REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

EURO 2012 - problemy firm transportowych

Euro 2012
Euro 2012

REKLAMA

REKLAMA

EURO 2012. Firmy transportowe mogą mieć poważne trudności w zarządzaniu łańcuchem dostaw w trakcie mistrzostw EURO 2012. Problemy mogą dotknąć zarówno dużę przedsiębiorstwa jak i małe firmy.

EURO 2012 a firmy transportowe

Już niespełna 30 dni dzieli nas od Euro 2012. Nadchodzące mistrzostwa będą sprawdzianem dla wszystkich stołecznych przedsiębiorców, a w szczególności dla osób zajmujących się logistyką. Organizacja ruchu drogowego i komunikacji miejskiej, bez wątpienia wymagać będzie zmian w dotychczasowym planowaniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw.

REKLAMA

REKLAMA

Imprezie na tak wielką skalę, jaką jest Euro 2012 towarzyszyć będą specjalne przygotowania. Podstawowym elementem jaki ulegnie zmianie będzie organizacja komunikacji na terenach bezpośrednio połączonych ze stadionami i strefami kibica. Miejsca te objęte zostaną czasowymi zmianami, które spowodowane są niezwykle natężonym ruchem pieszych - głównie kibiców piłkarskich. W przypadku największych miast ich centra zostaną wyłączone z ruchu dla samochodów osobowych - pozwoli to uniknąć korków, a także obniżyć liczbę ewentualnych wypadków drogowych.

Obostrzenia te dotkną również lokalnych przedsiębiorców - samochody dostawcze będą miały możliwość dojazdu do wyznaczonych miejsc tylko i wyłącznie w określonych porach dnia. W przypadku restauracji wiąże się to z koniecznością zmian w zamówieniach i dostosowaniem łańcucha dostaw do wytycznych miasta.

Polecamy: Wynajem pokoi - pomysł na firmę na EURO 2012

Zagrożenie w strefach kibica

„Wielkie wydarzenie, jakim jest Euro 2012 jest nie tylko szansą dla Warszawy i innych Polskich miast, jest to również sprawdzian dla osób zarządzających firmami, a w szczególności logistyków. Zmiany w ruchu, liczne obostrzenia dotyczące ruchu drogowego stanowić będą nie lada problemy dla wielu firm, zwłaszcza położonych w pobliżu stadionów oraz stref kibica.” - mówi Paweł Boczkowski, manager warszawskiej restauracji Sofa Restaurant & Bar.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Wynajem mieszkania na EURO 2012 - publikujemy 10 porad jak najwięcej zarobić

Zbliżające się mistrzostwa Europy w piłce nożnej są szansą na promocję całej Polski. Natomiast sukces lub porażka lokalnych firm przełoży się na opinię, jaką zabiorą ze sobą zagraniczni turyści, na temat danego miasta. Odpowiednie przygotowanie przedsiębiorców nie musi kosztować wiele, wystarczy dokładnie zaplanować harmonogram każdego dnia oraz zatroszczyć się o odpowiednie przygotowanie swoich pracowników, tak, aby nadchodzące wydarzenie było świętem, niezależnie od tego czy jesteśmy piłkarskimi kibicami.

MM/Sofa

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA