Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa
REKLAMA
REKLAMA
Reklamacje – jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców Wszechnica Podatkowa
REKLAMA
REKLAMA
W książce znajdziesz zasady przyjmowania reklamacji m.in. w oparciu o przepisy regulujące odpowiedzialność sprzedawcy z powodu niezgodności towaru z umową i gwarancją przy sprzedaży konsumenckiej a także rękojmię za wady i kwestie gwarancji jakości w obrocie poza konsumenckim. Przedstawiono też prawo konsumenta do odstąpienia, bez żadnego powodu, od umowy sprzedaży w przypadku umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (m.in. przez Internet). Oprócz ogólnych zasad przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, w książce omówione zostały także sposoby rozliczania przez sprzedawcę uznanych reklamacji. W poradniku zawarto wiele gotowych wzorów pism, a wszystkie zagadnienia przedstawione zostały na przykładach.
W serii Biblioteka Przedsiębiorcy polecamy również przystępne omówienia: Faktury VAT, Gotowe pisma do Urzędu Skarbowego, Jak napisać poprawny biznesplan, Kontrola w twojej firmie, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów w praktyce, Ryczałt w praktyce, Własna firma jak założyć i poprowadzić, Zasady BHP w praktyce, ZUS – obowiązki pracodawcy.
Zapraszamy do księgarni internetowej www.wszechnicapodatkowa.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.