REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Organizuj się na co dzień

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Z czym najczęściej kojarzy się wiosna? Na to proste pytanie większość z nas ma stały zestaw odpowiedzi – ze słońcem, zielenią, ciepłą pogodą i…. porządkami. W taki oto sposób co wiosnę działkowicze zajmują się przekopywaniem grządek, domatorzy wietrzeniem szaf i regałów, a pracoholicy segregowaniem firmowej dokumentacji.

Jeśli również Ty dajesz się porwać wiosennej euforii i z chęcią zakasujesz rękawy, to warto pomyśleć o tym, aby efekty Twojej pracy były widoczne dłużej, niż przez zaledwie kilka tygodni. Pomoże w tym wyrobienie w sobie nawyku stałego dbania o porządek i odkładania rzeczy na swoje miejsce. Takie działanie przynosi same pozytywne efekty. Zawsze bez problemu można znaleźć potrzebną rzecz, a w przyszłości nie będzie trzeba poświęcać kilku godzin na kolejne, dokładne sprzątanie. Dobrym sposobem na zorganizowanie swojej przestrzeni jest opisywanie oraz oznaczanie poszczególnych przedmiotów. Sprawdza się to zarówno w biurze, jak i w domu.

REKLAMA

REKLAMA

Opisywanie ułatwia segregowanie

Jeżeli pracujesz w miejscu, w którym otaczają Cię szafki i regały wypełnione segregatorami, dokumentami oraz przesyłkami – zapewnie nie możesz sobie bez nich wyobrazić funkcjonowania biura. Niestety, utrzymanie firmowego porządku może wydawać się trudnym zadaniem. Właśnie dlatego warto oznaczyć biurowe przedmioty tak, aby również Twoi współpracownicy widzieli, co gdzie się znajduje oraz do kogo należy. Pomogą Ci w tym etykiety samoprzylepne w bloczkach od Avery Zweckform, dzięki którym w kilka minut czytelnie oznaczysz potrzebne dokumenty i biurowe akcesoria. Przekonasz się wówczas, w jak prosty i oszczędny sposób możesz lepiej zorganizować swoją przestrzeń. Etykiety w bloczkach idealnie sprawdzają się również wtedy, gdy brakuje Ci czasu na zadrukowanie kilku pojedynczych etykiet, a musisz szybko coś oznaczyć lub zanotować. W związku z tym znajdują zastosowanie przy wykonywaniu takich biurowych czynności, jak: opisywanie ważnych dokumentów, przesyłek, czy korespondencji. Samoprzylepne etykiety cechuje łatwość użytkowania – wystarczy napisać na nich określoną treść, a następnie je odkleić i zastosować. Dzięki temu, że są w całości pokryte klejem, dobrze przylegają do oznaczonej powierzchni. Etykiety są dostępne w różnych rozmiarach, kolorach, a także w dwóch opcjach: z trwałym klejem lub usuwalne.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Zapisz się na nasz Newsletter!

REKLAMA

Perfekcyjny gospodarz domu

Pomysł z systematycznym segregowaniem przedmiotów doskonale sprawdza się nie tylko na płaszczyźnie zawodowej, ale także w każdym domu. Odłożenie rzeczy na swoje miejsce nie zajmuje więcej czasu, niż rzucenie jej w najbliższy kąt, za to gwarantuje, że gdy będzie Ci potrzebna – znajdziesz ją szybko i bez problemu. Również tutaj sprawdzi się pomysł z oznaczaniem przedmiotów. Docenią go na przykład miłośnicy domowych przetworów. Zdecydowanie łatwiej jest sięgnąć po ładnie i czytelnie oznakowany słoik z konfiturami, niż po taki, w którym znajduje się trudna do odgadnięcia zawartość.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać również o tym, że „przykład idzie z góry”. Jeśli chcesz, aby Twoje dzieci nauczyły się dbania o czystość i nie marudziły w trakcie sprzątania pokoju – pamiętaj, że bardzo chętnie naśladują one dorosłych. Widząc dobrze zorganizowanych rodziców, łatwiej im będzie przejąć takie same zasady oraz przyzwyczajenia.

Jak przeciwdziałać stratom czasu?

Zestaw nawyków, które pozwolą zaoszczędzić mnóstwo czasu

Źródło: Avery Zweckform

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA

Ponad 156 mln zł na zagraniczną ekspansję firm! PARP ogłasza wyniki naboru "Promocja marki innowacyjnych MŚP"

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) opublikowała wyniki naboru w konkursie „Promocja marki innowacyjnych MŚP”, realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG). Wsparcie trafi do 183 projektów na łączną kwotę ponad 156 mln zł, które pomogą polskim przedsiębiorstwom w promocji produktów i usług na rynkach międzynarodowych.

Kim jest rzecznik patentowy i jak wspiera przedsiębiorców?

Do 5 września trwa nabór na aplikację rzecznikowską. To ścieżka kariery m.in. dla absolwentów kierunków prawniczych, technicznych i ścisłych. Problem w tym, że wielu studentów nie ma świadomości, że taki zawód zaufania publicznego istnieje i jaka jest jego rola. W Polsce jest dziś 1 tys. rzeczników patentowych.

REKLAMA