REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Najnowsze promocje u deweloperów

Emmerson Nieruchomości
Emmerson Twój Partner w Nieruchomościach.
Oferta mieszkań u deweloperów. /Fot. Fotolia
Oferta mieszkań u deweloperów. /Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Chętni na zakup mieszkania z rynku pierwotnego mają do dyspozycji dość bogate oferty. To sprawia, że między sprzedającymi zaostrza się walka o potencjalnego klienta. W tym kontekście stosowanie zachęt i promocji przyciągających klientów staje się jednym z podstawowych działań mających na celu wyróżnienie swojej oferty na tle konkurencji.

Podstawową zachętą dla klienta pozostaje niezmiennie obniżka cen mieszkań, co wynika z faktu, że cena jest bezsprzecznie najistotniejszym kryterium branym pod uwagę przez kupujących. Tym niemniej wielu deweloperów stara się unikać obniżania cen, wybierając bardziej wyszukane promocje. Niejednokrotnie, dzięki efektowi skali, ich koszt dla dewelopera będzie niższy niż to wynika z punktu widzenia klienta.

REKLAMA

Przykładowe warianty promocji występujących na rynku mieszkań deweloperskich to:

  • wykończenie mieszkania w cenie,
  • atrakcyjne systemy płatności np. 10/90, 20/80,
  • umowa notarialna gratis,
  • bon na wykończenie kuchni, meble itp.
  • w rozliczeniu zostaw swoje stare mieszkanie (gdy sprzedażą inwestycji zajmuje się biuro pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
  • najpierw wynajmij a potem zdecyduj o kupnie,
  • rabat za szybką decyzję (np. do 7 dni od przedstawienia oferty klientowi),
  • telewizor, wycieczka zagraniczna, samochód gratis przy zakupie.

Zobacz serwis: Rynek nieruchomości

REKLAMA

Praktyka rynkowa pokazuje, że z reguły miejsca postojowe w garażu podziemnym jak i komórki lokatorskie są przedmiotem odrębnej oferty sprzedażowej. Tym niemniej niejednokrotnie zdarza się, że w ramach czasowych promocji są one dołączane bezpłatnie przy zakupie wybranego mieszkania.

Wielu deweloperów stosuje akcje typu: oferta dnia (tygodnia) – przecena wybranych mieszkań. Dzięki tego typu działaniom klienci częściej zaglądają na stronę internetową i interesują się inwestycją. Praktyka rynkowa pokazuje, że sprawdzają się również akcje typu: zaproponuj swoją cenę mieszkania. Klienci, których propozycja mieści się w polu negocjacyjnym dewelopera, są bardziej skłonni do finalizacji transakcji, gdyż spełnione zostało ich oczekiwanie cenowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz serwis: Finanse

Warto rozważyć współpracę z architektem i zaproponować ją jako dodatkową zachętę cenową. Zmiany architektoniczne we wstępnym stadium realizacji nie pociągają dodatkowych kosztów, a bezpłatna możliwość dostosowania przyszłego mieszkania do indywidualnych potrzeb jest pozytywnie postrzegana przez klienta.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA