Jak wyłączyć/włączyć dźwięki przypomnienia (Outlook)
REKLAMA
REKLAMA
1. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Opcje.
REKLAMA
2. Na karcie Inne kliknij Opcje zaawansowane.
3. W oknie dialogowym Opcje zaawansowane kliknij Opcje przypominania.
4. W oknie Opcje przypominania zaznacz pole wyboru Odtwarzaj sygnał dźwiękowy aby włączyć alarm dźwiękowy lub też odznacz je jeśli chcesz wyłączyć dźwiękowe przypominanie o spotkaniach i zadaniach.
5. Zamknij oba okna dialogowe i wróć do okna dialogowego Opcje.
6. Na karcie Preferencje w sekcji Kalendarz zaznacz pole wyboru Przypomnienie domyślne aby włączyć domyślne przypomnienia spotkań kalendarza. Odznacz to pole wyboru, jeśli chcesz włączać przypomnienia dźwiękowe tylko dla wybranych spotkań.
7. Zamknij wszystkie otwarte okna dialogowe, klikając przycisk OK.
Porady, triki i tutoriale (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA