| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak wyłączyć/włączyć dźwięki przypomnienia (Outlook)

Jak wyłączyć/włączyć dźwięki przypomnienia (Outlook)

Dźwięki przypomnienia towarzyszące przypomnieniom w Kalendarzu i w Zadaniach mają na celu zaalarmowanie cię, że zbliża się zadanie lub spotkanie. Jeśli nie słyszysz alarmu (a chciałbyś) musisz poszukać miejsca w którym wyłączono dźwięk. Przypomnienia mogą być wyłączone lub włączone do wszystkich zadań, spotkań i wydarzeń nawet jeśli pojawiają się przypomnienia wizualne.

1. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Opcje.

2. Na karcie Inne kliknij Opcje zaawansowane.

3. W oknie dialogowym Opcje zaawansowane kliknij Opcje przypominania.

4. W oknie Opcje przypominania zaznacz pole wyboru Odtwarzaj sygnał dźwiękowy aby włączyć alarm dźwiękowy lub też odznacz je jeśli chcesz wyłączyć dźwiękowe przypominanie o spotkaniach i zadaniach.

5. Zamknij oba okna dialogowe i wróć do okna dialogowego Opcje.

6. Na karcie Preferencje w sekcji Kalendarz zaznacz pole wyboru Przypomnienie domyślne aby włączyć domyślne przypomnienia spotkań kalendarza. Odznacz to pole wyboru, jeśli chcesz włączać przypomnienia dźwiękowe tylko dla wybranych spotkań.

7. Zamknij wszystkie otwarte okna dialogowe, klikając przycisk OK.

Porady, triki i tutoriale  (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

SOVA Accounting

Biuro rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »