REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Praktyka w zamówieniach publicznych dla energetyki – II edycja

REKLAMA

REKLAMA

W związku z ogromnym zainteresowaniem tematyką zamówień publicznych w energetyce, jakie odnotowaliśmy przy okazji organizacji sierpniowych warsztatów w Katowicach - SC Consulting oraz PowerMeetings.pl postanowiło zorganizować drugą edycję tego spotkania. Obszar zamówień publicznych okazał się być niezmiernie aktualnym i ważnym aspektem działalności przedsiębiorstw branży energetycznej.

Jednak tym razem, na warsztaty „Praktyka w zamówieniach publicznych dla energetyki - II edycja" zapraszamy 15 listopada 2012 r. do Centrum Konferencyjnego Golden Floor w Millennium Plaza w Warszawie.

REKLAMA

Zgodnie z sugestiami uczestników I edycji spotkania, tym razem w programie listopadowych warsztatów umieściliśmy kilka nowych aspektów, które z pewnością dodatkowo wzbogacą Państwa wiedzę w tym temacie.

REKLAMA

Jedną z ciekawszych nowości jest instytucja dialogu technicznego, która wydaje się być idealnym narzędziem dla przeprowadzania zamówień publicznych w sektorach infrastrukturalnych, takich jak energetyka, gazownictwo czy ciepłownictwo. Pytaniem aktualnym jednak jest, czy rzeczywiście tak jest i jakie są doświadczenia ze stosowania takich rozwiązań oraz jak ma wyglądać ta procedura w Polsce.

Ostatnie problemy na rynku wykonawców świadczących usługi dla energetyki pokazują, że kwestia wykluczenia wykonawcy w procesie upadłości ma duże znaczenie dla zamawiających. Kolejnym więc zagadnieniem wartym zauważenia jest, czy pozwalają na to przepisy i jakie metody zabezpieczania interesów ustawodawca chce wprowadzić nowelizacją.

Trzecim ważnym w ostatnim czasie tematem jest formalne i ekonomiczne miejsce podwykonawcy przy udzielaniu i realizacji zamówień publicznych, co ma szczególne znaczenie przy kapitałochłonnych i skomplikowanych inwestycjach w energetyce, gdzie zamówienia wykonują liczne firmy podwykonawcze.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Praktyka w zamówieniach publicznych dla energetyki – II edycja

Termin: 15 listopada 2012

Lokalizacja: Millennium Plaza, Centrum Konferencyjne Golden Floor, XV p., Warszawa

Warsztaty mają na celu przedstawienie Państwu najnowszych rozwiązań zawartych w Prawie zamówień publicznych. Zaproszeni przez nas Eksperci wskażą najistotniejsze problemy, omówią możliwe ich rozwiązania i postarają się odpowiedzieć na każde Państwa pytanie.

W trakcie spotkania zostaną omówione m.in. następujące kwestie:

  • Nowe możliwości swobodnego dialogu zamawiającego z wykonawcą (dialog techniczny)
  • Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania - praktyka i orzecznictwo
  • Kształtowanie i zasady weryfikacji warunków udziału w postępowaniu - zwiększenie szans na prawidłowe wykonanie zamówienia
  • Zamówienia publiczne finansowane ze środków UE
  • Zabezpieczanie roszczeń podwykonawców robót budowlanych od generalnego wykonawcy – korzystne, czy nie?
  • Jak przeciwdziałać doborowi podwykonawców nie gwarantujących realizacji zadań
  • Zamówienia publiczne a ubezpieczenia - kluczowe problemy i możliwe rozwiązania

Do grona prelegentów – podobnie jak przy poprzedniej edycji warsztatów - zaprosiliśmy m.in. przedstawicieli renomowanych kancelarii prawnych, a także firm, które dysponują doświadczeniem w tym temacie. Swój udział potwierdzili:

  • Mec. Łukasz Szatkowski, Kancelaria Prawna WEIL
  • Mec. Jarosław Jankowski, Kancelaria Prawna WEIL
  • Mec. Agnieszka Chwiałkowska, Kancelaria Prawna WKB
  • Mec. Wojciech Hartung, Kancelaria Prawna DZP
  • Mec. Łukasz Górny, Broker Ubezpieczeniowy EIB

Ze względu na warsztatowy charakter spotkania ilość miejsc ograniczona.

Więcej informacji: http://scc.com.pl/konferencje/en/ppe2/

Zapraszam
Agnieszka Kozłowska
SC Consulting
PowerMeetings.pl

22 740 67 80

Agnieszka.kozlowska@scc.com.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

REKLAMA

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

REKLAMA