Jak uzyskać arkusze o identycznej strukturze w Excel’u?
REKLAMA
REKLAMA
Tworzymy arkusze o identycznej strukturze
REKLAMA
Aby przygotować skoroszyt Excela zawierający kilka podobnych do siebie arkuszy, należy wykonać następujące czynności. Na samym początku tworzymy nowy dokument, wskazując menu Plik | Nowy. Korzystając z menu Wstaw | Arkusz, umieszczamy w nowym skoroszycie tyle arkuszy, ile ma być w gotowym dokumencie Excela. Przytrzymując wciśnięty klawisz Shift, klikamy poszczególne karty pierwszego i ostatniego arkusza przy dolnej krawędzi okna Excela. W ten sposób zaznaczymy wszystkie arkusze.
Zobacz również: Internet - Blog
Po zaznaczeniu wszystkich arkuszy do woli projektujemy pierwszy z zaznaczonych arkuszy. Program potraktuje go, jako wzorzec, którego właściwości przejmą pozostałe arkusze. W związku z tym, nadajemy mu żądany wygląd i wprowadzamy wszystkie dane. Gdy po zakończeniu pracy klikniemy poszczególne karty w dolnej części okna, wszystkie arkusze nabiorą identycznego wyglądu i wypełnią się tą samą treścią.
Zobacz również: Komputer-Foto - Triki
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.