REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ogólnopolski Kongres Kadry i Płace 2014 „Najnowsze zmiany przepisów oraz praktyka ich stosowania” 18-19 marca 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na Ogólnopolski Kongres Kadry i Płace 2014 „Najnowsze zmiany przepisów oraz praktyka ich stosowania”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 18-19 marca 2014 r.

Czas: 18-19.03.2014 r.

REKLAMA

Miejsce: Hotel Sheraton***** Warszawa

Szanowni Państwo,
Zapraszamy Państwa do udziału w kongresie organizowanym przez Polexpert oraz Infor Training. Zaproszeni do współpracy specjaliści podzielą się z Państwem praktyczną wiedzą z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, wynagrodzeń i zagadnień związanych z obsługą programu PŁATNIK. Omówione zostaną najnowsze zmiany przepisów oraz praktyczne rozwiązania. Kongres jest okazją do wymiany doświadczeń i spotkań z trenerami przy stolikach eksperckich, podczas których mają Państwo możliwość uzyskania odpowiedzi na swoje pytania.

Program przewiduje następujące wystąpienia:

  •     Ustalanie wysokości i podstawy wymiaru zasiłków w szczególnych przypadkach – Specjalista z Centrali ZUS
  •     Podatek dochodowy od osób fizycznych – nowe wykładnie – Piotr Kossakowski
  •     Najnowsze zmiany w programie PŁATNIK – Ekspert z zakresu obsługi programu Płatnik
  •     Czas pracy 2014 po zmianach – Mec. Piotr Wojciechowski
  •     Rekompensata za pracę nadliczbową w kontekście nowelizacji przepisów o czasie pracy – Aldona Salamon
  •     Najnowsze zmiany w prawie pracy – Mec. Anna Telec

Zobacz również serwis: Indywidualne prawo pracy

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zaproszeni Prelegenci:

REKLAMA

Piotr Kossakowski - ekspert z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, ceniony wykładowca od wielu lat współpracujący z Polexpert. Napisał kilka komentarzy autorskich do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Był trenerem w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach sektorowego programu operacyjnego rozwój zasobów ludzkich 2004-2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Aldona Salamon jest specjalistą prawa pracy i zarządzania personelem, absolwentka studiów podyplomowych o kierunkach: prawo pracy, prawo ubezpieczeń społecznych i gospodarczych, zarządzanie personelem. Doświadczony praktyk z 14 letnim stażem pracy na stanowisku szefa działu personalnego. Trener i wykładowca współpracujący z kilkoma firmami szkoleniowymi m. in. w zakresie szkoleń z tematyki naliczania wynagrodzeń. Współautorka publikacji "Płace od A do Z w 2010r.", autorka artykułów w czasopiśmie „Sposób na płace”.

REKLAMA

Mec.Piotr Wojciechowski - Adwokat, niezależny ekspert prawa pracy, były inspektor pracy. W latach 2004-2008 wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. Wcześniej zatrudniony w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, gdzie brał czynny udział w sporządzaniu opinii prawnych na temat obowiązujących przepisów prawa pracy. Brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi tworzonymi na potrzeby kolejno wybieranych rządów, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej działającej przy Ministrze Pracy oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy zajmującej się tworzeniem nowego ustawodawstwa. Od 2009 r. prowadzi samodzielną praktykę doradczą w różnych formach, łącząc swoje bogate doświadczenie zawodowe z bardzo cenionymi umiejętnościami przekazywania wiedzy. Wykładowca prawa pracy na renomowanych uczelniach oraz autor licznych publikacji.

Mec.Anna Telec - Radca prawny, założycielka Kancelarii Prawa Pracy specjalizującej się w szeroko pojętej problematyce prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Były wieloletni sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie odwoławczego Wydziału Pracy. Doświadczony wykładowca prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień i problemów związanych z czasem pracy. Prowadziła szkolenia sędziów, asystentów, aplikantów sądowych, pracowników działów personalnych i HR. Wykładowca w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy na łamach m.in. “Rzeczpospolitej”, “Gazety Prawnej”, Wydawnictwa C.H.Beck, Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Współautor Komentarza do Kodeksu pracy pod redakcją dr. Krzysztofa Walczaka Wydawnictwo C.H.Beck. Członek Stowarzyszenia Prawa Pracy. Prowadzi wykłady dla aplikantów radcowskich OIRP w Warszawie z zakresu prawa pracy.

Zadaj pytanie: Forum Kadry

Ekspert z zakresu obsługi programu Płatnik. Wieloletni pracownik Centrali ZUS.

Specjalista z Centrali ZUS. Autorka wielu publikacji, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, od lat związana z Polexpert

Więcej informacji:

http://www.polexpert.com.pl/szkolenia/edycja-szkolenia/id23759/Konferencje/Ogolnopolski-Kongres-Kadry-i-Place-2014-Najnowsze-zmiany-przepisow-oraz-praktyka-ich-stosowania-Prawo-pracy-ZUS-podatek-dochodowy.html

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

REKLAMA

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

REKLAMA

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

REKLAMA