REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Święty Mikołaj firmuje produkty bankowe

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Mateusz Ostrowski
Analityk rynku produktów bankowych
Michał Sadrak
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Z roku na rok w bankach przybywa świątecznych akcji marketingowych. Banki coraz chętniej wykorzystują święta Bożego Narodzenia jako element promocji swoich produktów.

REKLAMA

W poprzednich latach bożonarodzeniowe promocje najczęściej dotyczyły kredytów gotówkowych czy kart kredytowych, ale teraz mają dużo szersze zastosowanie. Bankowcy wykorzystują więc wizerunek św. Mikołaja gdzie tylko się da. Przede wszystkim – jak co roku – pojawia się świąteczne opakowanie kredytów gotówkowych. Taką ofertę mają obecnie m.in. Bank Polskiej Spółdzielczości, Bank Zachodni WBK, db kredyt, Dominet Bank, Getin Bank, Kredyt Bank, Lukas Bank, Bank Pekao i PKO BP.

REKLAMA

Najczęściej banki proponują w tym przypadku swoje standardowe kredyty gotówkowe, tylko w grudniu zmieniają formę marketingowej komunikacji. Czasami jednak pojawiają się dodatkowe zachęty: w Banku Pekao brak jest prowizji za udzielenie kredytu, choć trzeba przyznać, że to standardowa promocja, jaką bank wprowadza co jakiś czas – a nie tylko w okresie świątecznym. Inni postawili na nagrody – Getin Bank osoby zaciągające kredyt gotówkowy obdarowuje gadżetami takimi jak ścienny zegar i portfel z logo banku. Pożyczając pieniądze w BPS można z kolei liczyć na świąteczny upominek w postaci filiżanki i pralinki. W Lukas Banku codziennie do wygrania jest jeden laptop marki Toshiba.

REKLAMA

Świąteczne promocje łączą się też z kartami kredytowymi. Płacąc „plastikowymi pieniędzmi” z Citibanku można wygrać samochód Mini Cooper, a także nagrody pieniężne. W Kredyt Banku podobnie – aktywni użytkownicy kart, jeśli uśmiechnie się do nich szczęście, dostaną pieniądze, zestawy kina domowego lub kosze świąteczne. Do tego posiadacze kart Kredyt Banku mogą liczyć na zniżki w wybranych firmach oferujących świąteczne prezenty. I to jest kolejny rodzaj grudniowych promocji. W BZ WBK płacąc Przelewem24 zyskujemy rabaty na elektronikę w sklepie Neostar, korale w YES! czy prezenty w Merlin.pl.

Pełne promocji są też internetowe sklepy, które ma na swoich stronach coraz więcej banków. W mBanku pojawia się możliwość zakupu prezentu w obniżonych cenach w „Pasażu Świątecznym”. W sklepach Nordei i Raiffeisena prezenty świąteczne dostarczane są gratis. Z kolei ING ma gwiazdkowe zniżki na wybrane produkty dla klientów korzystających z programu lojalnościowego „bankujesz-kupujesz” (np.: galanteria skórzana, zegarki, aparaty cyfrowe, zabawki, sprzęt sportowy).

Ciekawy pomysł znajdziemy w Banku Millennium, gdzie na stronie internetowej w różnych miejscach pojawia się ikona z prezentem. Kto znajdzie taki obrazek ma szansę na wygranie odtwarzacza MP3, czy przenośnej pamięci. To ciekawa zachęta do przeglądania strony i zapoznawania się z ofertą banku. Gwiazdkowe promocje dotyczą też bankowych ubezpieczeń. MultiBank promuje ubezpieczenie NW dla posiadaczy kart kredytowych. Niektóre gwiazdkowe propozycje są z punktu widzenia klientów ciekawe, bo dają im szanse na dodatkowe korzyści. Dotyczy to chociażby prezentów, którymi bank obdarowuje klientów, czy zniżek na kupowane w sklepach prezenty. Jeśli jednak zmienia się jedynie marketingowe opakowanie, a klient nie dostaje nic więcej poza standardową ofertą, to może się on czuć oszukany. Święta nieco przytępiają czujność konsumentów, bo w końcu większości bardzo dobrze się kojarzą. W takiej sytuacji łatwiej jest „wcisnąć” niekoniecznie dobry i potrzebny produkt finansowy.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

REKLAMA

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

REKLAMA

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA