REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Współpraca biznesu z edukacją - debata ekspertów z Lublina

REKLAMA

Współpraca biznesu z edukacją będzie przedmiotem debaty ekspertów w ramach projektu "Biznes dla edukacji". Seminarium odbędzie się dnia 21 listopada 2013 r. w Lublinie.

REKLAMA

Jak kształcić zgodnie z potrzebami rynku? Jak skutecznie budować wizerunek pracodawcy w szkołach i na uczelniach? Na te pytania odpowiedzi udzielą eksperci z lubelskich instytucji, uczelni oraz firm, którzy 21 listopada wezmą udział w Seminarium Biznes dla edukacji organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości przy współpracy Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

REKLAMA

Seminarium realizowane w ramach projektu Biznes dla edukacji odbędzie się 21 listopada w Hotelu Europa, przy ulicy Krakowskie Przedmieście 29 w Lublinie. Wydarzenie ma na celu kontynuację debaty dotyczącej potrzeby współpracy biznesu z edukacją oraz konsekwencji do jakich brak takiej kooperacji prowadzi. - Chcemy uświadamiać pracodawcom, że ich merytoryczna obecność w szkołach i na uczelniach to recepta na pozyskanie efektywnej kadry, a tym samym inwestycja w długofalowy rozwój organizacji – komentuje Anna Świebocka-Nerkowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kapitału Ludzkiego PARP.

Zagadnienia

Wystąpienia praktyków oraz przedstawicieli lubelskich placówek edukacyjnych poświęcone będą m.in. zagadnieniu niedopasowania kompetencyjnego na polskim rynku pracy oraz narzędziom współpracy biznesu z edukacją. Zaprezentowane zostaną również rozwiązania i dobre praktyki służące kształceniu zgodnie z potrzebami rynku i tym samym – ograniczaniu bezrobocia młodych i wspieraniu ich przedsiębiorczości. Kluczowym punktem seminarium będzie debata z udziałem przedstawicieli lokalnych instytucji, uczelni oraz firm poświęcona najważniejszym wyzwaniom w obszarze edukacji z uwzględnieniem potrzeb pracodawców.

Biznes dla edukacji

Seminaria Biznes dla edukacji to cykl 16 regionalnych spotkań organizowanych w każdym z województw. Mają one na celu wywołanie szerokiej społecznej debaty dotyczącej potrzeby kompleksowej współpracy przedsiębiorców ze szkołami ponadgimnazjalnymi oraz wyższymi. Konferencje skierowane są głównie do dyrektorów personalnych, HRowców i menedżerów. Szczegółowe informacje na temat seminarium dostępne są na stronie projektu www.biznesdlaedukacji.parp.gov.pl.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zadaj pytanie: Forum Kadry

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA