REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Święty Mikołaj firmuje produkty bankowe

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Mateusz Ostrowski
Analityk rynku produktów bankowych
Michał Sadrak
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Z roku na rok w bankach przybywa świątecznych akcji marketingowych. Banki coraz chętniej wykorzystują święta Bożego Narodzenia jako element promocji swoich produktów.

W poprzednich latach bożonarodzeniowe promocje najczęściej dotyczyły kredytów gotówkowych czy kart kredytowych, ale teraz mają dużo szersze zastosowanie. Bankowcy wykorzystują więc wizerunek św. Mikołaja gdzie tylko się da. Przede wszystkim – jak co roku – pojawia się świąteczne opakowanie kredytów gotówkowych. Taką ofertę mają obecnie m.in. Bank Polskiej Spółdzielczości, Bank Zachodni WBK, db kredyt, Dominet Bank, Getin Bank, Kredyt Bank, Lukas Bank, Bank Pekao i PKO BP.

REKLAMA

REKLAMA

Najczęściej banki proponują w tym przypadku swoje standardowe kredyty gotówkowe, tylko w grudniu zmieniają formę marketingowej komunikacji. Czasami jednak pojawiają się dodatkowe zachęty: w Banku Pekao brak jest prowizji za udzielenie kredytu, choć trzeba przyznać, że to standardowa promocja, jaką bank wprowadza co jakiś czas – a nie tylko w okresie świątecznym. Inni postawili na nagrody – Getin Bank osoby zaciągające kredyt gotówkowy obdarowuje gadżetami takimi jak ścienny zegar i portfel z logo banku. Pożyczając pieniądze w BPS można z kolei liczyć na świąteczny upominek w postaci filiżanki i pralinki. W Lukas Banku codziennie do wygrania jest jeden laptop marki Toshiba.

Świąteczne promocje łączą się też z kartami kredytowymi. Płacąc „plastikowymi pieniędzmi” z Citibanku można wygrać samochód Mini Cooper, a także nagrody pieniężne. W Kredyt Banku podobnie – aktywni użytkownicy kart, jeśli uśmiechnie się do nich szczęście, dostaną pieniądze, zestawy kina domowego lub kosze świąteczne. Do tego posiadacze kart Kredyt Banku mogą liczyć na zniżki w wybranych firmach oferujących świąteczne prezenty. I to jest kolejny rodzaj grudniowych promocji. W BZ WBK płacąc Przelewem24 zyskujemy rabaty na elektronikę w sklepie Neostar, korale w YES! czy prezenty w Merlin.pl.

Pełne promocji są też internetowe sklepy, które ma na swoich stronach coraz więcej banków. W mBanku pojawia się możliwość zakupu prezentu w obniżonych cenach w „Pasażu Świątecznym”. W sklepach Nordei i Raiffeisena prezenty świąteczne dostarczane są gratis. Z kolei ING ma gwiazdkowe zniżki na wybrane produkty dla klientów korzystających z programu lojalnościowego „bankujesz-kupujesz” (np.: galanteria skórzana, zegarki, aparaty cyfrowe, zabawki, sprzęt sportowy).

REKLAMA

Ciekawy pomysł znajdziemy w Banku Millennium, gdzie na stronie internetowej w różnych miejscach pojawia się ikona z prezentem. Kto znajdzie taki obrazek ma szansę na wygranie odtwarzacza MP3, czy przenośnej pamięci. To ciekawa zachęta do przeglądania strony i zapoznawania się z ofertą banku. Gwiazdkowe promocje dotyczą też bankowych ubezpieczeń. MultiBank promuje ubezpieczenie NW dla posiadaczy kart kredytowych. Niektóre gwiazdkowe propozycje są z punktu widzenia klientów ciekawe, bo dają im szanse na dodatkowe korzyści. Dotyczy to chociażby prezentów, którymi bank obdarowuje klientów, czy zniżek na kupowane w sklepach prezenty. Jeśli jednak zmienia się jedynie marketingowe opakowanie, a klient nie dostaje nic więcej poza standardową ofertą, to może się on czuć oszukany. Święta nieco przytępiają czujność konsumentów, bo w końcu większości bardzo dobrze się kojarzą. W takiej sytuacji łatwiej jest „wcisnąć” niekoniecznie dobry i potrzebny produkt finansowy.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Finansowanie operacyjne dla dużych firm: ranking top faktorów 2025

Rynek finansowania operacyjnego w 2025 roku jest ukształtowany przez konwergencję wyzwań makroekonomicznych i dynamicznej transformacji technologicznej. Faktoring, pierwotnie postrzegany głównie jako rezerwowe źródło krótkoterminowej płynności, osiągnął status strategicznego instrumentu zarządzania kapitałem obrotowym i odpornością operacyjną dużych korporacji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

REKLAMA

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

REKLAMA

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA