EURO 2012 - problemy firm transportowych
REKLAMA
REKLAMA
EURO 2012 a firmy transportowe
Już niespełna 30 dni dzieli nas od Euro 2012. Nadchodzące mistrzostwa będą sprawdzianem dla wszystkich stołecznych przedsiębiorców, a w szczególności dla osób zajmujących się logistyką. Organizacja ruchu drogowego i komunikacji miejskiej, bez wątpienia wymagać będzie zmian w dotychczasowym planowaniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw.
REKLAMA
REKLAMA
Imprezie na tak wielką skalę, jaką jest Euro 2012 towarzyszyć będą specjalne przygotowania. Podstawowym elementem jaki ulegnie zmianie będzie organizacja komunikacji na terenach bezpośrednio połączonych ze stadionami i strefami kibica. Miejsca te objęte zostaną czasowymi zmianami, które spowodowane są niezwykle natężonym ruchem pieszych - głównie kibiców piłkarskich. W przypadku największych miast ich centra zostaną wyłączone z ruchu dla samochodów osobowych - pozwoli to uniknąć korków, a także obniżyć liczbę ewentualnych wypadków drogowych.
Obostrzenia te dotkną również lokalnych przedsiębiorców - samochody dostawcze będą miały możliwość dojazdu do wyznaczonych miejsc tylko i wyłącznie w określonych porach dnia. W przypadku restauracji wiąże się to z koniecznością zmian w zamówieniach i dostosowaniem łańcucha dostaw do wytycznych miasta.
Polecamy: Wynajem pokoi - pomysł na firmę na EURO 2012
Zagrożenie w strefach kibica
„Wielkie wydarzenie, jakim jest Euro 2012 jest nie tylko szansą dla Warszawy i innych Polskich miast, jest to również sprawdzian dla osób zarządzających firmami, a w szczególności logistyków. Zmiany w ruchu, liczne obostrzenia dotyczące ruchu drogowego stanowić będą nie lada problemy dla wielu firm, zwłaszcza położonych w pobliżu stadionów oraz stref kibica.” - mówi Paweł Boczkowski, manager warszawskiej restauracji Sofa Restaurant & Bar.
Polecamy: Wynajem mieszkania na EURO 2012 - publikujemy 10 porad jak najwięcej zarobić
Zbliżające się mistrzostwa Europy w piłce nożnej są szansą na promocję całej Polski. Natomiast sukces lub porażka lokalnych firm przełoży się na opinię, jaką zabiorą ze sobą zagraniczni turyści, na temat danego miasta. Odpowiednie przygotowanie przedsiębiorców nie musi kosztować wiele, wystarczy dokładnie zaplanować harmonogram każdego dnia oraz zatroszczyć się o odpowiednie przygotowanie swoich pracowników, tak, aby nadchodzące wydarzenie było świętem, niezależnie od tego czy jesteśmy piłkarskimi kibicami.
MM/Sofa
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.