REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Organizuj się na co dzień

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Z czym najczęściej kojarzy się wiosna? Na to proste pytanie większość z nas ma stały zestaw odpowiedzi – ze słońcem, zielenią, ciepłą pogodą i…. porządkami. W taki oto sposób co wiosnę działkowicze zajmują się przekopywaniem grządek, domatorzy wietrzeniem szaf i regałów, a pracoholicy segregowaniem firmowej dokumentacji.

Jeśli również Ty dajesz się porwać wiosennej euforii i z chęcią zakasujesz rękawy, to warto pomyśleć o tym, aby efekty Twojej pracy były widoczne dłużej, niż przez zaledwie kilka tygodni. Pomoże w tym wyrobienie w sobie nawyku stałego dbania o porządek i odkładania rzeczy na swoje miejsce. Takie działanie przynosi same pozytywne efekty. Zawsze bez problemu można znaleźć potrzebną rzecz, a w przyszłości nie będzie trzeba poświęcać kilku godzin na kolejne, dokładne sprzątanie. Dobrym sposobem na zorganizowanie swojej przestrzeni jest opisywanie oraz oznaczanie poszczególnych przedmiotów. Sprawdza się to zarówno w biurze, jak i w domu.

REKLAMA

REKLAMA

Opisywanie ułatwia segregowanie

Jeżeli pracujesz w miejscu, w którym otaczają Cię szafki i regały wypełnione segregatorami, dokumentami oraz przesyłkami – zapewnie nie możesz sobie bez nich wyobrazić funkcjonowania biura. Niestety, utrzymanie firmowego porządku może wydawać się trudnym zadaniem. Właśnie dlatego warto oznaczyć biurowe przedmioty tak, aby również Twoi współpracownicy widzieli, co gdzie się znajduje oraz do kogo należy. Pomogą Ci w tym etykiety samoprzylepne w bloczkach od Avery Zweckform, dzięki którym w kilka minut czytelnie oznaczysz potrzebne dokumenty i biurowe akcesoria. Przekonasz się wówczas, w jak prosty i oszczędny sposób możesz lepiej zorganizować swoją przestrzeń. Etykiety w bloczkach idealnie sprawdzają się również wtedy, gdy brakuje Ci czasu na zadrukowanie kilku pojedynczych etykiet, a musisz szybko coś oznaczyć lub zanotować. W związku z tym znajdują zastosowanie przy wykonywaniu takich biurowych czynności, jak: opisywanie ważnych dokumentów, przesyłek, czy korespondencji. Samoprzylepne etykiety cechuje łatwość użytkowania – wystarczy napisać na nich określoną treść, a następnie je odkleić i zastosować. Dzięki temu, że są w całości pokryte klejem, dobrze przylegają do oznaczonej powierzchni. Etykiety są dostępne w różnych rozmiarach, kolorach, a także w dwóch opcjach: z trwałym klejem lub usuwalne.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Zapisz się na nasz Newsletter!

REKLAMA

Perfekcyjny gospodarz domu

Pomysł z systematycznym segregowaniem przedmiotów doskonale sprawdza się nie tylko na płaszczyźnie zawodowej, ale także w każdym domu. Odłożenie rzeczy na swoje miejsce nie zajmuje więcej czasu, niż rzucenie jej w najbliższy kąt, za to gwarantuje, że gdy będzie Ci potrzebna – znajdziesz ją szybko i bez problemu. Również tutaj sprawdzi się pomysł z oznaczaniem przedmiotów. Docenią go na przykład miłośnicy domowych przetworów. Zdecydowanie łatwiej jest sięgnąć po ładnie i czytelnie oznakowany słoik z konfiturami, niż po taki, w którym znajduje się trudna do odgadnięcia zawartość.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać również o tym, że „przykład idzie z góry”. Jeśli chcesz, aby Twoje dzieci nauczyły się dbania o czystość i nie marudziły w trakcie sprzątania pokoju – pamiętaj, że bardzo chętnie naśladują one dorosłych. Widząc dobrze zorganizowanych rodziców, łatwiej im będzie przejąć takie same zasady oraz przyzwyczajenia.

Jak przeciwdziałać stratom czasu?

Zestaw nawyków, które pozwolą zaoszczędzić mnóstwo czasu

Źródło: Avery Zweckform

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Finansowanie operacyjne dla dużych firm: ranking top faktorów 2025

Rynek finansowania operacyjnego w 2025 roku jest ukształtowany przez konwergencję wyzwań makroekonomicznych i dynamicznej transformacji technologicznej. Faktoring, pierwotnie postrzegany głównie jako rezerwowe źródło krótkoterminowej płynności, osiągnął status strategicznego instrumentu zarządzania kapitałem obrotowym i odpornością operacyjną dużych korporacji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

REKLAMA

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA

Ogólne warunki umowy często nie są wiążące. Mimo że są dostępne

Wiele firm – także dużych – zakłada, że sam fakt opublikowania wzorca umownego oznacza, iż automatycznie obowiązuje on drugą stronę. To założenie jest błędne. Może być nie tylko rozczarowujące, ale i kosztowne.

Wakacje od ZUS 2025: pół miliona przedsiębiorców wciąż może z nich skorzystać w tym roku. Czy planują zrobić to w listopadzie i grudniu

Na 0,5 mln przedsiębiorców jeszcze w tym roku czekają wakacje, w kieszeni zostanie im z tego powodu 360 mln zł. Zwolnienia ze składki na własne ubezpieczenia społeczne, tzw. wakacje od ZUS-u, w tym roku uzyskało 885,5 tys. podmiotów. Te pół miliona przedsiębiorców, prawdopodobnie zaplanowało wakacje od ZUS-u na końcowe miesiące roku.

REKLAMA