Jak dodać automatyczny podpis na końcu wiadomości pocztowej
REKLAMA
REKLAMA
W ustawieniach klienta pocztowego Outlook Express możesz zdefiniować domyślny podpis, który będzie automatycznie dodawany do każdej nowej wiadomości. W tym celu wykonaj poniższe kroki:
REKLAMA
- z górnego menu Narzędzia wybierz Opcje, a następnie przejdź do zakładki Podpisy;
- jeśli w danej chwili nie masz na liście żadnego gotowego podpisu, wybierz przycisk Nowy, a następnie w sekcji poniżej (Edytuj podpis) wprowadzasz własny podpis;
- na samej górze okna zaznacz opcję Dodaj podpisy do wszystkich wychodzących wiadomości. Dodatkowo możesz również zdecydować o dodawaniu podpisów do odpowiedzi i wiadomości przesyłanych dalej.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.