REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Największa konferencja zakupowa w Polsce obchodzi 5. Jubileusz – PROCON/POLZAK 2018

Największa konferencja zakupowa w Polsce obchodzi 5. Jubileusz – PROCON/POLZAK 2018 /Fot. Fotolia
Największa konferencja zakupowa w Polsce obchodzi 5. Jubileusz – PROCON/POLZAK 2018 /Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Największa konferencja zakupowa w Polsce PROCON/POLZAK odbędzie się w Warszawie w dniach 22-23 października 2018 w Hotelu Marriott. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Dla niektórych – to piąta, dla innych już piętnasta edycja konferencji. Wydarzenia, które kontynuuje 10-letnią tradycję konferencji POLZAK.

REKLAMA

Na przestrzeni ostatnich pięciu lat, PROCON/POLZAK stał się kluczowym wydarzeniem wpisywanym do kalendarzy przez praktyków zakupowych.

REKLAMA

Konferencja przekroczyła już granicę 400 uczestników, tym samym utrzymując tytuł największej konferencji zakupowej w Polsce. W tym roku, organizatorzy planują przyjąć 500 gości, zachowując dotychczasowy charakter wydarzenia – platformy wymiany wiedzy branżowej, najlepszych praktyk z zakresu zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw oraz innowacyjnych rozwiązań.

Okrągły jubileusz uświetnią najlepsi prelegenci poprzednich edycji wydarzenia. Bezspornie jednak, głównym gwoździem programu będzie ikona współczesnych zakupów – żyjąca legenda - dr Peter Kraljič. Twórca spopularyzowanej macierzy, która nieustannie od 35 lat jest wykorzystywana w działach zakupów na całym świecie.

PROCURE VALUE – NOT COSTS

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W ubiegłym roku, prelegenci i uczestnicy skoncentrowali się na koncepcji Zakupy 4.0. W październiku 2018, tematem przewodnim będzie hasło: Procure value – not costs. Wiele mówi się o zmianie roli zakupów w organizacjach – z funkcji polegającej stricte na cięciu kosztów do funkcji kreatora wartości.

- Wykorzystując nowe narzędzia i technologie nowoczesne zakupy koncentrują się już nie wyłącznie na kosztach, ale przede wszystkim na wartości dodanej, którą w dłuższym okresie wnosi do firmy wybrane przez nas rozwiązanie i partner biznesowy – mówi Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszania Menedżerów Logistyki i Zakupów.

REKLAMA

Celem konferencji będzie pokazanie jak przeprowadzić transformację działu zakupów, budować jego pozycję w oczach klienta wewnętrznego, tworzyć przewagę konkurencyjną oraz jak mierzyć się postępującą automatyzacją procesów do tej pory wykonywanych przez ludzi.

- PROCON/POLZAK stanowi kompendium wiedzy specjalistycznej na temat trendów rynkowych, innowacyjnych rozwiązań i inspirujących case studies. Jednocześnie, od lat, tworzy platformę networkingową dla wszystkich przedstawicieli branży zakupowej. – dodaje Mateusz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający w OptiBuy.

Wzorem lat ubiegłych, program PROCON/POLZAK 2018 będzie podzielony na równoległe bloki tematyczne.

  • Zarządzanie talentem
  • Zakupy produkcyjne (direct)
  • Zakupy pośrednie (indirect)
  • Zakupy inwestycyjne (CAPEX)
  • Procesy i narzędzia
  • Zarządzanie ryzykiem
  • eProcurement
  • Panele Dyskusyjne i Stoliki Tematyczne.

Stoliki tematyczne – małe grupy dyskusyjne, które po raz pierwszy pojawiły się na konferencji w ubiegłym roku – powrócą w ulepszonej formie. Ich charakter pozwala na swobodną, moderowaną dyskusję w gronie praktyków i ekspertów.

PROCON/POLZAK odbędzie się po raz pierwszy w historii w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 22-23 października 2018.

Organizatorzy:

OptiBuywww.optibuy.com

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)www.psml.pl

Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kryzys wizerunkowy polskich firm 2024: skutki i działania naprawcze [PRZYKŁADY]

Wizerunek przedsiębiorstwa to kluczowy element jego sukcesu. W Polsce, w ciągu ostatnich lat, wiele firm doświadczyło kryzysów wizerunkowych, które wpłynęły na ich postrzeganie przez klientów, partnerów biznesowych i społeczeństwo. Kryzysy te mają różne przyczyny, od błędów zarządzania po problemy produktowe czy etyczne. W artykule analizujemy przykłady polskich przedsiębiorstw, które w 2024 roku zmagały się z kryzysami wizerunkowymi, oraz przedstawiamy działania, jakie należy podjąć, aby ocieplić wizerunek firmy po tego rodzaju zdarzeniach.

Ważne dla właścicieli małych sklepów internetowych i konsumentów: te trendy w e-commerce mocno zmienią styl e-zakupów w 2025 roku

Po skokowych wzrostach zakupów internetowych z czasu pandemii, mijający rok przyniósł wyraźnie spokojniejsze tempo rozwoju handlu online. Nowe przyspieszenie może jednak pojawić się za sprawą jeszcze wygodniejszych rozwiązań płatniczych, które zyskały na popularności w ostatnich miesiącach.

Kłopoty z finansami w firmie. Do tradycyjnych zagrożeń: zatory płatnicze, problem z uzyskaniem finansowania dołącza w 2025 roku potrzeba wali z hakerami

Największe zagrożenie dla polskiej przedsiębiorczości w 2025 roku eksperci widzą w narastających zatorach płatniczych, ograniczonym dostępie do finansowania i rosnącej liczbie ataków hakerskich. To ostatnie zwiększy zapotrzebowanie firm na inwestycje w cyberbezpieczeństwo.

Nowe technologie całkowicie odmieniają sposób działania firm ochroniarskich. Poza dbałością o bezpieczeństwo ludzi i obiektów pozwalają monitorować pracę ochroniarzy

Wiele czynności, dziś wykonywanych przez pracowników ochrony, zostanie zastąpionych (lub już jest zastępowanych) nowoczesnymi technologiami. Nie znaczy to, że branża pracowników ochrony zniknie, jednak bez wątpienia zmaleje liczba etatów.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości 2025. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o stosowanie jak najniższych stawek

W wielu firmach podatek od nieruchomości to koszt rzędu kilkuset tysięcy złotych w skali roku. Najbardziej odczuwają go firmy działające w branży przemysłowej i w logistyce. Ze względu na duże powierzchnie nieruchomości podatek, który płacą liczony jest w setkach tysięcy złotych.

Które branże skontroluje UODO? Znamy plan na 2025 rok

W 2025 r. kontrolerzy Urzędu Ochrony Danych Osobowych skupią się m.in. na bezpieczeństwie danych medycznych i przetwarzaniu danych dzieci. Plan kontroli uwzględnia te sektory, w których coraz częściej pojawiają się zagrożenia oraz te, które społeczne zainteresowanie.

Handel, budownictwo, transport – kolejny rok rośnie liczba firm, które mają kłopoty z utrzymanie się na rynku i bankrutują lub wchodzą w restrukturyzację

Kolejny rok z rzędu rośnie liczba firm, które ogłosiły upadłość. Trend wzrostowy dotyczy także przedsiębiorstw, które próbują ratować swój byt w procesie restrukturyzacji. Na rynku jest równie źle jak w okresie pandemii Covid.

Jak w 2025 roku przejść na samozatrudnienie, założyć własną firmę i rozpocząć działalność gospodarczą

Na rynku nie brakuje ofert pracy – i etatowej, i na podstawie umów cywilnych. Jednak indywidualna działalność gospodarcza czy też uruchomienie własnej firmy w jakiejkolwiek innej formie wciąż jest ciekawą alternatywą. Zwłaszcza dla osób przedsiębiorczych, mających pomysł na produkt, którym można podbić rynek, nawet choćby w jakiejś małej niszy.

REKLAMA

Nowe stawki opłaty rocznej i rejestrowej BDO w 2025 r.

Od 1 stycznia 2025 r. wzrosły stawki opłaty rejestrowej i opłaty rocznej. Ile obecnie wynoszą? Kto uiszcza opłaty BDO i w jakim terminie?

Zostało kilka dni na rozliczenie z ZUS wakacji składkowych w grudniu 2024. Uwaga na nowe formularze

W styczniu przedsiębiorcy rozliczą pierwsze wakacje składkowe ZUS. Dla przypomnienia, przekazanie deklaracji i zapłata składek ZUS powinno nastąpić w przypadku mikroprzedsiębiorców do 20. dnia następnego miesiąca po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie

REKLAMA