REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Święty Mikołaj firmuje produkty bankowe

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Mateusz Ostrowski
Analityk rynku produktów bankowych
Michał Sadrak
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Z roku na rok w bankach przybywa świątecznych akcji marketingowych. Banki coraz chętniej wykorzystują święta Bożego Narodzenia jako element promocji swoich produktów.

REKLAMA

W poprzednich latach bożonarodzeniowe promocje najczęściej dotyczyły kredytów gotówkowych czy kart kredytowych, ale teraz mają dużo szersze zastosowanie. Bankowcy wykorzystują więc wizerunek św. Mikołaja gdzie tylko się da. Przede wszystkim – jak co roku – pojawia się świąteczne opakowanie kredytów gotówkowych. Taką ofertę mają obecnie m.in. Bank Polskiej Spółdzielczości, Bank Zachodni WBK, db kredyt, Dominet Bank, Getin Bank, Kredyt Bank, Lukas Bank, Bank Pekao i PKO BP.

REKLAMA

Najczęściej banki proponują w tym przypadku swoje standardowe kredyty gotówkowe, tylko w grudniu zmieniają formę marketingowej komunikacji. Czasami jednak pojawiają się dodatkowe zachęty: w Banku Pekao brak jest prowizji za udzielenie kredytu, choć trzeba przyznać, że to standardowa promocja, jaką bank wprowadza co jakiś czas – a nie tylko w okresie świątecznym. Inni postawili na nagrody – Getin Bank osoby zaciągające kredyt gotówkowy obdarowuje gadżetami takimi jak ścienny zegar i portfel z logo banku. Pożyczając pieniądze w BPS można z kolei liczyć na świąteczny upominek w postaci filiżanki i pralinki. W Lukas Banku codziennie do wygrania jest jeden laptop marki Toshiba.

REKLAMA

Świąteczne promocje łączą się też z kartami kredytowymi. Płacąc „plastikowymi pieniędzmi” z Citibanku można wygrać samochód Mini Cooper, a także nagrody pieniężne. W Kredyt Banku podobnie – aktywni użytkownicy kart, jeśli uśmiechnie się do nich szczęście, dostaną pieniądze, zestawy kina domowego lub kosze świąteczne. Do tego posiadacze kart Kredyt Banku mogą liczyć na zniżki w wybranych firmach oferujących świąteczne prezenty. I to jest kolejny rodzaj grudniowych promocji. W BZ WBK płacąc Przelewem24 zyskujemy rabaty na elektronikę w sklepie Neostar, korale w YES! czy prezenty w Merlin.pl.

Pełne promocji są też internetowe sklepy, które ma na swoich stronach coraz więcej banków. W mBanku pojawia się możliwość zakupu prezentu w obniżonych cenach w „Pasażu Świątecznym”. W sklepach Nordei i Raiffeisena prezenty świąteczne dostarczane są gratis. Z kolei ING ma gwiazdkowe zniżki na wybrane produkty dla klientów korzystających z programu lojalnościowego „bankujesz-kupujesz” (np.: galanteria skórzana, zegarki, aparaty cyfrowe, zabawki, sprzęt sportowy).

Ciekawy pomysł znajdziemy w Banku Millennium, gdzie na stronie internetowej w różnych miejscach pojawia się ikona z prezentem. Kto znajdzie taki obrazek ma szansę na wygranie odtwarzacza MP3, czy przenośnej pamięci. To ciekawa zachęta do przeglądania strony i zapoznawania się z ofertą banku. Gwiazdkowe promocje dotyczą też bankowych ubezpieczeń. MultiBank promuje ubezpieczenie NW dla posiadaczy kart kredytowych. Niektóre gwiazdkowe propozycje są z punktu widzenia klientów ciekawe, bo dają im szanse na dodatkowe korzyści. Dotyczy to chociażby prezentów, którymi bank obdarowuje klientów, czy zniżek na kupowane w sklepach prezenty. Jeśli jednak zmienia się jedynie marketingowe opakowanie, a klient nie dostaje nic więcej poza standardową ofertą, to może się on czuć oszukany. Święta nieco przytępiają czujność konsumentów, bo w końcu większości bardzo dobrze się kojarzą. W takiej sytuacji łatwiej jest „wcisnąć” niekoniecznie dobry i potrzebny produkt finansowy.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dlaczego Polacy nie ufają zagranicznym sklepom online? [Raport]

Zagraniczne firmy napotykają na poważną barierę na polskim rynku e-commerce – brak zaufania. Aż 2/3 Polaków unika zakupów w zagranicznych e-sklepach z obawy o zwroty, reklamacje i autentyczność produktów. Kluczową rolę w decyzjach zakupowych odgrywają opinie innych klientów. Pokonanie tej nieufności to klucz do sukcesu w polskim e-handlu.

Rząd podwyższy w 2026 r. płacę minimalną tylko o wskaźnik inflacji - przedsiębiorcy chwalą takie rozwiązanie, dlaczego

Płaca minimalna w 2026 roku wzrośnie o 140 złotych brutto do kwoty 4806 złotych. To mniejszy wzrost niż w minionych latach, ale przedsiębiorcy przyznają, że jest to kompromis pomiędzy możliwościami przedsiębiorców, a oczekiwaniami pracowników.

Szczęście i spełnienie może iść w parze

Rozmowa z dr Mary E. Anderson, autorką książki „Radość osiągania” – o tym, jak być szczęśliwym wysoko efektywnym człowiekiem.

Ludzie wciąż listy piszą, ale polecone wysyłają głównie urzędy. Rynek pocztowy w Polsce ma się dobrze

Jednak główną siłą napędową pozostają wciąż usługi kurierskie, które odpowiadają za 73,3 proc. wartości rynku i 56,5 proc. jego wolumenu. Mimo dominacji tego segmentu, istotną rolę wciąż odgrywają przesyłki listowe.

REKLAMA

Miód podrożeje, bo prawo wymaga zmiany etykiet na słoikach a to kosztuje

Równo za rok na sklepowych półkach pojawią się nowe etykiety miodu, wynikające z przyjętej unijnej dyrektywy. Wprowadzają one niepozorną, ale mogącą narobić sporo zamieszania zmianę. Jednocześnie nielegalny handel miodem rozwija się niemal bez nadzoru.

Rolnicy radzą sobie dużo lepiej z długami niż firmy przetwarzające plony ich pracy

Polska żywność ma się dobrze, ale kondycja finansowa branży już mniej. Sektor rolno-spożywczy musi oddać wierzycielom 760,6 mln zł, a wiarygodność płatnicza przetwórców i dostawców staje się coraz większym problemem. Nie dotyczy to rolników, którzy na ogół są wiarygodni finansowo.

Małe firmy z dużymi obawami przed kolejnym wysokim wzrostem płacy minimalnej

Duże wzrosty płacy minimalnej w ostatnich latach hamują wzrost małych i średnich firm. Poza bezpośrednim obciążeniem kosztami pracowniczymi oznaczają dla przedsiębiorców skokowy wzrost koszt w postaci coraz wyższych składek ZUS.

Umowa z influencerem krok po kroku

Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.

REKLAMA

Deregulacja: rząd naprawia prawo, ale przedsiębiorcy nie są zadowoleni z zakresu i tempa zmian w przepisach

Przedsiębiorcy przekonują, że Polska musi być krajem ze sprawną strukturą przepisów. Mimo postępów nadal wiele zagadnień z prawa budowlanego, pozwoleń na zatrudnienie czy przepisów związanych z regulacją handlu i usług zdają się być niepotrzebnym mnożeniem administracji.

Czy konto firmowe jest obowiązkowe?

Przy założeniu firmy musisz dopełnić wielu formalności. O ile wybór nazwy przedsiębiorstwa, wskazanie adresu jego siedziby, czy wskazanie właściwego PKD są obligatoryjne, o tyle otworzenie rachunku firmowego niekoniecznie. Jednak dużo zależy przy tym od tego, jaka forma działalności jest prowadzona, jakie transakcje są wykonywane i wreszcie, czy chce ona korzystać z mechanizmu split payment.

REKLAMA