REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"

REKLAMA

Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu", które odbędzie się 27 marca 2014 r. w Warszawie.

Adresaci szkolenia:

  •     asystentki / sekretarki
  •     wszyscy ci, którzy na co dzień zajmują efektywną obsługą biura

Plan szkolenia:

  1.     Rodzaje sekretariatów i ich zadania w nowoczesnej organizacji.
  2.     Kwalifikacje sekretarki.
  3.     Jak Cię widzą tak Cię piszą – etykieta ubioru służbowego.
  4.     Komunikacja interpersonalna w sekretariacie;
    1.         komunikacja werbalna;
    2.         komunikacja niewerbalna;
  5.     Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  6.     Współpraca z przełożonym.
    1.         osobowość menedżera;
    2.         style zarządzania;
  7.     Organizacja pracy i wyposażenie sekretariatu;
    1.         organizacja miejsca pracy (meble, techniczne środki pracy, pozostałe wyposażenie);
    2.         organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
  8.     Metody i techniki zarządzania czasem.
  9.     Sprawy ważne a pilne.
  10.     Nawyki i techniki osób wydajnych i efektywnych.
  11.     Złodzieje czasu i sposoby radzenia sobie z nimi.
  12.     Informacja w pracy biurowej;
    1.         rola informacji w procesie decyzyjnym
    2.         zasady obiegu pism
    3.         systemy kancelaryjne
    4.         przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
  13.     Prawne podstawy postępowania z dokumentacją.
  14.     System zarządzania dokumentacją jako narzędzie usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem.
  15.     Rodzaje i znaczenie dokumentów występujących w przedsiębiorstwach.
  16.     Zasady obiegu pism.
  17.     Tworzenie procedur wewnętrznych- regulaminy i instrukcje.
  18.     Nadzór i ochrona dokumentacji.
  19.     Elektroniczny obieg dokumentów – możliwości techniczne.
  20.     Elektroniczne zarządzanie dokumentacją.
  21.     Digitalizacja dokumentacji.
  22.     Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim.
  23.     Rozmowy telefoniczne – metody i techniki.
  24.     Korespondencja pisemna;
    1.         szata graficzna
    2.         tajemnice skutecznych listów, faksów, e-maili
  25.     Podróże służbowe organizacja i zasady rozliczania.
  26.     Ochrona danych osobowych w sekretariacie.
  27.     Etyka i savior- vivre w biznesie.

Zadaj pytanie: Forum Kadry

REKLAMA

PROWADZĄCY:

Wykładowca, konsultant z dużym stażem trenerskim. Wieloletni nauczyciel na kierunkach prawa i administracji przedmiotów związanych z organizacją i techniką pracy biurowej. Posiada bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu procedur dotyczących obiegu dokumentacji, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Od 2006 prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania dokumentacją i informacją, procedur archiwizacyjnych oraz profesjonalnego sekretariatu.

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PROFESJONALNA-OBSLUGA-SEKRETARIATU-324

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA