REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

ROK od RODO. Jak w praktyce przetwarzać dane osobowe - warsztaty

Subskrybuj nas na Youtube
ROK od RODO. Jak w praktyce przetwarzać dane osobowe - warsztaty
ROK od RODO. Jak w praktyce przetwarzać dane osobowe - warsztaty

REKLAMA

REKLAMA

4 maja 2019 r., prawie ROK po RODO, wchodzi tzw. duża nowelizacja, która zmieni 160 ustaw! Chcesz przygotować się do zmian? Prowadzisz swoją działalność lub organizacje? Myślisz w jaki sposób wdrożyć RODO lub czy zrobiłeś to prawidłowo? Chcesz dbać o bezpieczeństwo swoje i swoich klientów? Na te pytania odpowiedzą eksperci podczas warsztatów, które odbędą się 25 kwietnia 2019 r. w Gdańsku. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

www.pharos.pl

REKLAMA

zaprasza na kolejną edycje warsztatów Prawa do Kawy

                                                                       

Zapisz się i przyjdź zapytać doświadczonych Inspektorów Ochrony Danych Osobowych.

25 kwietnia 2019 r w godzinach 17:30 - 20:00,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Gdańsk - O4 Coworking, sala Venus w Olivia Business Centre.

Rejestracja: 17:30- 17:45.

Część I 17:45 - 18:45.

Michał Zajdowicz :

  1. Jak wyglądał Świat 25 maja 2018 - histeryczny początek RODO .
  2. Wysyp absurdów - skąd to się wzięło?
  3. Czy polscy Administratorzy danych dobrze rozumieją istotę RODO - na czym się skupiono i czy naprawdę to ma sens?
  4. Pierwsze komentarze i wytyczne.
  5. Co jest naprawdę ważne w RODO, na czym się skupić - 11 miesięcy obserwacji i doświadczeń.
  6. UODO - jak działa i czy rzetelnie podchodzi do tematu.
  7. Pierwsza kara - straszak czy raczej norma?
  8. Co dalej z RODO?

Michał Zajdowicz - specjalista ds. ochrony danych osobowych, właściciel PHAROS.

Danymi osobowymi zajmuje się od 2005 roku pełniąc obowiązki ABI w spółkach informatycznych Emax i Sygnity. Od 2011 rozwija własną działalność służąc kompleksowym wsparciem w zakresie ochrony danych osobowych, pełniąc obowiązki IOD (a wcześniej ABI), opracowując procedury, uczestnicząc w realizacji szeregu audytów bezpieczeństwa oraz prowadząc szkolenia i warsztaty. Członek ogólnopolskiego Stowarzyszenia Inspektorów Danych Osobowych.

18:45 - 19:00 Przerwa na kawę i networking.

Część II 19:00 - 20:00.

Magda Judejko:

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych zwykłych i szczególnych kategorii danych.
  2. Czy zawsze potrzebna jest zgoda? Jak zbierać zgodę?
  3. Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.
  4. Jak przetwarzać dane osobowe kandydata do pracy i pracownika?
  5. Przetwarzanie danych osobowych, a marketing. Legalny mailing, konkursy na fb, profilowanie.

Magda Judejko - Prawnik i specjalista ds. ochrony danych osobowych.

REKLAMA

Jest Inspektorem ochrony danych osobowych i zajmuje się audytem, wdrożeniem RODO oraz organizacją i przeprowadzaniem szkoleń dla przedsiębiorców w www.pharos.pl. Pomaga przedsiębiorcom, start up i ecommerce doradzając, pisząc regulaminy, umowy, wnioski o dofinansowanie. Zajmuje się organizacją eventów i warsztatów (Prawo do Kawy). Animuje kulture w fundacji 3100 oraz stowarzyszeniu Kod Krowa.

Prawo do Kawy to cykl spotkań, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń oraz networking różnych środowisk, w szczególności, środowisk prawniczych i biznesowych >>> https://www.facebook.com/Prawo-do-Kawy-54652749547

Wstęp na pierwsze szkolenie ROK od RODO jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona do 25 przedsiębiorców. Rejestracja jest obowiązkowa na https://rokodrodo.evenea.pl.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

REKLAMA

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA