usługi w terenie (rzeczoznawcy, windykatorzy, przedstawiciele handlowi itp.).


Agenda:

  • Prezentacja na żywym systemie rozwiązania do optymalizacji harmonogramu prac w terenie
  • Omówienie funkcjonalności rozwiązania mobilnego na przykładzie serwisu urządzeń
  • Podsumowanie

Termin:

10 października 2014 roku, początek o godz. 10.00 – zakończenie o godz. 11:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącemu)


Prowadzący:

Bartłomiej Denkowski, PreSales Manager IFS Poland Sp. z o.o. Bartłomiej Denkowski od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant, a następnie kierownik projektów, uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących procesy logistyczne i dystrybucyjne.

Obecnie pracuje na stanowisku PreSales Manager i jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. W roku 2001 uzyskał certyfikat APICS-CPIM. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.


Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.


Organizatorzy:

Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową przedsiębiorstwa (Enterprise Service Management; ESM).

Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej podstawowej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS). Firma IFS obsługuje ponad 2200 klientów na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez swoich partnerów w ponad 60 krajach.

 

decyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, APS, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.

Kontakt z organizatorem: Serwis decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA