REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

ROK od RODO. Jak w praktyce przetwarzać dane osobowe - warsztaty

Subskrybuj nas na Youtube
ROK od RODO. Jak w praktyce przetwarzać dane osobowe - warsztaty
ROK od RODO. Jak w praktyce przetwarzać dane osobowe - warsztaty

REKLAMA

REKLAMA

4 maja 2019 r., prawie ROK po RODO, wchodzi tzw. duża nowelizacja, która zmieni 160 ustaw! Chcesz przygotować się do zmian? Prowadzisz swoją działalność lub organizacje? Myślisz w jaki sposób wdrożyć RODO lub czy zrobiłeś to prawidłowo? Chcesz dbać o bezpieczeństwo swoje i swoich klientów? Na te pytania odpowiedzą eksperci podczas warsztatów, które odbędą się 25 kwietnia 2019 r. w Gdańsku. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

www.pharos.pl

REKLAMA

REKLAMA

zaprasza na kolejną edycje warsztatów Prawa do Kawy

                                                                       

Zapisz się i przyjdź zapytać doświadczonych Inspektorów Ochrony Danych Osobowych.

REKLAMA

25 kwietnia 2019 r w godzinach 17:30 - 20:00,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Gdańsk - O4 Coworking, sala Venus w Olivia Business Centre.

Rejestracja: 17:30- 17:45.

Część I 17:45 - 18:45.

Michał Zajdowicz :

  1. Jak wyglądał Świat 25 maja 2018 - histeryczny początek RODO .
  2. Wysyp absurdów - skąd to się wzięło?
  3. Czy polscy Administratorzy danych dobrze rozumieją istotę RODO - na czym się skupiono i czy naprawdę to ma sens?
  4. Pierwsze komentarze i wytyczne.
  5. Co jest naprawdę ważne w RODO, na czym się skupić - 11 miesięcy obserwacji i doświadczeń.
  6. UODO - jak działa i czy rzetelnie podchodzi do tematu.
  7. Pierwsza kara - straszak czy raczej norma?
  8. Co dalej z RODO?

Michał Zajdowicz - specjalista ds. ochrony danych osobowych, właściciel PHAROS.

Danymi osobowymi zajmuje się od 2005 roku pełniąc obowiązki ABI w spółkach informatycznych Emax i Sygnity. Od 2011 rozwija własną działalność służąc kompleksowym wsparciem w zakresie ochrony danych osobowych, pełniąc obowiązki IOD (a wcześniej ABI), opracowując procedury, uczestnicząc w realizacji szeregu audytów bezpieczeństwa oraz prowadząc szkolenia i warsztaty. Członek ogólnopolskiego Stowarzyszenia Inspektorów Danych Osobowych.

18:45 - 19:00 Przerwa na kawę i networking.

Część II 19:00 - 20:00.

Magda Judejko:

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych zwykłych i szczególnych kategorii danych.
  2. Czy zawsze potrzebna jest zgoda? Jak zbierać zgodę?
  3. Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.
  4. Jak przetwarzać dane osobowe kandydata do pracy i pracownika?
  5. Przetwarzanie danych osobowych, a marketing. Legalny mailing, konkursy na fb, profilowanie.

Magda Judejko - Prawnik i specjalista ds. ochrony danych osobowych.

Jest Inspektorem ochrony danych osobowych i zajmuje się audytem, wdrożeniem RODO oraz organizacją i przeprowadzaniem szkoleń dla przedsiębiorców w www.pharos.pl. Pomaga przedsiębiorcom, start up i ecommerce doradzając, pisząc regulaminy, umowy, wnioski o dofinansowanie. Zajmuje się organizacją eventów i warsztatów (Prawo do Kawy). Animuje kulture w fundacji 3100 oraz stowarzyszeniu Kod Krowa.

Prawo do Kawy to cykl spotkań, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń oraz networking różnych środowisk, w szczególności, środowisk prawniczych i biznesowych >>> https://www.facebook.com/Prawo-do-Kawy-54652749547

Wstęp na pierwsze szkolenie ROK od RODO jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona do 25 przedsiębiorców. Rejestracja jest obowiązkowa na https://rokodrodo.evenea.pl.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA