REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Benefit dla pracownika inny niż wszystkie

REKLAMA

REKLAMA

Ostatni kwartał roku to zazwyczaj gorący okres dla działów HR. Nadchodzi czas wręczania nagród, prezentów i premii. Niejeden dział personalny spędził długie godziny na zastanawianiu się, jak urozmaicić okresowe benefity dla pracowników.

Coroczne wątpliwości objawiają się pod postacią pytań: ryzykować odejście od powtarzalnych prezentów, żeby przełamać schemat i zaskoczyć obdarowanych? Czy zdecydować się na wybór sprawdzony i uniwersalny, aby każdy pracownik mógł z pewnością wykorzystać benefity dla siebie i bliskich?

REKLAMA

Podobne dyskusje prowadziliśmy również w Decathlon. W poszukiwaniu inspiracji dotarliśmy do wyników badań, w których amerykańscy eksperci zarządzania dowodzą, że zaangażowanie i satysfakcja pracowników z benefitów pozapłacowych rośnie, jeżeli mają związek z wartościami firmy. Skorzystaliśmy z tej podpowiedzi.

Sport pod choinkę...

REKLAMA

W Decathlon łączy nas pasja do sportu – to ona nadaje sens naszej pracy i spaja zespół. Dlatego w każde święta Bożego Narodzenia wręczamy pracownikom karty przedpłacone do realizacji w sklepach Decathlon. Ten pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę!

Wiemy, że nie tylko nasza firma stawia na aktywności ruchowe jako element działań integrujących personel, dlatego w 2014 r. wprowadziliśmy benefit, czyli Kartę Podarunkową Decathlon dla Biznesu.

Wyszliśmy z założenia, że aktywność fizyczna stała się obecnie ważnym elementem działań wspierających budowę zdrowych relacji w firmach. Karty na siłownie czy do klubów fitness są na szczycie najbardziej pożądanych benefitów. Według raportów Sedlak & Sedlak „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2018 roku” oczekuje ich aż 51,6% badanych. Z roku na rok obserwujemy też rosnące zainteresowanie firmowymi inicjatywami sportowymi, międzyfirmowymi ligami i rozgrywkami, imprezami biegowymi i rowerowymi.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

...również w Twojej firmie...

To wszystko w naszej ocenie tworzy nowy profil potrzeb i zainteresowań pracownika, związanych ze sportem i aktywnym trybem życia, które firma może wesprzeć odpowiednio dobranymi benefitami.

Przykładem takiego benefitu na pewno będzie przedpłacona karta umożliwiająca zakupy w sieci sklepów sportowych Decathlon z bogatym asortymentem (do ponad 70 dyscyplin sportowych). A jedna z najlepszych okazji do jej podarowania to oczywiście firmowa wigilia. Pracownicy w czasie świątecznym stają się ambasadorami aktywności także wśród swoich najbliższych i z pewnością docenią możliwość obdarowania ich prezentem zachęcającym do dbania o zdrowie

...i przez cały rok

REKLAMA

Zajmujemy stanowisko, że ruch i sport są pożyteczną koniecznością przez cały rok, dlatego poza Bożym Narodzeniem warto wykorzystywać inne okazje do wręczania kart przedpłaconych. Na przykład Dzień Dziecka dobry moment, aby wyposażyć się w niezbędną odzież i sprzęty na kolejny wakacyjny sezon.

Karnet na siłownie i karta na zakupy w sklepie sportowym wydają się połączeniem idealnym. Pamiętajmy, że regularna aktywność pracownika obniża ryzyko absencji z powodu choroby, a to się po prostu firmom opłaca! Jak wylicza Benefits System, aktywny pracownik oznacza oszczędność rzędu 2000 zł na zwolnieniach lekarskich rocznie.

Dlaczego Decathlon?

Nasi dotychczasowi klienci wykorzystują Karty Podarunkowe dla Biznesu jako element systemu motywacyjnego, nagrodę w konkursach, prezent świąteczny bądź element zestawu powitalnego. Słuszność wyboru jest gwarantowana przez powszechną rozpoznawalność marki Decathlon i jej dobrej reputację, widoczną chociażby w opiniach w internecie. Według badania SW Research z 2019 r. aż 46% Polaków najchętniej robi zakupy sportowe online lub w jednym z 58 sklepów stacjonarnych tej sieci.

Jeśli w Twojej firmie dostrzegasz zapotrzebowanie na świadczenia pozapłacowe, które wpłyną na korzystne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na stronie kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl lub do kontaktu ze mną:

Marcin Łuczak

marcin.luczak@decathlon.com
https://www.linkedin.com/in/marcinłuczak/

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA