Jak usunąć całą komórkę wraz z formatowaniem w Excelu?
REKLAMA
REKLAMA
Kasujemy zawartość komórki wraz z formatowaniem
REKLAMA
Jeśli chcemy usunąć treść komórki (lub komórek) wraz z formatowaniem w Excelu 2007 lub 2010, zaznaczamy ją a następnie przechodzimy na kartę Narzędzia główne. Z prawej strony znajduje się sekcja Edycja. Następnie rozwijamy polecenie Wyczyść przy ikonie gumki. My poszukujemy funkcji, która mieści się w poleceniu Wyczyść wszystko.
Zobacz również: Internet -Ciekawostki
Jeśli posiadamy wcześniejszą wersję Excela, należy postępować następująco: zaznaczamy żądaną komórkę (lub komórki) i wskazujemy menu Edycja | Wyczyść | Wszystko. W arkuszu kalkulacyjnym Calc z pakietu OpenOffice natomiast, po naciśnięciu klawisza Del można zaznaczyć opcję usunięcia treści i formatowania.
Zobacz również: Internet - Podstawy
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.